סיכומוזיקלי: נתן גושן בשיר לכיפור ומושיקו מור בעוד להיט. ספיר שלמה

סיכומוזיקלי: נתן גושן בשיר לכיפור ומושיקו מור בעוד להיט

עוד שבוע הסתיים לו, אז רגע לפני שיוצאים לחופש סוכות, אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית. ותסמכו עלינו - לא כדאי לכם לפספס את זה

בין כיפור, לשבת ולחג הסוכות - אספנו עבורכם גם השבוע את השירים הכי חמים בתעשייה המקומית. שימו אוזן ושיהיה חג שמח!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מושיקו מור - משחרר אותך

זאת לגמרי הייתה השנה של מושיקו מור, עם מספר סינגלים מצליחים מאוד שגרפו מיליוני צפיות, הנה הוא עושה זאת שוב ומשחרר עוד להיט, "משחרר אותך" שכתב והלחין אופיר כהן. השיר לא מבייש את שיריו הקודמים של  מור והוא ממשיך להוכיח לנו כמה שהוא מוכשר

לסיכום: להיט★★★★

 

חיים איפרגן - לך אלי 

בהשראת יום הכיפורים שצוין השבוע, הוציא הזמר המוכשר חיים איפרגן, שיר שנכתב על ידי רבי אברהם אבן עזרא והולחן על ידי יאיר גדסי. השיר נקרא "לך אלי" והוא משולב ביחד עם עיבוד שעוד לא יצא לנו לשמוע, זה לגמרי דבר חדש ומרענן שלא שמענו לפניכן. 

לסיכום: מיוחד ומרגש מאוד★★★★

 

גיל ווין מארח את אורי שכיב - נשמות אבודות 

את השיר "נשמות אבודות" כתב והלחין גיל ויין (ואפילו הפיק מוזיקלית) ושר אותו אורי שכיב, בכישרון מאוד גדול. השיר מאוד מרגש, נותן עוצמות שללא ספק אי אפשר לשמוע בכל שיר אחר והופך אותו למשהו מיוחד וקסום באמת.

לסיכום: שילוב מנצח ★★★★

 
 

 

ויק אוחנה - את/ה לא לבד

אם עוד לא שמעתם את השם ויק זה בדיוק הזמן וכדאי שתעשו את זה מהר. הזמר והיוצר שהוציא אמש (ה') את הסינגל החדש שלו, "את/ה לא לבד", מעבר לזה שהוא קליט וממכר בטירוף, יש לו גם מסר מאוד חשוב, והוא פשוט לדעת שאתם לא לבד ויש סביבכם אנשים שאכפת להם מכם והם אוהבים אתכם.

לסיכום: מסר חזק★★★★

 

אורן כדורי - אמא

הזמר, היוצר והכותב המוכשר - אורן כדורי, הוציא אמש (ה') חידוש לשיר ישן שלו בשם "אמא", אשר כתב והלחין בעצמו. מרגש שזה בא רגע אחרי יום כיפור, ולדעתנו זהו בדיוק הזמן המתאים. מעבר לחשבון הנפש שלנו עם עצמנו, עם החברים, והעבודה על המידות והתכונות שלנו, כדורי בא להעביר מסר חזק וברור והוא לא לשכוח את אמא שלכם, אשר דואגת, מפנקת ואוהבת אתכם בלי די. לכו עכשיו ותאחלו לאמכם שבת שלום וחג שמח. 

לסיכום: מרגש, עוצמתי ולא מובן מאליו ★★★★★

 

שווה האזנה

נתן גושן - אבא 

באווירת יום הכיפורים שחל השבוע, היוצר האהוב והמוכשר הלא הוא נתן גושן שיתף בעמוד הפייסבוק שלו את התפילה שלו וסיפר שעברה איתו דרך מאוד ארוכה ובסוף הפכה לשיר. גושן כהרגלו מצליח למוטט ולרגש אותנו, תמיד, ובפרט בשירים עמוקים. המילים מדוייקות, הלחן עוצמתי, הביצוע מרגש - והכל ביחד? אין מילים! איזה כיף שיש אנשים כמוהו, שיודעים לדעת בנקודות הכי עמוקות שבלב. אנחנו כבר מאוהבים!

אלעד לוי וליהי בנין - החתונה שלנו - "קטנה"

השבוע פרסמו השניים את קליפ החתונה שלהם, לצלילי קאבר השיר האהוב "קטנה" של מאור אדרי. הקליפ עצמו מראה את רגעי החתונה המרגשים ביותר וגורמים לנו להרגיש כאילו היינו שם ממש איתם ושמחנו ביחד איתם. 

 

 

 

 

 

 

תגובות