מעל הציפיות: ישי ריבו ונתן גושן התאחדו לשיר מרגש . אושר סיגרון

מעל הציפיות: ישי ריבו ונתן גושן התאחדו לשיר מרגש

הם ערכו הופעה משותפת אשר נכחו בקהל כ-12,000 איש, וכעת, הם פותחים לנו את השבוע בצורה מושלמת עם סינגל משותף. מה חשבנו על שיתוף הפעולה בין השניים, והאם הוא טוב כמו ההופעה שנעשתה בלייב פארק בחודש שעבר?

לאחר ההופעה המשותפת של ישי ריבו ונתן גושן בלייב פארק, אשר כללה 12,000 איש בקהל, והצליחה לסחוף דמעות וחיוך מצד הקהל, וגם לגמרי מצד הבמה (נזכיר כי גושן בכה במהלך ההופעה, כאשר ריבו שיבח ובירך אותו) - הגיע הזמן לשיר המשותף. השניים משחררים היום (א') שיר חדש בשם "נחכה לך". ואנחנו? לגמרי רוצים עוד מהשילוב הזה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אז אמנם 12,000 איש כבר שמעו את השיר המשותף כשיר הסיום של הופעתם בלייב פארק, אך גם לנו, אשר נכחנו בהופעה - השיר גרם להזיל דמעה. החברות בין ריבו לגושן מעוררת השראה. הכבוד, ההדדיות, הפרגון ובעיקר האהבה - ניחנו בצורה יוצאת דופן במהלך ההופעה. וכעת, גם בשיתוף הפעולה ביניהם, ניתן להבחין בכימיה מדהימה ובחיבור לבבי מעורר קנאה.

 

השיר "נחכה לך" מרגש, מיוחד, מקורי, וכמו שציפינו - לא עוד שיר אהבה. בין הסינגלים הטובים ששמענו בתקופה האחרונה, ולגמרי עלו מעל הציפיות. אנחנו כל כך נשמח לקבל מהשילוב הזה עוד שיתופי פעולה.

 

תגובות