בלי ששמנו לב: שירים ששון וקמילה כתבו אחד על השניה. צילום: GettyImages.ILFrazer Harrison

בלי ששמנו לב: שירים ששון וקמילה כתבו אחד על השניה

זוג הזמרים שון מנדס וקמילה קביו הוציאו שירים רבים בשנים האחרונות, אך בלי ששמנו לב חלק מן השירים נכתבו על התחלת ההתאהבות אחד בשני ושלבי מערכת היחסים של שניהם, כל אחד מהם מנקודת מבטם האישית

בקיץ האחרון לאחר כחמש שנים של חברות קרובה שון מנדס וקמילה קביו הפכו להיות זוג. במשך השנים האחרונות השניים הוציאו שירים רבים בנפרד ושני שיתופי פעולה מצליחים. לאחר האזנה נוספת של שירים רבים של השניים בנפרד מצאנו מספר שירים שהעלו לנו שאלות רבות, שירים שלכאורה נכתבו אחד על השנייה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

״Act Like You Love Me” - שון מנדס

השיר הזה הוא חלק מאלבום הבכורה של מנדס, בשיר הוא מספר על הרצון להיות נאהב מהצד השני. בחודשים האחרונים מנדס סיפר למעריצים: ״כשהייתי בן 15 באתי לאולפן להיפגש עם כותבי שירים שהם ילמדו אותי לנגן בגיטרה ואז פשוט אמרתי ׳יש את מישהי שאני מחבב, קוראים לה קמילה׳״ השיר הזה יצא בשנה המדוברת בסיפור של מנדס בתשובתו למעריצים. צירוף מקרים?

 

״All These Years” - קמילה קביו

בשיר הזה הוא חלק מאלבום הבכורה של קביו שיצא לפני כשנתיים, בשיר היא שרה ״אבל היא מנשקת אותך כמו שאני מנשקת אותך? הלוואי והייתי אוהבת אותך כמו שאני מתגעגעת אלייך״. משמיעה של השיר אנו מרגשים כי אכן זה על מנדס, מה אתם חושבים?

 

״Why” - שון מנדס

חוזרים לשירים שמנדס כתב על קביו, באלבום השלישי שלו יש את השיר המדובר. בשיר זה מנדס מספר על שאלה אחת גדולה שעולה לו בראש והיא ״למה?״ (למה אנחנו לא ביחד) בבית השני בשיר הוא שר ״כשאני שומע אותך שרה קשה לי לנשום, לא יכול לא לחשוב שכל שורה עליי, כל שורה שאני כותב את המוזה שלי״. מנדס חושף כי מי שהוא אוהב היא זמרת, אנחנו לגמרי חושבים שהשיר על קמילה.

 

“Used To This” - קמילה קביו

לפני מספר שבועות קביו שיחררה את האלבום השני שלה כזמרת סולו והשיר הזה היה חלק מהאלבום. בשיר הזה היא מספרת על מצב בו את חברה של מישהו להרבה זמן בקטע ידידותי ואז את מתחילה לצאת איתם בקטע רומנטי. השיר הזה הוא על מנדס 100% כי בתחילת מערכת היחסים הם נצפו מנשקים בסן פרנסיסקו ויש שורה בשיר ״אף פעם לא אהבתי את סן פרנסיסקו עד שנישקת אותי שם״.

 

״When You’re Ready” - שון מנדס

באלבום השלישי של מנדס יש את השיר הזה בו הזמר שר: ״כי אני שלוש שעות אחורה, מרגיש כאילו את תמיד שש שעות קדימה״. השורה המעט מוזרה הזו מציינת הפרשי שעות בין מקומות בעולם. שלו שעות זה הפרש השעות בין טורונטו ואל איי כך שיש 3 שעות שמפרידות אותם. השיר מדבר על הרצון של שון לחכות לקביו (לכאורה כמובן) למתי שהיא תהייה מוכנה להיות איתו בקשר רומנטי, כנראה הזמן הזה הגיע בקיץ האחרון.

 

״Liar” - קמילה קביו

שיר נוסף ואחרון ברשימה הוא גם מהאלבום האחרון של קביו, בשיר היא מספרת על כשאת מתכחשת לרגשות שלך לגבי מישהו במשך שנים ואת משקרת לעצמך.

 
תגובות