סיכומוזיקלי: עומר חזן מרגש וגרסה אקוסטית ל"מאושרים". צילומי מסך מהקליפים

סיכומוזיקלי: עומר חזן מרגש וגרסה אקוסטית ל"מאושרים"

עוד שבוע הגיע לסיומו, וגם השבוע קיבלנו עוד שלל שירים חדשים וביצועים מיוחדים במוזיקה הישראלית. אספנו לכם כמה מהשירים היותר טובים שיצאו השבוע

כמו בכל שבוע, גם השבוע יצאו אל אוויר העולם עוד ועוד שירים במוזיקה הישראלית. סוף השבוע הוא הזמן המושלם לקחת רגע לעצמכם, אוזניות, ולשמוע את כל הסינגלים שאספנו מהשבוע האחרון!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מאור אדרי - הדקה ה-90

מאור אדרי הוא ללא ספק אחד הזמרים שלעולם לא ימאס לנו מהם. את השיר המרגש "הדקה ה-90" שיצא ביום שלישי, גם כתב והלחין אדרי בעצמו יחד עם אבי אוחיון, ועיבד מתן דרור. הסינגל לגמרי נגע לנו בלב, ואנחנו לא יכולים כבר לחכות לשיר הבא!

לסיכום: רוצים מזה אפילו עוד דקה! ★★★★

 

משה פרץ - לילה בסיני

גם אחרי 15 שנות קריירה, משה פרץ לא עוצר לרגע ומשחרר השבוע סינגל חדש בשם "לילה בסיני". אחרי כמות של עשרות על גבי עשרות שירים לא תמיד קל לרגש בכל פעם מחדש, אך נראה שפרץ עוד זאת בקלות וחלוטין מצליח לרגש ולהמיס את הלבבות של כולנו שוב ושוב.

לסיכום: בא לנו לעצום עיניים ולשמוע שוב ושוב ★★★★★

 

שרית חדד - שתי דקות

ואם כבר דיברנו על משה פרץ, השבוע שחררה הזמרת שרית חדד את השיר "שתי דקות" שכתב והלחין לה פרץ יחד עם אבי אוחיון. כרגיל הקול המיוחד של חדד מצליח לחדור לנו אל תוך הנשמה (וכמובן שגם אל תוך הפלייליסט). אנחנו הספקנו להתמכר תוך אפילו פחות משתי דקות.

לסיכום: קוסמת! ★★★★

 

רותם לביב - בא והולך

על השם רותם לביב אנחנו בטוחים שעוד נשמע ובענק. השבוע שחררה הזמרת הצעירה את הסינגל החדש שלה - "בא והולך", שאף כתבה בעצמה והלחינה יחד עם יאיר לוי. אנחנו ממש אהבנו את הקצב השקט שמתכתב היטב עם הקול העדין והשליו של הכוכבת העולה. אין ספק שמדובר בהבטחה גדולה במוזיקה הישראלית!

לסיכום: לא מאולצת, מרעננת וכייפית! ★★★★

 

ישראל בר און - פרק ב'

לפני קצת יותר מעשור פרץ לחיינו הזמר ישראל בר און כאשר התמודד בעונה השישית של "כוכב נולד" (יחד עם לי בירן) ואף זכה בתכנית הגמר. מאז הזמר קצת נעלם מהכותרות, אך השבוע בר און חוזר אלינו ובגדול כאשר מוציא את השיר "פרק ב'" שכתב והלחין אלון פרץ. כשאנו מכירים את הסיפור מאחורי הבן אדם אי אפשר שלא לשמוע את השיר ולא להתרגש, מרגישים את הכוונה בכל מילה וצליל. אומנם זה קצת כיוון אחר ממה שהתרגלנו לשמוע מבר און אי שם, אבל כמו בשם השיר - מדובר בפרק חדש בחייו. אנחנו ממש שמחים על הקאמבק, ובטוחים שהולך להיות לו כאן פרק ב' משמעותי.

לסיכום: נרים כוס יין לחיי החיים החדשים שלו! ★★★

 

שווה האזנה

דולי ופן - מאושרים עם לירן דנינו ונועה קירל (אקוסטי)

אחד השירים הכי חזקים בתקופה האחרונה הוא "מאושרים" של דולי ופן יחד עם לירן דנינו ונועה קירל, שהפך ללהיט ברגע וגרף אחריו מיליוני צפיות. השבוע קיבל השיר טוויסט מעניין ומרגש, ושוחררה לו גרסה שקטה ואקוסטית. הגרסה הזו לגמריי גרמה לנו להסתכל על השיר בצורה אחרת, ונראה לנו שהתמכרנו מחדש!

 

עומר חזן וכוכבי "כמו גדולים" - כשאת בוכה את לא יפה

מופע חנוכה המסקרן משיריו של אריק אינשטיין ז"ל יוצא לדרך ממש בקרוב וכבר אנו זוכים לקבל הצצות ראשונות לביצועים שמחכים לנו שם. השבוע השתחרר קטע קטן אותו, מוביל עומר חזן, לצד חבריו במופע ובו הוא מבצע בפשטות ובנעימות את "כשאת בוכה את לא יפה" ולגמרי גרם לנו להתאהב בשיר מחדש.

 

עומר חזן שלנו בביצוע מרגש מתוך המחזמר "כמו גדולים" אלוף✨ #עומרחזן Omer Hazan

פורסם על ידי ‏ייצוג 1 אמנים ויוצרים בע"מ‏ ב- יום שישי, 22 בנובמבר 2019

אוהד שרגאי - I wanna dance with somebody

ביום רביעי עלתה לאוויר העונה החדשה של "הכוכב הבא לאירוויזיון", ובין כל המתמודדים לא היה אפשר לפספס כמובן את אוהד שרגאי. שרגאי כידוע הוא כבר זמר שעובד שנים בתעשייה כחלק מההרכב "עילי בוטנר וילדי החוץ", ואף כתב יחד עם ענבר ויצמן את השיר "Home" של קובי מרימי באירוויזיון האחרון. מהביצוע של אוהד לשיר I Wanna Dance With Somebody של וויטני יוסטון פשוט לא יכולנו להתעלם, ואנחנו לא רוצים לפתוח פה עין, אבל לדעתנו הולך להיות מאוד קשה לשאר המתמודדים העונה.

 
תגובות