תו הכוכב: "מאז שהייתי ב'דה וויס' אני דוחה תכניות טלוויזיה". צילום: יונתן ספרן

תו הכוכב: "מאז שהייתי ב'דה וויס' אני דוחה תכניות טלוויזיה"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" זמר אחר לראיון מיוחד שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע: בן אדרי מדבר על הריאליטי בו השתתף ועל השיר החדש "נגמר לי הזמן"

בן אדרי הוא זמר צעיר, אשר השתתף בעבר בתכנית הריאליטי "דה וויס". חמש שנים לאחר התכנית, שיחרר אתמול (ג') סינגל חדש בשם "נגמר לי הזמן", ובראיון מיוחד הוא מספר לנו על כך שאינו יחזור על ריאליטי שוב, על משמעות השיר על חייו ומיהו האמן שאדרי בחר לפרגן לו? 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה אתה עושה בימים אלו?

"מוזיקה, מוזיקה ומוזיקה. באופן כללי - עובד על אלבום בכורה, מופיע בחתונות, שר בחופה וסלואו". 

 

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה? 

"כי הרגשתי שזה מה שאני צריך לעשות, שזה מה שאני הכי אוהב לעשות, ושזה הכי קל לי לעשות, מבחינת מאמץ. הייתי בטוח, חד משמעית, שמוזיקה זה הדבר שאני הולך לעסוק בו. ומתי? אני חושב שהחותמת הייתה ממש ב"דה וויס", לפני כחמש שנים. שם זו הייתה החותמת לכך שאני הולך על כל הקופה. אבל אני שר מהיותי ילד קטן".  

אז באמת השתתפת בתכנית הריאליטי "דה וויס", ואתמול (ג') הוצאת שיר חדש וראשון, חמש שנים לאחר התכנית. איך ההרגשה?

"עברתי חצי שנה מאוד מאוד מאתגרת וקריטית עם הסינגל הזה, ברמה של לא לישון טוב ולא לאכול טוב. רק על מנת שהדברים ייצאו בדיוק כמו שאני רוצה וברמה שאני רוצה. אני מאוד שמח ממה שייצא. זו ההרגשה הכי מטורפת שהרגשתי בחיים, באמת. אני כל כך רציתי שהשיר הזה ייצא כבר, והינה - הוא בחוץ".  

 

השיר מרכז את כל מה שעברת בתקופה האחרונה בחייך לתוך סינגל אחד. ספר לנו בקצרה על השיר - על מה בעצם הוא מדבר? 

"באופן כללי, כשאת שומעת את הבית הראשון ואת הפזמון של השיר יש קצת הרגשה שהוא על בחורה. את יכולה להבין שהשיר כביכול על מישהי. אבל כאשר את שומעת את הבית השני, את מבינה שהשיר הוא בעצם על המוזיקה, וכביכול על הדרך שאני עובר בתקופה האחרונה עם הדבר הזה שנקרא מוזיקה, שיש תקופות שהמוזיקה לא נכנסת לחיים. המסר של השיר הזה בטוטאל הוא שכאילו נגמר לי הזמן לחכות למוזיקה, כאילו בואי כבר. אפשר להבין בשיר את התהליך שאני עובר, את הדרך, את הפידבקים שאני מקבל ברחובות ובהופעות. זו הפואנטה באופן כללי, שנגמר לי הזמן לחכות לה אז עכשיו אני הולך על כל הקופה". 

איך הייתה העבודה על השיר?

"וואו. חוויה מטורפת. עשיתי הרבה דברים שלא עשיתי אף פעם. בגלל שזה סינגל ראשון, ולמרות שאני המון המון באולפנים - העבודה על סינגל היא קצת שונה. הייתה חוויה מדהימה, גם בצילומים של הקליפ. היה מטורף, משוגע, והכי כיף בעולם!". 

אתה חושב שההשתתפות שלך ב"דה וויס", והחשיפה והפרסום שבאים עם התכנית הועילו לך? 

"אני חושב שהתכנית ב'דה וויס' פשוט נתנה לי להבין עם עצמי מהן היכולות שלי ולאן אני יכול לקחת את זה. אז כביכול כן, התכנית נתנה לי בטחון להמשיך עם זה עוד קדימה. ההשתתפות בתכנית הייתה לי חוויה מדהימה ממש". 

 

היית חוזר שוב על ריאליטי מוזיקה? 

"וואלה, האמת שלא. מאז שהייתי ב'דה וייס' אני קצת דוחה תכניות טלוויזיה. כי אני חושב שזו חוויה מאוד מגניבה ומדהימה, שמי שלא עשה אותה כן צריך ללכת ולעשות אותה. כי זה כיף, זו חויה מטורפת, אתה עובד עם האנשים הכי טובים בתעשייה ועם הנגנים הכי טובים בתעשייה. זה הכי כיף בעולם, אבל אני חושב שבסופו של דבר, כולם חוזרים לנקודת האפס. זאת אומרת, שפשוט צריך לחפש שירים טובים, לעשות שירים טובים ולהוציא שירים טובים. כולם בסוף עושים את הכל מאותה הנקודה". 

 

המוזיקה שאתה יוצר תואמת לסגנון המוזיקלי שאתה יוצר? 

"כן, לגמרי!". 

אילו דברים תרצה לעשות מלבד למוזיקה? 

"אני מאחל לעצמי להתעסק במוזיקה כל הזמן, כל החיים. ובכל הדברים שקשורים למוזיקה. יש יותר כיף מזה?".

לסיום, הפינה שלנו "תו הכוכב" נקראת כך מפני שכעת תצטרך לבחור שיר עם משמעות מיוחדת עבורך ולפרגן לאמן אחר שאתה מריך. מיהו "תו הכוכב" שלך? 

"קודם כל, 'כל יום כמו נס', של אמיר דדון, וגם נתן גושן, יש לו שירים חזקים לגושן".

 

 

 

 

 

תגובות