בפעם הרביעית: לאלי אספוסיטו כבשה את תל אביב . צילום: לינוי מסטבוים

בפעם הרביעית: לאלי אספוסיטו כבשה את תל אביב

הכוכבת הארגנטינאית, לאלי אספוסיטו, הופיעה אמש (ד') בפעם הרביעית בישראל. הפעם, כחלק ממסע ההופעות העולמי שלה "Brava Tour". כרגיל הזמרת המוכשרת השקיעה את כל כולה במופע, הייתה אנרגטית כמו תמיד והקפיצה את הקהל

כבר שנים שהזמרת לאלי אספוסיטו היא חלק בלתי נפרד מחיינו, גדלנו איתה עוד מתקופת הטלנובלות, המשכנו איתה לקריירת הסולו וגדלנו ביחד איתה. כעת, לאחר שכבשה את העולם עם האלבום החדש "Brava" היא מגיעה לישראל פעם נוספת, לאחר שבשנים הקודמות הציבה רף גבוה והפכה את ההופעות שלה כאן לבלתי נשכחות. אמש (ד') היא עלתה על הבמה הגדולה בהיכל התרבות בתל אביב להופעה רביעית בארץ כחלק מקריירת הסולו שלה, וכחלק מהביקור ה-12 שלה בישראל בסך הכל. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:
כרבע שעה לאחר פתיחת השערים, הגיע הרגע שכולנו חיכינו לו. את "Brava Tour" פתחה לאלי בשיר "A Bailar" מתוך אלבום הבכורה שלה, ולגמרי גרמה לכולנו לרקוד ללא הפסקה מהדקה הראשונה עד לאחרונה. כידוע, לאלי היא פצצת אנרגיה מטורפת, לכן לא נשארה אדישה והמשיכה עם השיר "Histeria" שהיה מלווה בעוצמות אדירות שהרעידו את האולם. לאלי המשיכה בקו הקצבי וביצעה את הסינגלים "Irresistible" 
ו-"Soy" מתוך אלבומה השני שיצא לפני כשלוש שנים. 
 
© לינוי מסטבוים
 
לאחר ששמענו פעם נוספת את השירים מאלבומיה הקודמים של הזמרת, הגיע הזמן לחדש,  וכאן נחשפנו לשירים החדשים בפעם הראשונה בלייב. בשונה מהשנים הקודמות, השירים היו מרעננים באופן מפתיע, כיוון שבשנה שעברה המופע כלל ברובו שירים מהאלבומים הראשונים של לאלי, ואין ספק שזה בדיוק מה שהיינו צריכים. 
 
הראשון שהכוכבת ביצעה מבין השירים החדשים הוא השיר "Besarte Mucho". שיר שברגע אחד הכניס את הקהל עוד יותר לאווירה הקצבית ואיתו לאלי מופיעה עם תלבושת נוצצת, כהה ומעט בוגרת יותר. ללא ספק היא מראה לקהל תהליך של התבגרות. אחריו, המשיכה אספוסיטו עם השיר "Somos Amantes" שדווקא היה יותר קליל מהשירים הקודמים במופע ונראה שדיבר גם הוא לקהל היותר בוגר.
 
בסיום השיר היא פנתה אל הקהל הישראלי, שהמשיך להראות יחס אוהד במיוחד, ואמרה "ערב טוב תל אביב! אני אוהבת אתכם מאוד" והוסיפה מילות תודה, בשפה הספרדית וגם בשפה העברית לאורך ההופעה כולה. הזמרת סיפרה שהקהל כאן בישראל הוא "כמו משפחה" בשבילה.  
 
לאחר שזכתה באהדת הקהל ושיתפה אותו במסע, המשיכה אספוסיטו בחלק המרענן של המופע בשיר "Sin Querer Queriendo" אותו שרה בשיתוף הקהל. שנכון לחלק זה של ההופעה, הוא סוגר לנו את רשימת השירים החדשים. לאחר הפסקה קצרה של כמה דקות, בהן מוצג לקהל וידיאו המשלב כמה מלהיטיה הגדולים, חזרה לאלי אל הבמה יחד עם הרקדניות, כשהיא לובשת תלבושת זוהרת ומתחילה לבצע את השיר "Boomerang" במלואו, שמקפיץ את הקהל ומאפשר ללאלי להראות לנו שמלבד להיותה זמרת ושחקנית מצליחה בעלת קריירה ארוכת שנים, היא גם רקדנית לא רעה בכלל! 
© לינוי מסטבוים
 
