חוזרים לשגרה: הקליפים שעושים לנו בית ספר. באדיבות KidZ

חוזרים לשגרה: הקליפים שעושים לנו בית ספר

עבר כבר שבוע מהיום שדרכנו לראשונה מזה חודשיים בבית הספר (שוק!), ועדיין לא התרגלנו במאה האחוזים לשגרה וללימודים. אספנו לכם כמה קליפים ברוח בית ספר ובאווירת הלימודים

שנת לימודים חדשה התחילה ואיתה, מורים חדשים, רמת לימודים שעלתה וכמובן הפגישה עם החבר'ה על בסיס יומיומי – אפשר להגיד שדי התגעגענו לשגרה, למרות שהיא הרבה פחות כיפית מהחופש הגדול. כידוע, בעולם המוזיקה והבידור אוהבים לקחת את נושא בית הספר ולבסס עליו סרטים, סדרות וגם קליפים רבים. הפעם אספנו לכם כמה קליפים ברוח בית ספר שיחזירו אתכם ואותנו ישר אל השגרה, בדרך נחמדה וקלילה יותר. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

כפולה – שיר הנושא

נועה קירל, שמככבת בסדרה "כפולה" בקליפ שלגמרי עשה לנו בית ספר. צילום הקליפ מעניין ומסקרן כשהוא מצולם תוך נקודות המבט של נועה האמיתית ונועה שבסדרה. כמובן שהקליפ צולם גם בתיכון הטלוויזיוני של נועה קירל וליבי עומר "סלמה ירין" שהלוואי והיינו לומדים בו ופוגשים את פוקי, קוקי, שחר סילאן וכמובן את נועה.  

 

Black magic -Little mix

ליטל מיקס, להקת הבנות הניצחית, שיחררו לפני כחמש שנים קליפ לשיר שגרף אינספור תגובות ושבר כמה שיאים נבחרים. הקליפ כולו מתרחש בבית הספר והוא כזה שאפשר לצפות בו אינספור פעמים ברציפות. השיר עצמו מקסים וממכר. הסטייל הייחודי של ארבע הבנות בשילוב עם האווירה הנוסטלגית של 2014.

 

הבנים והבנות – הפסקה של מים 

כידוע, התכנית "הבנים והבנות" מעולם לא באמת ירדה מהמסך עבורנו ותמיד נשמור לה פינה חמה בלב, עם נערים ונערות שהיום הם בפסגת עולם הבידור והמוזיקה כמו אלין כהן, טיילור מלכוב ונוספים. הסדרה ששודרה בכל קיץ כבשה את כולנו, הריאליטי לנוער, הצחוקים, המשימות והכיף. ״הפסקה של מים״ הוא קליפ קצרצר וממכר שכולנו זוכרים, עם שירן סנדל ועודד פז, מנחי התכנית, שדאגו להשכיח לנו את הלחץ והעומס של הלימודים.

 

Last Friday night-katy perry

הקליפ לאחד הלהיטים הכי גדולים של הזמרת אי פעם, צולם כולו באווירה בית ספרית (כשפרי עצמה מחופשת לתלמידת תיכון עם גשר), ואם ניידק - באווירת מסיבות בית הספר. מסיבות לכל אירוע, החל מיום הולדת ועד סתם-כי-בא-לנו. אז לפני שמתחיל כל הלחץ בלימודים, הגיע הזמן לאיזו מסיבת חזרה לשגרה, אז קדימה! הזמינו את כל החברים, פתחו שולחן ותארגנו מסיבה שתקפיץ את כולם. רק אל תשכחו לנגן ברקע את ״last Friday night״... 

 

אגם בוחבוט - כמו בריו

איך אפשר לכתוב על קליפים שקשורים לבית הספר ולא להתייחס לקליפ הפריצה של הזמרת לשיר "כמו בריו", שצולם כולו לבמקיף ז׳. הקליפ מכניס אותנו לאווירה כיפית, משוגעת ומקסימה של הרבה ריקודים ופאן, ממש כמו בריו. הסטייל הזה של בית ספר תמיד כבש אותנו, ועכשיו יותר מתמיד עם הקול המקסים של בוחבוט. 

 

Ariana Grande - Thank you, next

שיר שכבש כל פסגה אפשרית, שבר כל שיא שאי פעם נשבר והוא אחד הלהיטים הכי גדולים של השנה – כמובן שזהו שירה של גרנדה, “thank you, next”. הקליפ צולם ברוח סרטי הקאלט האמריקאיים עם כל האלמנטים המוכרים - שיחות מסדרון, חבורות, מעודדות ומופע כישרונות באמצע מסדרונות בית ספר תיכון אמריקאי טיפוסי, עם החבורות הידועות בכל שכבה. כמויות הסטייל הייחודי והמדהים של אריאנה גרנדה הו וההופעה האגדית של רג'ינה ג'ורג' ("ילדות רעות") שחזרה לחיים במיוחד עבור הצילומים- יוצרים ביחד קליפ שאי אפשר לשכוח.

 

Britney Spears - ...Baby One More Time

טוב, לא באמת ציפיתם שנכתוב על קליפים שקשורים לבית הספר ולא נכניס לרשימה את ה-קליפ של נסיכת הפופ של תחילת שנות ה-2000. אנחנו כמובן מתכוונים לקליפ הפריצה של בריטני ספירס, שניסה למתג את הזמרת, שאז עוד הייתה אנונימית כסוויט הארט החדשה של אמריקה עם קוקיות ומדי בית ספר תמימים. בין אם זה במסדרון, בחניית בית הספר או במגרש הכדורסל - הוכיחה לנו בריטני כבר אז שהיא לגמרי עושה לכולנו בית ספר...

 
תגובות