לא עוצרים לרגע: טליסמאן וים רפאלי בשיר חדש. אבי בן זקן

לא עוצרים לרגע: טליסמאן וים רפאלי בשיר חדש

לא בכל יום אנחנו זוכים לראות שניים מהזמרים האהובים עלינו שמשתפים פעולה. היום (ב') טליסמאן ורפאלי משחררים את "ורד שחור" - דואט מפתיע, מרגש ושונה. האזינו

לאחר שכבשו את הפלייליסט שלנו בשנה האחרונה, טליסמאן וים רפאלי מחליטים לשתף פעולה לראשונה בשיר חדש ומרגש שעונה לשם "ורוד שחור". כבר החל מהשמיעה הראשונה, אפשר להבין שמדובר פה בעוד להיט. אמנם לא מדובר פה בשיר פופ מתוק, אלא בשיר נוקב, אמיתי וחד אבל שילוב הראפ של טליסמאן עם הפזמון ששר רפאלי - יוצר שיר חורפי עם ניחוח מעט חו"לי.
 
עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 
"ורד שחור", אותו כתב והלחין טליסמאן בעצמו, מציג את המציאות כשילוב של נקודת מבט פסימית עם זו האופטימית על החיים. היא מראה לנו שלא הכל ורוד, אך גם לא רק שחור., שצחוק בא עם בכי. משהו בשילוב הראפ עם השירה של רפאלי והסגנון ה"לא מתוק" בכלל של השיr והאווירה החורפית שהוא משדר, מזכיר לנו קצת את שיתופי הפעולה שאמינם נהג לעשות בתחילת שנות ה-2000, ובמיוחד את "Stan", למרות ששני השירים מדברים על נושאים אחרים לגמרי.
 
 
 
זהו אמנם שיתוף הפעולה הראשון של שני האמנים, אך הוא עובד מעולה. הקולות של טליסמאן ורפאלי משתלבים באופן מושלם ויוצרים את השילוב שלא ידענו שהיה כל כך חסר לנו במוזיקה. "ורוד שחור" הוא השיר הטוב ביותר שיכולנו לבקש לסיום תקופת החגים. 
 
 
תגובות