סיכומוזיקלי: הראל סקעת מפתיע את תושבי נתיבות. צילום: אור דנון

סיכומוזיקלי: הראל סקעת מפתיע את תושבי נתיבות

שבוע נוסף ולא פשוט בכלל הסתיים לו, בצל הפחד והתחושות הקשות שהתעוררו מהשבוע שהיה לנו כאן, אספנו לכם את השירים החדשים שיצאו ממש השבוע במוזיקה הישראלית כדי לעודד אתכם קצת ולעשות לכם קצת יותר טוב על הלב, במיוחד בשבילכם- כל מה שחדש השבוע במוזיקה שלנו

כמו בכל השבוע, גם היום אספנו לכם את השירים הכי חדשים בעולם המוזיקה שלנו בארץ, האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ראו-דור - סיכוי אחרון

אם עוד לא שמעתם את השם "ראו-דור" זה בדיוק הזמן. השיר החדש שלו שהוציא ממש השבוע, "סיכוי אחרון", אותו כתב והלחין עם בן שופן, הוא שיר פשוט מעולה, הקול של ראו-דור מטורף וממכר, גוון קול שלא שמענו כבר הרבה זמן והופך את השיר למשהו הרבה יותר מעניין ומסקרן.

לסיכום: מקורי ומעניין! ★★★★

 

A-WA – ודוד יפה עיניים/ שרים יגאל בשן

כחלק מפרויקט מדהים לזכרו של יגאל בשן ז"ל, חברות להקת A-WA המצליחה פרסמו השבוע את הביצוע המיוחד שלהן לשיר "ודוד יפה עיניים". אין ספק שחברות הלהקה מביאות משהו חדש, עכשווי שעוד לא שמענו בשום מקום אחר, סגנון מיוחד בטירוף שיוצר עניין סביב השיר וסביב הלהקה. מצד אחד שומרות על השיר ועל המורשת של יגאל בשן, אך עם זאת מוסיפות חידוש מרענן לשיר.

לסיכום: מעולה. ★★★★★

 

הדס עמירם - כמעט נשארת

אנחנו ממליצים לכם לעזוב את כל מה שאתם עושים כרגע וללכת לשמוע את השיר החדש של הדס עמירם, "כמעט נשארת", שילוב מדהים בין המוזיקה והלחן למילים, ולקול הקסום של עמירם שגורם לנו להתמכר לשיר אפילו יותר, שילוב מנצח שיוצר שיר שפשוט כיף לשמוע שוב ושוב.

לסיכום: מדהימה. ★★★★★

 

דוד שאול- לראות אותך

אחד היוצרים והאמנים שיותר מרגשים אותנו הוא דוד שאול. השבוע הוכיח לנו את זה שוב בשירו החדש שכתב והלחין, "לראות אותך", כמה כישרון יש כאן- מבחינת לחן, מילים והקול של שאול. מצד אחד העדינות, הפשטות שבשיר, אך מצד שני, העדינות היא גם זו שהופכת את השיר לכל-כך יפה ומיוחד.

לסיכום: כיף שיש יוצרים כמוהו. ★★★★

 

שווה האזנה

הזמרים מגיעים לשמח את תושבי הדרום

בצל השבוע הלא פשוט שעבר עלינו כאן, היו גם אמנים ויוצרים שידעו בדיוק מהי הדרך הנכונה לשמח ולעודד את מצב הרוח של תושבי הדרום. אחד מהם הוא הזמר הראל סקעת. סקעת היה אמור להופיע בנתיבות אך ההופעה התבטלה בעקבות המצב הבטחוני. למרות ביטול ההופעה, סקעת לא ויתר ונסע עד לנתיבות ולבסוף הופיע בפני התושבים ועשה להם שמח, והוא לא לבד. בין האמנים שריגשו אותנו במיוחד היו גם ישי ריבו שבא לשדרות, נתן גושן שהגיע גם הוא לנתיבות, ואפילו נטע ברזילי ומושיקו מור שהפתיעו זוגות צעירים שהתחתנו לצל האזעקות. איזה כיף שיש אנשים כמוהם במדינה שלנו, פשוט מחמם את הלב!

 

 
תגובות