הלם: דן ברטוב פורש מ"האולטראס". צילום: פזית גואטה

הלם: דן ברטוב פורש מ"האולטראס"

אחרי עשור מאז הוקם ההרכב המצליח, דן ברטוב החליט לפרוש מ"האולטראס" ולצאת לדרך חדשה. מה יעלה בגורל ההרכב? כל הפרטים

כבר עשור חלף מאז להקת "האולטראס" עשתה את הפריצה הגדולה אל חיינו ואחראית על לא מעט מלהיטי ההתבגרות שלנו כמו: "ירח מלא", "ישראלה", "מסיבה בחיפה", "סינדרלה", "בא לי", "בלילות לבד", "תגיד לי עד מתי" ועוד רבים ונוספים. ההרכב, שלמעשה קם בכלל בשנת 2004 כשדן ברטוב, אלי פרץ וסדריק בן שבת היו תלמידים - השתנה במרוצת השנים והנה מגיעה בשורה מפתיעה נוספת מכיוונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הרכב הבנים מז'אנר ההיפ הופ אשר כבש את בני הנוער הרבים, זכה לאהדה רבה ואף הוחתמו ב"תאקט רקורדס" על ידי סאבלימינל, ספג פרישה מפתיעה מצד סדריק בן שבת בשנת 2016. מאז המשיך ההרכב לתפקד כצמד עם פרץ וברטוב בלבד - ועדיין הצליחו לשמור על מעמדם בז'אנר ואף לשתף פעולה עם אמנים גדולים כמו נועה קירל, איתי לוי, חן אהרוני, שיר לוי ועוד.

האולטראס יחד עם סדריק שפרש
האולטראס יחד עם סדריק שפרש © פרוגי

בנוסף, השתתפו השניים בתוכנית הריאליטי "היחידה" ויזמו יחד עם פרוגי את פרויקט "נותנים אור" למען נפגעי הבריונות ברשת - כל זה כאמור, לצד חיזוקם בגזרת הנוער והמבוגרים כאחד ושילובם בפלייליסטים השונים. 

 

אך למרות ההצלחה, לפני זמן קצר (א') נודע כי דן ברטוב החליט לפרוש מההרכב המלווה אותו מהילדות ולפנות אל דרך אומנותית חדשה. למי שדואג לגורל ההרכב, נספר כי הוחלט להמשיך עם "האולטראס" בפעילותה עם הרכב חדש שעליו יוכרז בהמשך, בזמן שאלי פרץ הוא היחיד ממקימיה שיישאר גם בהרכב במתכונת החדשה.

אלי (מימין) ודן (שמאל)
אלי (מימין) ודן (שמאל) © ארן חן צלמים


"האולטראס ודן מאחלים האחד לשני הצלחה בהמשך פעילותם האמנותית" - כך נמסר בהודעה מטעם יחסי הציבור של השניים.

 

 

 
תגובות