סיכומוזיקלי: פאוץ' בגרסת חג החנוכה. צילום: ערן לוי

סיכומוזיקלי: פאוץ' בגרסת חג החנוכה

שבוע אחרון לשנת 2019 ובכללי לעשור האחרון מגיע ואיתו, גם המון שירים חדשים שיצאו ממש השבוע בעולם המוזיקה הישראלית, בואו לשמוע אותם יחד איתנו! מהשיר החדש של מוש בן ארי ונינט ועד לביצוע המיוחד בפסטיבל פופ אפ מיוזיק לשירו המצליח והאהוב של ישי ריבו

שנייה לפני שאתם אוכלים סופגניה ומדליקים נרות לחנוכה, בואו לשמוע את השירים החדשים שיצאו השבוע במוזיקה הישראלית!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מוש בן ארי ונינט - בין השמשות

מה קורה כששני אמנים אהובים כמו מוש בן ארי ונינט משתפים פעולה? התוצאה היא קסומה ומהפנטת. בשיר החדש של השניים, "בין השמשות" שכתבו אסף חזן ודודו טסה והלחין דודו טסה, יש שילוב מושלם בין הקולות של השניים, שמצד אחד מאוד שונים ומצד שני משלימים אחד את השני בצורה מדהימה, עם לחן מדהים וממכר שגורם לנו לרצות לשמוע עוד ועוד.

לסיכום: שילוב מוצלח במיוחד ★★★★★

 

כפיר צפריר וניתן בן ארי - פרא (prod by 69)

אם אנחנו כבר מדברים על משפחת בן ארי, אז השבוע, ממש באותו הזמן גם בנו של מוש בן ארי, הלא הוא הזמר הצעיר ניתן בן ארי הצטרף אל היוצר המוכשר כפיר צפריר ויחד הוציאו את שירם החדש, "פרא", אותו גם כתבו והלחינו השניים, עם העיבוד המוזיקלי של עומרי 69 סגל. השיר ללא ספק מלא בקצב מעולה ומקפיץ שגורם לנו לרצות לזוז, בשילוב עם קליפ השיר שמלא בצבעוניות והשקעה ומעצים את התשוקה שקיימת בשיר.

לסיכום: ממכר ★★★★

 

מור -מחזיק לי את היד 

אור הצלחת סינגל הבכורה "תקרא לי מאמי", מור ממשיכה בקו המוזיקלי שייחודי רק לה ומחליטה לשחרר בלדה מרגשת בשם "מחזיק לי את היד". הזמרת מור רביעי, רק בת 18 וחצי וכבר אחראית לאחד הלהיטים הגדולים של השנה. סינגל הבכורה שלה "תקרא לי מאמי" הסתמן כהצלחה ענקית וכעת, כאשר הוא בשיא ההשמעות לסינגל בכורה, מור מחליטה לשחרר את הסינגל השני שלה "מחזיק לי את היד", לאחר ציפייה רבה. האם הוא עמד בציפיות? בסינגל החדש בוחרת מור להמשיך בקו המוזיקלי ולבסס את מעמדה בז'אנר הים תיכוני, תוך העצמה וייצוג של כוח נשי בשיר, תוך הצגה של יכולות ווקאליות אדירות.  "מחזיק לי את היד" הוא לא עוד סינגל ים תיכוני קליט, אלא בלדה מרגשת ומיוחדת שמתכתבת באופן כמעט מושלם עם קולה של מור. 

לסיכום: צפויה עוד הצלחה רבה ★★★★★

 

איתן דרמון - רוח באה הימה

אנחנו ממליצים לכם לעזוב כל מה שאתם עושים וללכת לשמוע את הסינגל החדש של איתן דרמון שיצא השבוע. הסינגל נקרא "רוח באה הימה" ודרמון כתב והלחין אותו בעצמו. קשה לתאר במילים את כמות הקסם והכישרון שבאה לידי ביטוי בשיר. בין אם זה בקולו המרגש והעמוק של דרמון, הטקסט המדהים או המוזיקה שמשתלבת כל כך טוב ביחד, פשוט פצצה של כישרון וקסם.

לסיכום: אחד האמנים המוכשרים ששמענו ★★★★★

 

ואדים מכונה ומני - נובי גוד

כנראה שאנחנו לא היחידים שמאוד מתרגשים מהשנה החדשה שתגיע אלינו עוד פחות משבוע, כי גם ואדים מכונה ומני כל כך התרגשו מחג הנובי גוד שהם הוציאו שיר חדש ממש השבוע, שנקרא בעצמו כמו שם החג, "נובי גוד", עם שיר כולו באווירת החג, ששומר בעיקר על האווירה השמחה וישר גורם לנו לרצות לצאת לאיזה מסיבה שווה לכבוד השנה החדשה. מעבר לאווירה השמחה והחיובית, השיר עוסק בנושא חשוב לא פחות שהוא השילוב בין התרבויות.

לסיכום: נובי גוד שמח! ★★★★

  

שווה האזנה

פופ אפ מיוזיק 2019- הלב שלי- עומר אדם, רותם כהן ומשה פרץ

במסגרת מופע החנוכה "פופ אפ מיוזיק", הופיעו שלושת האמנים הגדולים והמצליחים, עומר אדם, רותם כהן ומשה פרץ בביצוע מהפנט וממכר לשירו האהוב והמצליח של הזמר והיוצר ישי ריבו, "הלב שלי", בביצוע מרגש ומדהים של שלושת האמנים.

 

קרדיט: עופר פחימה 

חנוקירל

המוזיקאי הצעיר, תום שנייד, החליט לאתגר את עצמו לחג החנוכה הרבוי בשירים וליצור משא-אפ מתבקש במיוחד. שנייד לקח את הלהיט הגדול של קירל - "פאוץ'" ושילב בו מאש-אפ של שירי החג המוכרים והתוצאה הפכה לוויראלית במיוחד. אהבנו!

 

 

 

תגובות