סיכומוזיקלי: אנג'ל ברנס וקטריקס בקאבר רומנטי. צילום מסך מאינסטגרם

סיכומוזיקלי: אנג'ל ברנס וקטריקס בקאבר רומנטי

השבוע הראשון של שנת הלימודים הגיע לסיומו, וגם השבוע כמובן יצאו כמה וכמה חידושים במוזיקה הישראלית שלא יכולנו להתעלם מהם. אז אם הייתם עסוקים בלחזור לשגרה - קחו לעצמכם כמה רגעים לשמוע את השירים שאספנו במיוחד עבורכם, החל מישי ריבו, ועד שיתוף הפעולה המעניין

אמנם השבוע חזרו כל תלמידי ישראל לספסל הלימודים, אבל היי, הסופ"ש הגיע, ושבוע אחד כבר עבר בהצלחה! קחו כמה רגעים לעצמכם להקשיב לשירים החדשים בזירת המוזיקה הישראלית שיצאו במהלך השבוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גיל ווין - על שפת הים

אנו רגילים לכך שגיל ווין לוקח חלק בכל שיר שהוא מוציא, חוץ מבשירה עצמה. גם הפעם, את שירו החדש כמובן כתב והלחין בעצמו, וגם היה אחראי על צד העיבוד וההפקה המוזיקלית. אך מה שונה הפעם, שאלתם? את השיר "על שפת הים" שיצא ביום שלישי האחרון, ויין גם שר בעצמו. אנחנו לגמרי מופתעים ובעיקר שמחים שבחר הזמר סוף סוף לחשוף גם את הקול הנעים שלו, וללא ספק ממליצים לו להוציא עוד ועוד שירים שהוא מבצע בעצמו. 

לסיכום: התמכרנו ושמחנו ★★★★★

 

חנן בן ארי - שמש

אם יש זמר שאנחנו יכולים לשמוע את הקל שלו שוב ושוב בלי שימאס, הוא לגמרי חנן בן ארי. לא יודעים מה איתכם, אבל אנחנו כבר לחלוטין הספקנו להתמכר לשיר "שמש" שהוציא השבוע, ואף כתב והלחין אותו בעצמו. הטקסט שנוגע בשילוב עם הקול הרך והמלטף של חנן בן ארי, יצרו שיר שפשוט כיף להקשיב לו, לעצור ולהירגע.

לסיכום: לא יכולים להפסיק לשמוע ★★★★

 

ליאור נרקיס ומושיקו מור - אחי 

אין ספק ששיתוף הפעולה בין ליאור נרקיס לבין מושיקו מור הוא אחד משיתופי הפעולה היותר מעניינים שיצא לנו להיתקל בהם בזמן האחרון. לאחר שהספיקו כל אחד בנפרד להוציא להיטים שגרפו אחריהם מיליוני צפיות, בחרו השניים לאחד כוחות, וביום ראשון האחרון הוציאו סינגל משותף (ומרגש ביותר!) שכתב והלחין אופיר כהן. גווני הקול המיוחדים של נרקיס ומור משתלבים בצורה מדהימה, ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לסינגל נוסף ביחד. 

לסיכום: שיתוף פעולה מרגש ★★★★★

 

הגר יפת - נושמת בלעדייך 

את הגר יפת הכרנו כאשר התמודדה בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". אמנם יפת לא הגיעה לשלבים הגבוהים בתכנית, אך למרות זאת הספיקה לצבור מאז קהל גדול שעוקב אחרי כל צעד שעושה בעולם המוזיקה. השבוע עושה עוד צעד ומשחררת סינגל חדש בשם "נושמת בלעדיך" שמדבר על התגברות שלאחר פרידה. אנחנו לגמרי אהבנו והכנסנו את השיר לפלייליסט שלנו! 

לסיכום: לגמרי הכוכבת הבאה ★★★★

 

ישי ריבו - סדר העבודה

את הזווית היותר דתית מביא לנו ישי ריבו עם הסינגל החדש שלו – "סדר העבודה". את השיר הלחין ריבו וגם כתב אותו על פי "סדר העבודה" הנאמר במוסף יום הכיפורים. אנחנו מרגישים שהשיר לגמרי מתאים לאווירת סוף השבוע, ולחודש הרחמים והסליחות, בהם המלך בשדה. כרגיל, ריבו עושה זאת שוב, בכל פעם מחדש. 

לסיכום: מושלם ★★★★★

 

ניק ומקס - בון בון

התאומים הכי מגניבים ברשת משחררים סינגל נוסף לרשת והפעם - "בון בון". גם הפעם מביאים איתם את הקצב והווייב הכייפי שלהם לעוד סינגל שיהפוך ללהיט טיק-טוק שיוליד שלל סרטונים.

לסיכום: הכי שיר לטיק-טוק ★★★★

 

שווה האזנה

השבוע הפכה הזמרת מאיה בוסקילה לכלה בפעם השניה בחייה, ונישאה לבחיר ליבה עוזי אזולאי. אל החופה הכניס אותם הזמר שמעון בוסקילה (שם המשפחה הזהה הוא לא במקרה, ידעתם שהם בני דודים?). בוסקילה נתן ביצוע מרגש לשיר "שיר תקווה" של מירי מסיקה. אנחנו בטוחים שאף עין של שום אורח לא נשארה יבשה. מזל טוב! 

אחרי שהפסיקו להסתיר את הזוגיות אותה הכחישו בתוקף בחודשים האחרונים בכל אבר, קטריקס ואנג'ל משתפים פעולה לראשונה יחד. אומנם עדיין לא מדובר בשיר מקורי, אך השניים החליטו לעשות קאבר מיוחד ללהיט של אד שירן וג'סטין ביבר - "I don't Care". הכי קאפל גואלס!

 

 

 

 

 

 

 

תגובות