Fun fact: העובדות שלא ידעתם על ליטל מיקס. צילום מסך מיוטיוב

Fun fact: העובדות שלא ידעתם על ליטל מיקס

חושבים שאתם יודעים הכל על הזמרים המובילים בתעשיית המוזיקה? זוהי הפינה בשבילכם! בכל שבוע נביא לכם חמש עובדות מפתיעות על אמן מוכר בתעשיית הבידור. והשבוע "Little Mix"

אם תשאלו אותנו מי הלהקה האהובה עלינו, התשובה תהיה ללא ספק להקת הבנות "ליטל מיקס". מאז שהוקמה בשנת 2011, הלהקה עם הכי גירל פאוור שיש לא מפסיקה לשחרר לנו להיטים שאנחנו פשוט לא יכולים להפסיק לשמוע. היום אספנו לכם כמה עובדות שאולי לא ידעתם עליהן!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

טובות הארבע מן האחת

אולי חלקכם לא יודעים, אבל הלהקה חוברה בעונה השמינית של תכנית הריאליטי "אקס פקטור בריטניה" בשנת 2011. כל אחת מהבנות הגיעה להיבחן באודישן נפרד, אך כנראה שכבר שם ההפקה זיהתה פוטנציאל וחיברה את הבנות ללהקה אחת. ההפקה בהחלט לא טעתה והלהקה הגיעה למקום הראשון, והפכה ללהקה הראשונה אי פעם שזוכה בגמר האקס פקטור. (מישהו אמר וואן דיירקשן סטייל?)

 

מצטערים, השם תפוס

שם הלהקה - "ליטל מיקס", הוא בכלל לא השם המקורי שלה. כאשר חוברו יחד ב"אקס פקטור" הן נקראו "Rythmix", אך כאשר גילו שקיים ארגון צדקה לילדים בעל השם הזה, שם הלהקה שונה ל"Little Mix". פייר? ליטל מיקס נשמע יותר טוב!

תצעידו להן

בשנת 2013 שחררו הבנות את אלבומן השלישי - "Salute". האלבום זכה בהישג חסר תקדים כאשר הגיע ללמעלה ממיליון צפיות ביוטיוב בתוך 24 שעות בלבד! לגמרי שווה הצדעה.

 

ליטל שיק

אז כן, מסתבר שג'ייד, ג'סי, פרי ולי-אן הן לא רק זמרות מוכשרות, אלא גם מעצבות אופנה. בשנת 2012 הוציאו בנות הלהקה קולקציית בגדי ילדים בעיצובן לגילאי 7-13, שנמכרה ברשת "Primark". תודו שהייתם רוצים לחזור לגיל בת מצווש רק בגלל הקולקציה

 

את הספרים כבר קראתם?

כמו הרבה אמנים שמפרסמים ספרים, כך גם "ליטל מיקס" פרסמו שני ספרים אוטוביוגרפיים עליהן. הספר הראשון נקרא "Ready to Fly" (נקרא כך בגלל הסינגל שלהן - Wings), המספר על ההצלחה והפרסום שלהן. הספר השני, בשם "Our World" מספר על החיים של הבנות וחושף פרטים קצת יותר אישיים עליהן. נשמע מעניין!

 

הגיע הזמן לבדוק את הידע שלכם. אספנו עבורכם שתי עובדות, אחת נכונה ואחת שגויה, עכשיו תורכם לגלות מהי העובדה הנכונה. בשבוע הבא תוכלו לגלות אם צדקתם או טעיתם.

עובדה מס'1 : פרי, אחת מחברות הלהקה אלרגית לריח של דלק ולכן אין לה רישיון נהיגה.

עובדה מס' 2: לג'סי, יש פוביה מסנדוויצ'ים. כן כן, מה ששמעתם!

 
תגיות
תגובות