מוזיקה בסוכה: האחיות כרקוקלי יעשו אווירה טובה. צילום:  Roman Ketkov

מוזיקה בסוכה: האחיות כרקוקלי יעשו אווירה טובה

חג הסוכות חוזר ואיתו אירוח האושפזין בסוכה הכי שווה בעיר - הסוכה של ערוץ מוזיקה! והפעם מי שבחרנו לארח אצלנו בסוכה, הן האחיות שעשו לנו את השנה במוזיקה, האחיות כרקוקלי

לאחיות כרקוקלי, נחשפנו בתכנית הריאליטי "אקס פקטור", אי שם בשנת 2013.ומאז הן חלק בלתי נפרד, מתעשיית המוזיקה הישראלית, שכל שיר שלהן מיד הופך להיות חלק מהפלייליסט שלנו.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לאמריקאים,יש את האחים ג'ונאס. ולנו בישראל יש את האחיות כרקוקלי, שאפשר להגיד שזאת הייתה השנה שלהן מבחינה מוזיקלית. למרות שלא הגיעו לגמר בתוכנית הריאליטי "אקס פקטור”, הן הוכיחו שלא חייב להיות פיינליסט,  בשביל להתקדם בתעשייה המוזיקלית. כשנה לאחר השתתפותן בתכנית, הוציאו את הסינגל הראשון שלהן קנאה בשנת 2014 וכבר אז הבנו שזאת רק ההתחלה שלהן וצדקנו. מאז, הוציאו את השירים שכולנו מכירים: (אל תשכחי,מי אם לא את ,תשע נשמות) ועוד שירים משובחים, שאנחנו לא מפסיקים להאזין להם שוב ושוב. 

 

כשנה לאחר השתתפותן בתכנית, הוציאו את הסינגל הראשון שלהן קנאה בשנת 2014 וכבר אז הבנו שזאת רק ההתחלה שלהן וצדקנו. מאז, הוציאו את השירים שכולנו מכירים: (אל תשכחי,מי אם לא את ,תשע נשמות) ועוד שירים משובחים, שאנחנו לא מפסיקים להאזין להם שוב ושוב.  שנת 2019, הייתה השיא שלהן ובה שחררו את הליהיטים, שעשו שלנו את השנה (על הספה,תופסת, מי מחפש אותי יחד עם מאור אדרי ומלכות שלי) בהחלט מלכות שלנו. האחיות כרקוקלי, הן מודל לחיקוי והתמדה. מכל שיר שלהן ,אנחנו לומדים עליהן יותר ויותר. הן יכולות לעמוד בכל רף שיציבו להן. ללא ספק, אנחנו היינו רוצים שהאחיות כרקוקלי יבואו להופיע ולשיר בסוכה שלנו. ולנו רק נשאר לחכות ללהיט הבא שלהן!

תגובות