6 שנים אחרי: דורון ביטון משחרר סינגל על התאונה. צילום מסך מהאינסטגרם

6 שנים אחרי: דורון ביטון משחרר סינגל על התאונה

דורון ביטון יוצא בסינגל סולו שני - "למעלה" שנכתב לאחר שעבר תאונת אופנוע, ואותו הוא מקדיש לבורא עולם. לפרוגי נודע כי אמנם השיר משתחרר רק הבוקר, אך הזמר מבצע את השיר כבר למעלה לשנה בכל שבוע בשיעורי התורה הקבועים שלו

דורון ביטון, זמר, שחקן וקומיקאי הזכור לנו בעיקר מהצמד האהוב שהתפרק לפני פחות מחצי שנה -  "קטריקס ודורון" החל בדרך עצמאית. אחרי ששיחרר את סינגל הסולו הראשון שלו, "רוסלנה", לפני מספר חודשים - הוא משחרר הבוקר (א') שיר נוסף אשר שונה לגמרי ממה שהתרגלנו לשמוע ממנו כשהיה חלק מצמד. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

את ביטון אנחנו רגילים לשמוע בשיריים קצביים ומקפיצים, אשר הופכים במהרה לקליטים ולהיטי מסיבות. אך הסינגל החדש הוא שיר רגוע ומרגש. מדוע הוא שינה את ז'אנר המוזיקה שלו, אתם שואלים? בעקבות תאונת אופנוע שעבר בשנת 2014, בה הוא הורדם, הונשם וניצל בנס. הזמר עשה שיחזור פנים שארך כ-12 שעות, ותהליך שיקום של שמונה חודשים, בהם שילב פיזיותרפיה ואימונים מפרכים.

נחדש לכם כי אמנם השיר יוצא הבוקר באופן רשמי ליוטיוב, אך אנחנו גילינו כי הזמר כבר הספיק להופיע איתו ולבצע אותו עשרות פעמים. ביטון, שכידוע מתחזק בדתו, שר בכל שבוע בימי רביעי, בשיעורי התורה הקבועים שאליהם הוא הולך - את השיר "למעלה", מול כל הצדיקים שבאים לשמוע דברי תורה.  

 

בסינגל החדש "למעלה" מסכם ביטון את התקופה הקשה שעבר לאחר תאונת האופנוע הקשה, שעימה התמודד כשעוד היה בתקופת הצבא. השיר הוא שיר אמונה, שמוקדש כולו לבורא עולם. ביטון מספר על הקשר שלו לדת ועל האמונה, שהתחזקה לאחר התאונה, בכך שיש מי ששומר עליו למעלה. את השיר הוא כתב והלחין בתקופת ההחלמה. בהמשך, עם השנים, הוא גם עבד עליו יחד עם אביחי פלג (ששיתפו פעולה בעבר בשיר "מה שהיא רוצה"), אשר הפיק את השיר.

 

השיר מרגש, מיוחד ובעל משמעות עצומה. הזמר והקומיקאי מוכיח לנו שאמנם הוא קומיקאי, אבל הוא יכול גם לשים את השטויות בצד ולהתחבר לעצמו. שמחנו לשמוע שהוא הצליח לעשות זאת גם עם שירים רגועים ולא רק בשירים קצביים, כפי ששמענו ממנו עד כה. אנחנו לגמרי מוסיפים את השיר הזה לפלייליסט! 

 

תגובות