סיכומוזיקלי: נוי פדלון לא נחה לרגע ורן דנקר שולף שיר ישן. מיטל זיקרי

סיכומוזיקלי: נוי פדלון לא נחה לרגע ורן דנקר שולף שיר ישן

עוד שבוע הגיע אל סיומו וגם הפעם הבאנו לכם סיכום מיוחד של המוזיקה מהשבוע החולף: מחמשת השירים שנוי פדלון שיחררה יום אחרי יום, דרך להיט הפופ החדש של קטריקס, ועד הצמד גיא ויהל שתכל'ס? הכי התגעגענו אליו!

בשבוע הבא נחגוג את חג פורים ונלבש כולנו את התחפושות שאנחנו כבר חודשים מחכים ללבוש, אך עד אז האמנים הישראלים מורידים את המסכות ומוציאים גם השבוע שירים חדשים מהעומק של הלב, שכמובן נכנסים גם ללב שלנו בקלות. אז שימו פליי, כי את הרשימה הזו אתם הולכים לשמוע בלופים כל סוף השבוע.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

גיא ויהל - להמשיך ללכת

כמה התגעגענו לצמד המוזיקלי המוכשר גיא ויהל, והנה הם חוזרים בסינגל חדש שיצא ממש אתמול (ה'), בשם ״להמשיך ללכת״. כמו בכל סינגל מחדש, כמובן שגם הפעם גיא ויהל עצמם הם אלו שאחראים על הכתיבה וההלחנה וכן גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. השיר מרגש וסוחף, וגם הקליפ שמלווה אותו מעצים עוד יותר את תחושת הריגוש וחודר היישר לתוך הלב. גיא ויהל - הפצצתם!

לסיכום: התרגשנו

 

נאור אורמיה - משהו אמיתי

עוד שיר שיצא אתמול הוא השיר ״משהו אמיתי (יש אותך ויש אותי)״ של הזמר נאור אורמיה, שחוזר למוזיקה בגדול, לאחר הפסקה (ארוכה מאוד יש לציין). השיר הוא סינגל ראשון מתוך האלבום החדש שלו ואורמיה עצמו הוא גם הכותב והמלחין. לשיר יש קצב שקל להתחבר ולהתמכר אליו תוך שניות, ולמרות הקצב מצליחים גם להבין את המסר שמאחורי השיר ואת מה שהוא מנסה להעביר. אם ככה נפתח האלבום, אנחנו כבר סקרנים ולא יכולים לחכות לשמוע מה מצפה לנו בהמשך.

לסיכום: קאמבק מדהים

 

כפיר צפריר - מתגעגעת

אולי השם עדיין לא מוכר לכולכם, אך על כפיר צפריר אנחנו יותר מבטוחים שאתם עוד הולכים לשמוע. השיר ״מתגעגעת״ שיצא ביום רביעי האחרון, וגם נכתב והולחן על ידי צפריר, הוא בדיוק מסוג השירים שמתחילים לשמוע ופשוט נשאבים לתוכם. הטקסט הוא אחד הטקסטים החזקים שלנו באופן אישי יצא לשמוע לאחרונה. אין ספק שמדובר במוזיקאי עם מקום אמיתי בתעשיית המוזיקה בישראל. הוספנו לפלייליסט!

לסיכום: חיכינו לשיר כזה

 

ליאור קקון - שיר עליך

אחת המתמודדות האהובות עלינו מהעונה הרביעית של הריאליטי ״דה וויס״, ליאור קקון, שיחררה השבוע סינגל חדש ומרגש. את השיר ״שיר עליך״ כתבה קקון עצמה, והלחין נדב קקון. השיר הוא שיר נוגע על פרידה ולב שבור, והזמרת מצליחה להעביר בדיוק את הרגש אותו בוודאי התכוונה להעביר. כבר המון זמן שהזמרת לא שחררה סינגל משלה, ואנחנו הכי מאושרים בעולם שזה סוף סוף קרה, ומקווים שזה יקרה יותר.

לסיכום: שלא תפסיקי ליצור!

 

נוי פדלון

הפתעת השבוע במוזיקה היא ללא שום צל של ספק הזמרת נוי פדלון, שהחליטה לפנק אותנו ולשחרר השבוע חמישה שירים (!), שיר בכל יום, ואנחנו פשוט שואלים את עצמנו למה מגיע לנו כל הטוב הזה. השירים יצאו מתוך האלבום ״סוודר״, ואלו השירים שיצאו השבוע - ״כמו בכל בוקר״, ״יש שמועה״, ״קירות ביתי״, ״25״ ו״כל השבוע״. כל שיר מביא איתו גוון שונה שהיה לנו חסר, ומגיע לגמרי שאפו ענק! 

לסיכום: מדהימה ומקורית!

 

קטריקס - פאפי 

שיר פופ, קיצבי ומהנה שנכנס אלינו לפלייליסט השבוע הוא "פאפי" של קטריקס. לאחר שהחל בקריירת סולו, ועזב את דורון ביטון - אליו היה צמוד מוזיקלית כארבע שנים - הזמר לא מפסיק לעלות ולגדול. החל מוולוגים מטורפים, טיקטוקים מגניבים, וכמובן, והכי חשוב - שירים ממכרים וקיצביים. גם "פאפי", אשר מדבר על זוגיות, הוא שיר מהנה וממכר, ואנו צופים את ההשמעות האינסופיות שלו במסיבות. 

לסיכום: הפופ עושה לך טוב

 

דודי בוזגלו - אחלה גבר 

טל קסטיאל ואסף צרויה יצרו לדוד בוזגלו את השיר החדש שיצא לו השבוע - "אחלה גבר", והאמת? זה באמת מדהים. השיר מדבר על אהבה, על התלות של הגבר באישה, על הגעגועים, וגם על בעיות שקורות בתוך מערכת היחסים. אנחנו כבר מדקלמים! 

לסיכום: ממכר!

 

רון בוחניק - כמו ירח

אחת מתופעות המוזיקה הכי בולטות שנחשפנו אליהן בשנים האחרונות הוא ללא ספק הזמר רון בוחניק. בוחניק התמודד בתכנית ״הכוכב הבא לאירוויזיון״ ומאז נודע בעקבות שיתופי הפעולה שלו עם גיל ויין וקרן פלס, אך כמובן שהזמר הספיק כבר להוכיח לא פעם שהוא כאן לגמרי בזכות עצמו. את השיר ״כמו ירח״ כתב והלחין יחד עם סתיו נחמיאס ואור בן ברוך, ועם טקסט כזה בשילוב עם גוון הקול המיוחד שלו, אי אפשר שלא לשים לב שמדובר בלהיט. אנחנו כבר שומעים בלי הפסקה!

לסיכום: אנחנו אהבנו!

 

שווה האזנה

אחרי כל השירים הרבים שיצאו השבוע, גם רן דנקר החליט שהוא רוצה לרגש ולהפתיע אותנו באמצע השבוע, והפעם עם "מתרגל אהבה", שיר שכתב לפני כמה שנים, וכפי שדנקר ציין זאת - "רלוונטי עבורי כל יום כל היום". בסרטון אפשר לשמוע את הפזמון בסגנון אקוסטי, את הקול המדהים של הזמר, וכמובן שאת דנקר בעצמו מנגן בגיטרה - שבו אנחנו מאוהבים כבר מגיל קטן. 

 

 

תגובות