סיקור הופעה: מושיקו מור בהופעה מבטיחה וקופצנית. צילום: ארן חן

סיקור הופעה: מושיקו מור בהופעה מבטיחה וקופצנית

אמש (א') הופיע הזמר הצעיר, מושיקו מור, לראשונה על בימת רידינג בתל אביב, בהם אירח והעלה לבמה את ליאור נרקיס, אושר כהן, כותבי השירים שלו, אז כמובן שאנחנו היינו שם, ואפילו תפסנו אותו לשיחה מאחורי הקלעים. רגע, אבל מה איתי לוי ומאור אדרי עשו שם?

לזמר הצעיר והעולה, מושיקו מור, הייתה שנה מוצלחת במיוחד, בעיקר בזכות הסינגל שלו "תסביכים" שהקפיץ את הקריירה שלו לדרגים הגבוהים של עולם המוזיקה. מאז יציאת הסינגל, מור לא מפסיק להופיע, לשתף פעולה עם אמנים אחרים ואפילו זכה בפרס על מליוני צפיות ביוטיוב. אמש (א'), הופיע הכוכב העולה ברידינג 3 בתל אביב והקהל לא נשאר אדיש.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

את המופע פתח בלווי נגנים עם השיר ״מחפש אותך בנרות״ מה שגרם לאווירה להיות מקפיצה במיוחד ולפתוח בגדול. את ההופעה המשיך עם השיר "טיפוס של חורף", התחושה הייתה שאת הלהיט הזה הקהל קצת יותר הכיר וגרם להתלהבות רבה ולהצטרפותם. הזמר הוקיר תודה לקהל והודה על הגעתם למופע, וסיפר על השיר הראשון שהוציא והתגובות הפחות טובות שהיו לגביו. ולאחר מכן המשיך עם השיר "הניחי לי". 

© צילום: ארן חן

כעת, הזמר עצר לרגע עם להיטיו והמשיך עם מיקס שירים של זמרים שונים מתעשיית המוזיקה וביניהם: "פאוץ'" של נועה קירל, "הופה" של עומר אדם ועוד. מה שיצר קצת גיוון ושוני במופע וגם הראה צד אחר של הכוכב. באווירה של חג החנוכה הזמין את הזמר ליאור נרקיס לפרגון עם השיר המשותף שלהם ״אחי״ שיחד איתם כל הקהל ברידינג שר. לאחר מכן, הדליקו יחד את הנר הראשון של חנוכה.

© צילום: ארן חן

כמובן שההופעה כללה גם את הלהיטים: "תסביכים", "זאב בודד", "לפעמים". רגע לפני סיום המופע העלה את הזמר אושר כהן ושרו ביחד את השיר ״ברגעים שאת הולכת״. בנוסף, מור העלה לבמה עוד שני אנשים שחושבים לו במיוחד והם כותבי השירים שלו: אופיר כהן, שאחראי על כל להיטיו הקודמים, וצליל קליפי, שעומדת מאחורי הסינגל האחרון שלו "מספרים".

עוד חברים שהגיעו לפרגן הם: גל גברעם, ליאור קוקה, רן שפיר, מאור אדרי, הזוג קטריקס ואנג'ל ברנס, דודי בוזגלו. אך זה לא הכל, גם איתי לוי התייצב והגיע לכבד את מור, רגע אחרי שסיים את מופע הפסטיגל שבכיכובו, ועל אף העייפות!

מושיקו מור
מושיקו מור © צילום: ארן חן

השיר איתו סגר את המופע זהו השיר האחרון שיצא לזמר - "מספרים". כששאלנו אותו מאחורי הקלעים על כך, הוא אמר "הוצאנו את 'מספרים' סמוך למופע במטרה שהקהל יצרח את המילים בעל פה", ואכן כך קרה. עוד לפני שהגיע זמנם של המילים, השיט הזמר את המיקרופון כלפי הקהל, וכולם, כולל כולם, דקלמו את כל מילות השיר, על אף שהוא חדש. האמת שאנחנו חושבים שבחירה נכונה לסיים עם שיר שיצא ממש עכשיו ועוד קצבי שכזה שסגר מופע של כוכב מבטיח, כייפי ומרענן שפשוט כיף שנכנס לחיינו.

"מאוד מרגש לראות את האולם מלא, זה הכי כיף בעולם כשבאים לראות אותך מופיע. זו ההרגשה הכי כיפית בעולם", סיפר לנו עוד מושיקו מאחורי הקלעים, כשהוא מרוגש ולחוץ לקראת ההופעה. 

המופע זכה לסולד אאוט והקהל מילא את כל האולם. האמנת שזה יקרה?

"תמיד האמנתי בעצמי ואני מאמין בעצמי עד היום, אבל לא האמנתי שזה יקרה כל כך מהר".

© צילום: ארן חן



 
תגיות
תגובות