טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שלומי שבת. לינקטון יחצ

טופ 5: חמשת השירים הטובים ביותר של שלומי שבת

כיום יש לנו זמרים רבים בארץ ובעולם, ולכולם מגוון רחב של שירים שכתבו ויצרו במהלך השנים. אך למרות עשרות השירים שיש לכל זמר, יש כאלו אשר נכנסו לנו ללב במיוחד. והפעם: חמשת השירים הטובים והאהובים ביותר של שלומי שבת

כבר שלושה עשורים ששלומי שבת הוא אחד הזמרים הבולטים ביותר בתעשיית המוזיקה הישראלית. השירים שלו נכנסים ללב של כולנו, יש מאחוריו כבר מעל עשרה אלבומים, והוא לא מפסיק להופיע. זה היה קשה, אבל בסוף הצלחנו לבחור לכם את חמשת השירים הכי טובים של שלומי שבת.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בגלל הרוח

את אלבומו הראשון של שלומי שבת הוא הוציא בשנת 1986, אך האלבום לא הצליח. את הפריצה הגדולה שלו, עשה שבת בשנת 1989 כאשר שחרר את השיר "בגלל הרוח", שהפך מאוד מהיר ללהיט. את השיר כתבה לו אחותו, לאה שבת, שגם היא עצמה זמרת מצליחה בארץ. הכי כיף כשעובדים עם המשפחה!

 

אבא

בשנת 2007 יצאו שלומי שבת ופבלו רוזנברג בסיבוב הופעות משותף, ובסיבוב ההופעות הזה לראשונה שר שלומי שבת את השיר "אבא". את השיר כתב והלחין דורון מדלי, ואין ספק שזהו אחד השירים המצליחים ביותר של שבת. את השיר נוהג להקדיש בכל הופעה לאביו, זכרונו לברכה, וגם בנו הזמר אביהו שבת מקדיש לו את השיר פעמים רבות.

 

שתדעי

בשנת 2010 הוציא שבת את אלבומו ה-12 (מטורף!) בשם "שתדעי", שהגיע למעמד של אלבום פלטינה. שיר הנושא של האלבום היה כמובן השיר "שתדעי", שכתבה ענת הולנדר והלחין רביב בן מנחם. השיר גרף אחריו הצלחה אדירה וגם היה השיר המושמע ביותר ברדיו באותה השנה.

 

ואני שר

עוד שיר שבלט במיוחד מתוך האלבום "שתדעי" הוא "ואני שר", שנכתב והולחן על ידי זיו רובינשטיין. השיר הוא בלדה מרגשת, הטקסט העוצמתי בשילוב עם הקול הנוגע של שבת יוצרים שיר שפשוט אי אפשר להפסיק לשמוע, לא משנה כמה שנים יעברו. בשנת 2013 התקיים בערוץ הילדים ספיישל שירי שלומי שבת, שם ביצע את השיר "ואני שר" יחד עם מנחי ערוץ הילדים וכוכבי הפסטיגל של אותה השנה.

 

יש לך

את הרשימה שלנו סוגר השיר "יש לך", הרי לא באמת אפשר לעשות טופ 5 של שירי שלומי שבת בלי לכלול את השיר המדהים הזה. את השיר כתבו דנה וחנה לפידות, והלחין שלומי שבת עצמו יחד עם שמואל וקסלר. השיר יצא בשנת 2012 כחלק מהאלבום הכפול "אחד לנשמה/אחד למסיבה" ובאותה השנה זכה השיר בתואר שיר השנה של גלגלצ. לגמרי אחד השירים האהובים עלינו בכל הזמנים!

 
 
תגובות