רק אחד זוכה: נחשפו ארבעת השירים המועמדים לאירוויזיון. צילום: משה נחומוביץ'

רק אחד זוכה: נחשפו ארבעת השירים המועמדים לאירוויזיון

לאחר סינון מתוך 248 השירים שהתמודדו - רק ארבעה שירים עלו בתחרות לבחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2020 בהובלתה של עדן אלנה. ארבעת השירים הללו נחשפו כעת, עם פתיחת הצבעה נושאת פרסים. האזינו והצביעו

ברגעים אלו, על ידי כאן (תאגיד השידור הישראלי), משודר משדר לייב מיוחד אשר חושף את ארבעת השירים שעלו לתחרות הסופית בבחירת השיר שייצג את ישראל באירוויזיון 2020, שייערך בחודש מאי בהולנד יחד עם הנציגה הישראלית, זוכת "הכוכב הבא 2020" - עדן אלנה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הראשון הוא "Savior in the sound", אשר מי שאחראים על כתיבתו והלחנתו הם: אורן עמנואל, טליה לונדונר (שהשתתפה ב-THE VOICE 2014) ואורי אבני. 

 

השיר השני הוא "Roots" שאותו הלחינו נתן גושן וסתיו בגר (אשר היה אחראי גם על TOY של נטע ברזילי, לפני שנתיים) יחד, וכתב גושן לבדו. 

 

הבא בתור הוא "Rakata" שאותו כתבו גל ג'ו כהן, איל ישי וצליל קליפי, ועל ההלחנה אותה השלישייה רק בצירוף של ערן קאשי. 

 

השיר הרביעי והאחרון ברשימה הוא של דורון מדלי (שגם הוא אחראי על השיר שעימו ברזילי ניצחה באירוויזיון, ועומד מאחורי להיטים גדולים כמו "פאוץ'", "קרמלה", "רק רוצים לרקוד", "נמס ממך" ועוד) והזמר והמוזיקאי עידן רייכל, והוא מכונה "Feker Libi". 

 

את השידור מלווים נציגת ישראל, עדן אלנה, וכל יוצרי ארבעת השירים, שהם: דורון מדלי, נתן גושן, סתיו בגר, צליל קליפי, עידן רייכל ועוד. בנוסף, מי שיגישו את המשדר הם מיכל אסולין, שדרנית כאן גימל, ולוסי איוב, אשר תנחה את "השיר הבא לאירוויזיון". הבחירה תערך בשידור חי בכאן, ב-3 במרץ, יום לאחר סבב הבחירות השלישי. ניתן להצביע מהיום ב-17:00 ועד רגע תחילת המשדר ב-3 במרץ, ביום ג'. 

 

במקביל לכך שהשירים נחשפו כעת - נפתחה גם הצבעה לבחירת השיר בתוך אפליקציית כאן, ובכך הציבור והקהל הוא מי שמשפיע על בחירת השיר. אך זה לא הכל, יש גם פרסים שווים! המצביעים ישתתפו בתחרות נושאת פרסים הכוללת חבילת נופש זוגית, כרטיסי טיסה, וכניסה לגמר האירוויזיון. אז למי אתם מחכים? גם תשפיעו וגם תהנו! 

להורדת האפליקציה של כאן: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.applicaster.il.ch1&hl=iw

תגובות