סיכומוזיקלי: עומר אדם ואושר כהן משתפים פעולה. צילום מסך מהקליפ

סיכומוזיקלי: עומר אדם ואושר כהן משתפים פעולה

שבוע נוסף הסתיים לו ולכבוד הסופ"ש, ובמיוחד בשבילכם - קבלו את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית ויצא ממש השבוע. מהשיר החדש של אושר כהן לביצוע המפתיע של עומר אדם

לאט לאט אנחנו נכנסים לחורף, מתחיל להחשיך מוקדם ולהיות קריר בחוץ. לכן זמרים רבים מחליטים לדאוג שלפחות יהיה לנו חמים ונעים בפנים ומשחררים שירים נוגעים ומעולים. אספנו לכם את חמשת השירים הטובים ביותר ששוחררו בתעשיית המוזיקה המקומית בשבוע האחרון.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מירי מסיקה - כמה כמה

כמה שאנחנו אוהבים את מירי מסיקה ואת המוזיקה המעולה שהיא יוצרת כבר שנים ארוכות וכמה אנחנו שמחים שהיא לא מפסיקה לשחרר עוד ועוד שירים. השבוע היא שיחררה שיר חדש בשם ״כמה כמה״ אותו היא גם כתבה בעצמה ולדעתנו זה אחד השירים הכי טובים שלה. מדובר בשיר עוצמתי ומרגש שמוכיח לנו שוב כמה מסיקה היא ווקאליסטית אדירה.

לסיכום: מרגש ועושה חשק לשמוע יותר ★★★★★

 

ניב דמירל - לא לך

ניב דמירל הוא אחד הזמרים הכי מיוחדים שיש בתעשיית המוזיקה הישראלית ולפעמים אנחנו אפילו מרגישים שהוא לא מוערך מספיק. בשבוע האחרון הוא שיחרר שיר חדש שהוא גם כתב הלחין ועיבד מוזיקלית בעצמו (יחד עם רובי פאייר) והוכיח לנו שוב שמאחורי הזמר המעולה יש גם יוצר לא פחות טוב. השיר עדין, מצליח לרגש ולגרום לנו לצמרמורת והוא לגמרי אחד השירים הטובים ביותר של דמירל. אנחנו לגמרי מחכים לשמוע ממנו עוד בעתיד.

לסיכום: נוגע ללב ★★★★

 

קובי פרץ - כל הערב

כבר כמעט שלושה עשורים שקובי פרץ פשוט לא מפסיק להוציא עוד ועוד שירים. השבוע שחרר פרץ את הסינגל "כל הערב" שנכתב והולחן על ידי אבי אוחיון ודודי בר דוד, ועובד והופק מוזיקלית על ידי מתן דרור. אין ספק שלא ימאס לנו מהקול של קובי פרץ גם אחרי עשרות שירים ומעל עשרה אלבומים (!) ואנחנו כבר לא יכולים לחכות לסינגל הבא.

לסיכום: עושה לנו מסיבה בלב ★★★★★

 

אושר כהן - ציפרלקס

בשנים האחרונות, אושר כהן הוא לחלוטין אחד הזמרים שהכי משתלטים לנו על הפלייליסט. אחרי להיטי ענק כמו "ברגעים שאת הולכת", "עיר תחתית", "אני שונא אותך" ועוד מספר רב של שירים שאם נמשיך זה פשוט לא יגמר, משחרר כהן השבוע את השיר "ציפרלקס". את השיר כתב עדי כבירי והלחין נאור סינואני, ועל העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי כהן עצמו. השיר יצא רק לפני יומיים וכבר הספיק לכבוש את המקום הראשון בסרטונים החמים ביוטיוב, ואנחנו חושבים שהוא הולך להישאר שם לעוד הרבה!

לסיכום: וואווו! ★★★★★

 

נדב פיליפס - נדבר מחר

את נדב פיליפס המוכשר הכרנו כאשר התמודד בתכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". אמנם פיליפס לא הגיע למקומות הגבוהים, אך בשבילנו הוא בכל זאת ה-כוכב! את השיר "נדבר מחר" שיצא השבוע, כתב והלחין פיליפס עצמו יחד עם תמיר חיטמן ואור אלמליח, ומלווה גם בקליפ מגניב ומיוחד עם סטייל של חו"ל. אנחנו כבר מכורים ולא יכולים להפסיק לשמוע!

לסיכום: אין לנו מילים ★★★★★

 

שווה האזנה

עומר אדם ואושר כהן בקאבר ל ״ברגעים שאת הולכת״

השבוע שתי אגדות במוזיקה המזרחית התאחדו לכדי ביצוע אחד של השיר ״ברגעים שאת הולכת״ של אושר ו״מאושרת בלעדי״ שהוא כתב לעומר. הפגישה של השניים במקום בילוי מקומי עם המיקרופונים שהיו שם לגמרי עשתה הרבה שמח לכל המבלים במקום. אם אתם שואלים אותנו זה הזמן שהם ישתפו פעולה גם כמבצעים!

שרית אביטן בקאבר ל "יום אחד תבקשי"

לפני קצת פחות מעשור העלתה ליוטיוב שרית אביטן קאבר שלה לשיר "יום אחד תבקשי". מאז הזמרת פשוט לא מפסיקה לעבוד ולהפתיע, השתתפה בתכנית "חי בלה לה לנד" ולאחרונה גם זכתה בתכנית "דה פור". השבוע שחררה את השיר "לא מתאימים" שכתב והלחין לה אופיר כהן. אנחנו אהבנו ולגמרי הוספנו לפלייליסט!

 
תגובות