ביקורת הופעה: איזי מגלה צדדים חדשים במוזיקה עם אלבום לטיני. רגב גל

ביקורת הופעה: איזי מגלה צדדים חדשים במוזיקה עם אלבום לטיני

איזי, אחד מהראפרים הגדולים שיש לנו בישראל, חוזר בהופעה עם אלבום חדש ושירים שמתיימרים להיות הלהיטים הבאים. אנחנו ממש לא פספסנו את כל זה קורה ועל הדרך גם תפסנו את איזי לראיון על אלבום החדש

מי לא מכיר את איזי? הוא אולי אחד הראפרים שהצליח להשאיר חותם בשנים האחרונות עם שירים שאי אפשר שלא לאהוב. כולנו מכירים אותו וכמובן את השירים שלו ורובנו מדקלמים ברצף בלי לשים לב. ההופעה של איזי בלוקיישן האהוב רידינג תל אביב הייתה מלאה בקהל שלא הפסיק ליהנות ולשיר מהשנייה הראשונה. ההופעה בעצם הייתה השקה לאלבום החדש - "אין בעד מה", והשירים באלבום הצליחו לגעת בכל סגנון שאפשר. בנוסף, פגשנו את איזי לראיון שלא תרצו לפספס.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אחרי שכולם שלפו את הטלפונים צילמו לסטורי ורק חיכו שהמופע יתחיל - איזי נכנס לבמה כמו ראפר אמיתי והתחיל לשיר את השיר הראשון שלו - "חיכו לזה". אחריו הקפיץ את הקהל עם אחד הלהיטים המוצלחים שלו "זה מדביק אותי לקיר" משם ההופעה רק זינקה עם קהל מחומם. אחרי הלהיט הגדול שר כמה מהשירים באלבום החדש "הוויאנאס" "מציאות אחרת" ו"עוד אחד".

איזי
איזי © רגב גל

איזי שיתף את הקהל שהאלבום נכתב בהשראה לטיול שעשה בדרום אמריקה, ואת פרוגי הוא שיתף על האלבום החדש כי "אני חושב שכול אחד יכול לשמוע את האלבום ולהחליט מה הוא אוהבו מה הוא לא אוהב. בהופעות אני אוהב להוסיף ערך מוסף, הומור לשירים".

 

הרגשנו את הוויב של החופים, הקרנבל והביטים על הגיטרה. שירים שבהחלט מעולה לשמוע לבד או עם כמה חברים. לאחר השיתוף על הטיול שהיה בו - הזמר היפנט את הקהל עם השיר "עוד אחת" וכמובן גרם לכולנו להתאהב כאשר שר את "בקרוב אצלך" וסיכם בשיר "חזות".

© רגב גל

לאחר מכן, עלה לבמה אורח מפתיע - הזמר נדב גדג' עם השיר "אחרון הימים", שהיה אחד השיתופי פעולה הטובים במופע. איזי המשיך לשיר "בוא לסיני", וגרם לאווירה דרום אמריקאית מלאת קסמים, שמתרגמת בצורה מושלמת את הצלילים שאנחנו רוצים לשמוע בין ראפ, פופ ללטיני.

 

כשאיזי עלה לשיר את הלהיט "בין הבודדים" ההופעה הפכה למסיבה מלאת אורות שלא היה אחד שלא קפץ ושר את המילים. הוא שילב בשיר גם את הלהיטים "שמחה גדולה הלילה" ו-"בא לשכונה בחור חדש". לאחר מכן, עלה אורח נוסף.

איזי העלה לבמה חבר בשם שחר סאול שגילה ביוטיוב וביצע איתו את השיר "בומלה". מיד אחרי הזמר שר את השיר החדש "לא הכול מן אללה". ההופעה הפכה לרגע לרגועה יותר כאשר שר את "תעשה טוב" ומיד אחרי זה שינה את האווירה עם השיר "עושה את זה".

איזי  ושחר סאול
איזי ושחר סאול © רגב גל

איזי סיפר על הטיול שעשה ועל האטרקציות שחווה בדרום אמריקה עם חברים ואז שר את "קולומבינאה" והפך את הבמה למסיבה לטינית. הוא המשיך עם השיר החדש "בין אדמה לחוף" ועם הלהיט "כלבויניק" שרק הביא לקהל המון אנרגיות. איזי הצליח להפתיע את הקהל ולהגיע לשיא כשהזמין את השחקן אלי פיניש בתור פבלו רוזנברג והפך למופע סטאדנאפ קצר ומצחיק שאחריו שר את "קוסטה ריקה" מהאלבום החדש.

איזי ואלי פיניש
איזי ואלי פיניש © רגב גל

אחרי השיר "כולי בהיי" הזמר הקדיש את הרגע לדבר על כמה חשוב לשמור על הסביבה ועל החופים. עוד סיפר לנו על שמירת הסביבה כי "זה משהו שמפריע לי שאנחנו לא שמים לב אליו. בכלל על הזיהום של הים, ובכלל דברים שאנחנו יכולים לשנות את המצב, אם זה מפעלים, שאנחנו אומרים שאנחנו לא יכולים לעשות זה״.

איזי המשיך לשיר "כמו כישוף", עם המסורת של טלפונים באוויר. ואז את השיר "פול גז" ואת השיר של האלבום "אין בעד מה". כמובן שגם לא שכח את הלהיט הבלתי מעורער שחיכנו לו "לא נורמלי" שסיים באופן מעולה את ההופעה ואת הערב, ולגמרי גרם לנו לרצות להקשיב לאיזי שוב פעם גם אחרי המופע.

 

לסיום, אנחנו ללא ספק רגילים למוזיקה מעולה מאיזי, אבל ההופעה, השירים החדשים, והאלבום החדש פשוט סוחפים, מלאים בחידושים (בעיקר לחובבי הלטיני, הראפ המשולב והפופ) ולגמרי ממלאים אותנו באנרגיות טובות. איזי מגלה צדדים חדשים במוזיקה ואנו אוהבים את זה.

רגילים למוזיקה מעולה מאיזי. © רגב גב

ההופעה הייתה סוחפת עם רצף שירים טובים. איזי הצליח להרגיש את הקהל בכל רגע ולגרום לו לצחוק ולהינות. הוא העניק אווירה לטינית, אך גם הרבה פופ וראפ, בלוקיישן של תל אביב. על המשך הקריירה הוא שיתף כי - "״ האמת שבא לי לעשות סיבוב הופעות בבתי חב"ד ברחבי העולם״. אנחנו כבר לא יכולים לחכות לאלבום הבא, ולסיבוב הופעות בחב"ד.

"אווירה לטינית, אך גם הרבה פופ וראפ"
"אווירה לטינית, אך גם הרבה פופ וראפ" © צילום: רגב גל

 

תגובות