סטטיק ובן אל שחררו את הלהיט עם פיטבול. צילום מסך מהקליפ

סטטיק ובן אל שחררו את הלהיט עם פיטבול

הצמד המוזיקלי האהוב והמצליח ממשיך לעבוד בכל הכוח על הפריצה מעבר לים והבוקר הם משחררים סינגל וקליפחדש באנגלית כשהפעם הם מארחים את הראפר הבינלאומי - פיטבול

אחרי חודשים של המתנה מאז הבשורה ואחרי דרמה קטנטנה שנרשמה השבוע מול דדי יאנקי שהתגלה כמתחרה, השיר הבינלאומי החדש, "Further Up", של סטטיק ובן אל השתחרר הבוקר (ו') עם קליפ צבעוני וכמובן עם אירוח מיוחד - הראפר המצליח והמוכר מסביב לעולם - פיטבול.

הסינגל הטרי, שמסתמן כלהיט, משלב בתוכו סמפול ללהיט הניינטיז המצליח, "Here’ comes the Hotstepper" ("נה, נה נה"). השלושה הצליחו ליצור יחד משהו מגניב, מיוחד וכזה שכנראה נשמע כאן עוד לא מעט. בתחילת השיר סטטיק בולט במיוחד, עד הבית השני בו בן אל פוצח בסלסולים ומביא את הצד שלו. 

 

שיתוף הפעולה הבינלאומי הנוכחי הוא אינו הראשון של השניים, כזכור לפני למעלה מחצי שנה הוציאו השניים את הגרסה הבינלאומית שלהם ל"טודו בום" בו התארח גם הכוכב הלטיני, ג'יי בלאווין. אומנם גם הפעם הקליפ צולם בשני חלקים כאשר את הצמד צילמו בארץ ואת הכוכב הבינלאומי מעבר לים.

בנוסף, דרמה קטנה נרשמה השבוע כשדדי יאנקי הוציא גם הוא שיר חדש עם סימפול זהה לשיר של הצמד הישראלי. יהיה מעניין לראות מי יוביל בשבועות הקרובים!

תגובות