זה שוב קורה: טיילור סוויפט משגעת את הרשת. צילום: gettyimges.ILRich Fury

זה שוב קורה: טיילור סוויפט משגעת את הרשת

מדי פעם זה פשוט פורץ החוצה והמעריצים של סוויפט מאבדים את זה. הפעם, מדובר בשמועות חדשות על מסרים חבויים בפוסט אינסטגרם תמים למראה שלמעשה מבסר על אלבום חדש שעתיד לצאת ממש בקרוב

בשעות האחרונות, הרשת גועשת, ולא, לא רק בגלל המצב הביטחוני, אלא בגלל טיילור סוויפט. נראה שלא משנה מה הכוכבת תפרסם ברשתות החברתיות, המעריצים האדוקים ינסו לאתר רמזים ומסרים חבויים לגבי פרויקטים עתידיים של הזמרת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

חודש לאחר הוצאת אלבומה "Lover" לו ציפו המעריצים בקוצר רוח, החלו שמועות חדשות ברשתות החברתיות על אלבום נוסף שעתיד לצאת ממש בקרוב. כמה קרוב? לפי השמועות - עד סוף שנת 2019. לפי התיאוריה בקרב המעריצים סוויפט מתכננת לשחרר בדצמבר הקרוב אלבום מוחד לכבוד חג המולד. 

נראה כי גל השמועות האחרון החל מיד לאחר שהזמרת האהובה חשרה מטיול ביפן והעלתה סלפי לאינסטגרם לו היא צירפה את הכיתוב: "לפי הג'ט לג שלי, השעה עכשיו היא מאה מעלות צלזיוס" (תרגום חופשי). בעוד שרוב המעריצים לקחו את הפוסט הזה כבדיחה, חלקם מתייחסים לכל אות ותו של הזמרת ברצינות תהומית ואף מאמינים כי מדובר פה במסר חבוי שרק מחכה שיגלו אותו. 

© צילום מסך מאינסטגרם

מעריץ אחד אף הגדיל ופיענח את ה"קוד". "100 מעלות צלזיוס הם 212 יחידות פרנהייט. 2/12 זה השני בדצמבר" כתב מעריץ של סוויפט בטוויטר בהתייחס לתאריך שבו אמור לצאת האלבום. 

ייאמר לזכותם של המעריצים, שהרדיפה אחרי רמזים ומסרים חבויים לא צצה במקרה. הזמרת ידועה בתור אחת שמפרסמת רמזים ברשתות החבברתיות, כך לדוגמא היא פרסמה רמזים לגבי "ME!", הסינגל הראשון מאלסומה החדש. כך שהכל עדיין פתוח.

כמובן שלמעריצים נותר רק לחכות ולקוות שהם יזכו עוד השנה לאלבום חדש ונוסף של הכוכבת האהובה.

 

תגובות