לאלי כמו לאלי, אף פעם לא מפסיקה להפתיע. בסיום השיר "Boomerang" הזמרת פצחה בשילוב של השירים "Asesina" "Mi religion" וכמובן "Mil anos luz". ידוע שלאלי מאוד אוהבת להכיר את המדינה אליה היא מגיעה בכל חלק בטור, ואת ישראל בפרט. היא ממשיכה עם המסורת וגם הפעם לומדת עוד ועוד מילים בשפה העברית ותוך כדי גם בוחנת את השליטה של הקהל בשפה הספרדית. גם בשלב הזה, לאלי לגמרי שומרת על המסורת ומופיעה עם השיר "No estoy sola" כאשר בידה דגל ישראל. אך לפני כן, היא מודה פעם נוספת לקהל, ומספרת שהשיר הבא מאוד חשוב בשבילה והוא מאפשר לה להתחבר אל הקהל, ששר יחד איתה את השיר לכל אורכו.
 
היא לא מסתפקת בכמה מילים ובשיר. לאלי פונה פעם נוספת לקהל, שהיה מאוד מעורב במהלך ההופעה- דבר שמאוד מאפיין את הזמרת. ושואלת "מה שלומכם?" הקהל כמובן, שמגיב בהתלהבות, יודע שהשיר הבא הולך להיות השיר "Tu Revolucion", שמדבר על מהפכה. לאלי הופיעה עם בנדנה ירוקה, שהיא סמל לתמיכה במאבק שמטרתו להפוך את ההפלות בארגנטינה לחוקיות, כך שהבחירה תהיה בידי האישה. כאות תמיכה במאבק, מונפות המון בנדנות דומות לזו של לאלי בכל איזורי האולם. הבמה, יחד עם האולם עצמו, נצבעת בצבע הירוק, והרגש הוא עוצמתי. 
עם דגל ישראל
עם דגל ישראל © לינוי מסטבוים

לאלי לא מורידה אנרגיות ומקדישה לכל הרווקים והרווקות בקהל את השיר "Tu novia" שגם הוא מאלבומה החדש. בדומה לאלבום כולו, גם השיר קליל ומיוחד במינו. עד כדי כך שהוא גרם ללאלי בעצמה לקפוץ על הבמה במהלכו מרוב שמחה.

הזמרת המשיכה ושרה את ״Mi Ultima Cancion" שגם הוא מתוך אלבומה האחרון, שמביא צד אחר בלאלי, שלא הכרנו לפני. הוא מביא איתו את הקול הרך והשקט של לאלי, חושף צדדים חדשים בזמרת ולא משאיר עין אחת יבשה, הוא גרם לקהל כולו להתרגש ולשיר יחד עם לאלי. הרקדניות יורדות והזמרת מחליטה לפנות אל הקהל, שכן מדובר בשיר האחרון למופע: "זה שיר שדורש ממכם מלא אנרגיות כי אני רוצה שתשירו אותו יחד איתי ותרקדו איתי. השיר הזה מדבר על להנות מהרגע וזה מה שנעשה כאן ועכשיו, תשירו איתי". ואז לאלאי מבצעת את השיר שכל הקהל חיכה לו - "Una Na",  שפתח את תקופת ״Brava" ומחזיר אותנו אל אווירה קצבית. בסופו נפרדת לאלי מהקהל ויורדת מהבמה, אבל לאחר כמה דקות ארוכות, היא חוזרת שוב אל הבמה להדרן ומבצעת את "Ego", "Lindo pero bruto" ומסיימת עם אחד הלהיטים היותר מוכרים שלה ״Caliente" שסוגר את ההופעה באופן מושלם. אנחנו לא יכולים לחכות לפעם הבאה שלאלי תגיע לישראל!
 

בנוסף להתרגשות הגדולה, לאחר ההופעה העלתה לאלי פוסט באינסטגרם בו היא מספרת על ההופעה:"תודה ישראל על כל כך הרבה אהבה ואנרגיה! השנה המופע היה בלתי נשכח!!!" היא מספר בשמחה. אך למרות שהזמרת הארגנטינאית כבר שנים על הבמות, היא עדיין מתרגשת מכל הופעה כאן. כאילו זו ההופעה הראשונה והיא  מוסיפה "זה הביקור ה-12 שלי במקום המהמם ומפתיע כמה חיים יש במוזיקה. תודה רבה". 
 
צפו בראיון המיוחד של פרוגי עם לאלי:
 
 
 
 
 
תגובות