אמילי קופר: "לא צריך לחלום בקטן, אלא תמיד לשאוף להכי גבוה". צילום מסך מיוטיוב

אמילי קופר: "לא צריך לחלום בקטן, אלא תמיד לשאוף להכי גבוה"

כמו שאנחנו אוהבים את המוזיקה של הזמרים הישראלים, כך גם להם יש מוזיקה שהם אוהבים. בכל שבוע נארח כאן בפרוגי בפינה "תו הכוכב" מוזיקאי אחר בראיון מיוחד, שבסופו יספר לנו על שיר בעל משמעות מיוחדת עבורו. והשבוע - אמילי קופר, רק בת 17 וכבר השתתפה ב"דה וויס" רוסיה, ב"גוט טאלנט" ושיחררה שיר בכורה מהמם במיוחד

אמילי קופר (17) מאשדוד התחילה לשיר בגיל 9 ומאז התחילה לכבוש בתחרויות ברחבי עולם. קופר השתתפה בתוכנית גוט טאלנט ישראל יחד עם אחותה והשאירו מאחוריהן אבק לשופטים והצופים בבית, וכיום משתתפת ב'דה וויס' רוסיה. לא מזמן היא שיחררה את הסינגל הראשון שלה, ואנחנו מיד תפסנו אותה לראיון מעניין.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מה את עושה בימים אלה?

"אני משתתפת בדה וויס רוסיה. המיונים של התוכנית התחילו בחודש אוגוסט, טסתי למוסקובה לאודישן. הלכתי לתוכנית הזו בראש פתוח לא הלכתי עם ציפיות גבוהות. הלכתי לחוות את החוויה ואמרתי מה שיקרה - יתקבל. אחרי כמה זמן הודיעו שהתקבלתי לתוכנית. הגעתי כרגע לשלב הדו קרב ובעוד כמה שבועות יעלו התוצאות."

 

מדוע ומתי התחלת להתעסק במוזיקה?

"מאז שאני קטנה ראיתי את עצמי שרה ורוקדת להורים, אבל בחיים לא לקחתי את זה כתחביב רציני. ובעצם זה התחיל דרך אחותי, אחותי לומדת פיתוח קול ופעם המורה שלה אמרה לי לשיר. היא אמרה שאם אחותי עם כישרון אז בטוח גם בי מתחבא כישרון ומאז התאהבתי במוזיקה ורציתי את זה יותר מכולם. התחלתי לקחת את זה ברצינות והתחלתי לקחת שיעורי פיתוח קול".

לאחרונה שיחררת את הסינגל הראשון שלך - "זמן שאבד" - איך הייתה העבודה עליו?

"לפני קצת יותר משבועיים יצא הסינגל הראשון שלי. העבודה עליו הייתה מאוד מעניינת ומאתגרת. מהרגע הראשון ששמעתי את הסקיצה אמרתי שזה שלי. ממש התחברתי לשיר הזה מבחינת המילים וגם מבחינת המנגינה. מהרגע הראשון ששמעתי את השיר נדלקתי עליו והייתי חייבת לעבוד בטירוף, להקליט אותו, לטוס לצלם אותו. אגב, צילמנו את הקליפ בקזחסטן שזו מדינה מהממת והצילומים היו אינטנסיטבים וחוויתיים".

 

המוזיקה שאת יוצרת תואמת לסגנון המוזיקלי שאת מאזינה לו?

"בטח, אי אפשר להוציא סינגל בלי שמתחברים לזאנר או לסגנון שלו. הקליפ הוא שיר פופ זה משהו שאני שומעת ביום יום שלי ובנוסף לזה, שומעת גם פופ רוק."

איזה דברים תרצי לעשות מלבד מוזיקה?

"אני יודעת שאני אתעסק במוזיקה כל הזמן זו המטרה שלי ולא יהיה לי תחליף לזה. אני יודעת שזה המקצוע שלי להיות זמרת, אבל אם יבואו עוד הצעות כמובן שלא אסרב".

 

מה השאיפה שלך לעתיד?

"בעיקר להצליח במטרות ולממש את השאיפות שלי. לא לחלום בקטנה תמיד לחשוב על ההכי גדול שזה להיות בינלאומית."

לסיום, הפינה ״תו הכוכב״ נקראת כך בגלל שכעת תצטרכי לבחור שיר שאת אוהבת, עם משמעות מיוחדת עבורך או לפרגן לאמן אחר שאת מעריכה.

"אני בחרתי בשיר someone you loved שממש לאחרונה הקלטתי עליו קאבר. אני ממש אוהבת את השיר הזה ואני ממש אוהבת את הזמר. האופן שהוא מבצע את השיר - ממש מרגש בעיני וזו הסיבה שבחרתי בשיר הזה".

 
 

 

תגובות