היה חסר לנו: עדן חסון חוזר ממקסיקו עם להיט חדש. עמית שאטו

היה חסר לנו: עדן חסון חוזר ממקסיקו עם להיט חדש

בזמן שאתם מאזינים לשיר החדש ("את חסרה לי") שיצא ברגעים אלו לעדן חסון - הוא בדיוק נוחת בארץ בחזרה מטיול במקסיקו (אנחנו מודים שהוא היה חסר לנו). האם הזמר ממשיך להבין את הנוסחה להצלחה?

הוא פרץ אלינו לתודעה ממש לא מזמן. כבר בזמן המועט בו הוא נמצא בחיינו - הספיק הזמר לשחרר אלבום שכל שיריו הפכו ללהיטים גדולים, הצליח למלא פעמיים ברציפות את היכל מנורה מבטחים במופעי סולד אאוט וזכה בתואר איש השנה במוזיקה של גלגל"צ. אנחנו מדברים כמובן על עדן חסון - הזמר הצעיר שעושה היסטוריה! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

אז רגע לפני שהוא נוחת וחוזר לישראל לאחר טיול ארוך ומהנה במקסיקו - חסון מגביר את אהבתנו אליו עם סינגל חדש בשם "את חסרה לי". בשיר החדש הזמר משתף פעולה עם צמד היוצרים, שאחראים על יצירת השיר הזה (ביחד עם הזמר עצמו שלוקח חלק ביצירות של כל שיריו) - דולב רם ופן חזות. וכמו כל שאר השירים שהובאו לידי צמד היוצרים האלו והפכו ללהיטים - גם הסינגל החדש של חסון מסתמן כלהיט. מה שלא מפתיע בכלל, מפני שעד כה הוא הוכיח לנו שכל שיר שהוא משחרר רק יותר טוב מהקודם. 

 

מאחלים לזמר ג'ט לג רגוע, והמון הצלחה עם השיר החדש, שככל הנראה - גם הפעם לא נפסיק להאזין לקולו של חסון, שמביא שילוב של כישרון, דיוק וייחודיות. לגמרי היה חסר לנו!

 

 

 

תגובות