דרך מוזיקלית חדשה: כוכבת הנוער שירה לוי בסינגל בכורה. צילום: עדי אורני

דרך מוזיקלית חדשה: כוכבת הנוער שירה לוי בסינגל בכורה

השחקנית וכוכבת הנוער שירה לוי משחררת הבוקר (ג') סינגל בכורה. לשיר קוראים "אפילו לדקה", והוא מלווה בקליפ עם סיפור מרגש ומיוחד העומד מאחוריו

אחת הכוכבות הכי אהובות על הנוער בשנים האחרונות היא ללא ספק שירה לוי. לוי מככבת בסדרות שונות כמו "פלאשבק", "סוסי פרא", "התחנה", וכמובן גם תכבוש את בימות הפסטיגל בחנוכה הקרוב. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

זה לא סוד שאחד התחביבים הגדולים של שירה לוי הוא לשיר. כבר שנים שלוי מעלה קאברים קצרים אל חשבון האינסטגרם שלה, ואף משלבת המון שירה גם בסדרות בהן היא משחקת. הבוקר (ג') החליטה לוי לקחת את התחביב עוד צעד קדימה, והפעם להפוך אותו למקצועי יותר - ושיחררה אלינו סינגל בכורה משלה - "אפילו לדקה".

 

השיר "אפילו לדקה" הולחן על ידי עמרי קסטן וחן מצגר אדר, ונכתב על ידי נעם חורב, אחד הכותבים המצליחים בשנים האחרונות. מאחורי השיר עומד סיפור מרגש, המספר על מקרה ההתאבדות של אביה של לוי. בנוסף, הקליפ עצמו כולל אנשים שאיבדו אנשים היקרים לליבם במקרי התאבדות.

אין ספק שהקול הנוגע של השחקנית בשילוב עם הקליפ המרגש והמסר העוצמתי, יוצרים יחד שיר שפשוט נעים להאזין לו. אנחנו כבר לגמרי הוספנו לפלייליסט, ולא יכולים כבר לחכות לשמוע ממנה עוד.

 

תגובות