לצד בת הזוג: קטריקס ואנג'ל משתפים פעולה בשיר חדש. צילום מסך מיוטיוב

לצד בת הזוג: קטריקס ואנג'ל משתפים פעולה בשיר חדש

הבוקר (ד') משחרר קטריקס, הלא הוא עומרי קטרי, את הסינגל השלישי שלו כזמר סולו, לאחר שהפריד כוחות מדורון ביטון. הסינגל החדש שעונה לשם "עוד נשימה" מלווה בקליפ מיוחד בכיכובה של לא אחרת מאשר בת זוגו אנג'ל ברנס

קטריקס, הלא הוא עומרי קטרי, עובד חזק על קריירת הסולו שלו, לאחר שנפרד, באופן מקצועי, מדורון ביטון. אחרי ששחרר שני סינגלים מצליחים ואף זכה לקחת חלק בווילת "בלגאן" המצליחה, מוציא הזמר הבוקר (ד') סינגל חדש ושלישי כזמר סולו בשם "עוד נשימה". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

מעבר לקריירת הסולו, אותה מפתח במרץ הזמר (25), בימים אלו הוא משקיע את זמנו במשהו נוסף, חשוב לא פחות - הזוגיות המתוקשרת שלו עם כוכבת הרשת ההשת וחברת להקת "פורמולה", אנג'ל ברנס (18). השניים מעלים לרשתות החברתיות תמונות כשהם צמודים במיוחד ומראים לכולנו את האהבה ההדדית. הפעם, קטריקס החליט לקחת את הזוגיות ואת הקריירה עוד צעד אחד קדימה ולשלב בין השניים.

כאמור, הסינגל החדש מלווה בקליפ מושקע, אשר על הצילום אחראי דניאל סטראבו ועל העריכה וההפקה אחראי חברו הטוב של הזמר - ניב מנור. 

קטריקס הוא לא הראשון שבחר לארח את בת הזוג בצילומי הקליפ, לפני עשו את זה משה פרץ, שאירח את אישתו ירדן ואפילו אסף גורן שאירח את בת הזוג שירן סנדל ביחד עם כל המשפחה. לעומתם, "עוד נשימה" מדבר דווקא על הקשיים והמשברים בין בני הזוג. אנחנו רק מקווים שכל אלו ישארו בגדר מילות שיר בדיוניות ושהקשיים לא יעברו למערכת היחסית במציאות. 

 

תגובות