היה שמח: נתן גושן משיק אלבום חדש בהופעה מדהימה. גלעד תדהר

היה שמח: נתן גושן משיק אלבום חדש בהופעה מדהימה

כמה שלא נברח מזה, פעם אחר פעם נתן גושן שובה את ליבנו והפעם עם אלבום חדש שאיתו הופיע בסוף השבוע האחרון (ה׳). ביקורת הופעה

אין פלא בכך שגם למופע האחרון של נתן גושן היה סולד אאוט. גם הפעם נתן גושן נתן מופע מדהים בהשקת האלבום החדש שלו. מה חשבנו על המופע?

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

בתשע בערב, יום חמישי האחרון התמלאו בנייני האומה שבירושלים בהמוני אנשים שחיכו להופעתו של גושן. לאחר שהאולם התמלא עד אפס מקום ונוצרה אווירה של צפייה והתרגשות, נכנס גושן בפתאומיות לבמה ובלי להתמהמה החל לשיר את השיר שהיווה את יריית הפתיחה של הערב-״באתי לחלום״, שהוא למעשה שמו של האלבום החדש של נתן גושן. תוך שניות ספורות כל הקהל התרכז בנעשה על הבמה ובשירתו של הזמר. לאחר מכן, המשיך במעבר נעים לאוזן עם השיר המרגש והאהוב ״חזרי אליי״ שבמהלכו השתחרר על הבמה וגרם לכל הקהל להישאב לחוויה. אחרי ביצוע שני הלהיטים האהובים, ודברי שלום לקהל, המשיך לשיר מדהים מהאלבום החדש בשם ״אין הרבה מה לעשות״ שללא ספק גרם לנו להתרגש וליהנות מתוכן השיר. 

 

את המופע המשיך עם השיר ״חיכיתי״ שאותו ביצע באופן אקוסטי, רק נתן גושן והגיטרה. אם אתם חושבים שהרוחות רגעו במהלך השיר, אתם טועים. כשסיים לבצע גושן את השיר, פירגן נתן גושן לנגן הגיטרה שלו ומיד לאחר מכן ביצע את השיר שכתב והלחין ללירן דנינו ״עדיין ריק״. היה כיף להאזין לשיר כל כך אהוב מתבצע על ידי זמר אהוב לא פחות. במעבר חד, המשיך לשיר של גושן שהצליח בכל העולם (ובצדק) “Thinking About It״ שהקפיץ את כל הקהל והראה לנו צד נוסף של הזמר.

נתןן גושן
נתןן גושן © גלעד תדהר

את ההופעה המשיך נתן גושן עם השיר האהוב שלו, ״גבולות ההיגיון״ שביצע בצורה מדהימה ולאחר מכן החזיר אותנו לשיר שאיתו פרץ בענק וכבש את כל המדינה, ״מה אם נתנשק״. לפני שהמשיך לבצע את שיריו, נתן ברכה מרגשת לקהל, ונשא דברי תודה ובירך את כוס היין שממנה לגם. האלבום השישי של גושן, ללא ספק הציב רף חדש לזמר הישראלי בכנות ובאותנטיות שלו. כך למשל, השיר ששר לאחר הברכה ״סופר נשימות״ הוא שיר מרגש ואמיתי במיוחד שניתן להבין בקלות רבה על כך שנכתב מהקרביים והלב של הזמר. באותו קו, המשיך עם השירים המוצלחים ״איפה את״ ו״זה שלנו״ אשר במהלך שירת השיר, ירד אל הקהל והדהים אותו באופן יותר מן הכלל. בהמשך, ביצע את השיר ״תמיד אותו דבר״ שכתב לעמיר בניון וביצע באופן מדהים.

 

ואז, כשנדמה היה שעתיד ההופעה צפוי, הפתיע גושן ובענק עם אירוח של לא אחר מאשר הזמר ישי ריבו שבידיוק חזר מחו״ל. הצמד ביצעו יחדיו את השיר המשותף שלהם שנכלל באלבומו החדש של גושן ״נחכה לך״ שאיחד את כל הקהל והרים את האווירה ובסופו ישי ריבו הכריז: ״נראה לי שאנחנו צריכים לעשות מופע משותף״, לאחר מכן שרו יחד את השיר ״סיפור אחר״ ואז שר ריבו את שירו המדהים ״הלב שלי״.

נתן גושן וישי ריבו
נתן גושן וישי ריבו © גלעד תדהר
נתן גושן רגע לפני ההופעה
נתן גושן רגע לפני ההופעה © גלעד תדהר


לאחר כל אלו, נפרד ריבו מן הקהל והשאיר את הבמה כולה לנתן גושן שביצע עוד אחד מהשירים היותר אהובים ומוצלחים שלו ״כל מה שיש לי״. נראה שגושן יודע לבחור את שיתופי הפעולה שלו, וזאת משום שבשיר הבא שבהופעה ההצלחה של שיתוף הפעולה שלו ושל הזמר עדן חסון ״מה עובר עליי״ גרם לכל הקהל לדקלם את מילות השיר האהוב. לאחר ביצוע מוצלח של השיר ״את באה אליי״ ושיקף תחושות שרבים יכולים להזדהות איתן באופן מובהק. במעבר חד, ולשיר ביקורתי חצוף ואהוב במיוחד: ״דור הסתלבט״ שהקפיץ את האווירה והכין אותנו לסיום.

© גלעד תדהר

את השירים ״עוד״ והשיר הכנה והאותנטי ביותר של גושן ״דברי איתי יותר״ העברנו ב׳היי׳ מטורף שהזכיר לנו את המעלות הכי מיוחדות אצל גושן- כנות וכישרון. השיר הבא שביצע הוא שיר מן האלבום החדש ״היום יהיה שמח״ - שיר שללא ספק נוסף לפלייליסט שלנו ליום אנרגטי.

© גלעד תדהר

בסופו של ערב, ביצע את השיר ״26״ שלמעשה נוצר עקב התלהבות של העוקבים האדוקים של גושן ברשת החברתית בעקבות סקיצה שהעלה לעמוד הסקיצות שלו. וכך גם את השיר הפופולרי שלו ״מתגעגעת״ וכך חתם את הערב בצורה הכי טובה שיש. אז מה היה במופע של גושן בקצרה? אנרגיה מטורפת, כנות, אותנטיות, סינכרון מטורף בין התאורה, המוזיקה ונתן גושן וכמובן, מוזיקה איכותית, הופעת אורח מיוחדת במינה וכמובן שכישרון אין סופי של נתן גושן.

תגובות