צמודים: אגם בוחבוט וגל אדם בשיתוף פעולה ראשון. שרית מור

צמודים: אגם בוחבוט וגל אדם בשיתוף פעולה ראשון

הזמרים הצעירים, אגם בוחבוט וגל אדם, משתפים פעולה לראשונה בשיר חדש בשם "עברו חודשיים", אשר גם ילווה את מופע הסופרסטאר שיתקיים בפסח. כמו כן, הסינגל מלווה בקליפ רומנטי בו השנים צמודים מאוד, על אף ששניהם בזוגיות

רגע לפני חג הפורים מפתיעים אותנו הזמרים אגם בוחבוט וגל אדם עם שיתוף פעולה מרגש ומפתיע. אנו רגילים לשמוע את אדם ובוחבוט בנפרד, ואנחנו הכי שמחים שאת השיתוף הפעולה הראשון של שניהם (החידוש של הזמרת עם נועה קירל לשיר הישן "אצל הדודה והדוד" לא נחשב כדואט ושיר ממש)  הם עושים יחד. בנוסף, יצבעו השניים את הדואט הראשון שלהם במופע סופרסטאר שיעלה ככל הנראה (אם לא יתבטל בשל מגיפת הקורונה) בפסח הקרוב על הבמה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

 

השיר נקרא ״עברו חודשיים״ והוא מרגש ורגוע, והאמת שקצת שונה ממה שאנחנו רגילים לקבל מהשניים. הם ללא ספק הפתיעו ועשו זאת בגדול. הקולות של בוחבוט ואדם השתלבו עם מילות השיר - מה שעשה לנו תחושה טובה ורצון לשמוע את השיר שוב ושוב ושוב. על השיר אחראים צמד היוצרים יונתן קלימי ותמר יהלומי. כנראה שדברים טובים באים בשניים!

מעבר לעבודה הקשה שצפוי שהיה על יצירת והקלטת השיר - גם צילום הקליפ לא היה פשוט, מפני שהצילומים התרחשו בשני מקומות. גם בשדות פתוחים, ליד ביתו של הזמר - במשמר השבעה, בהם נצפו מחזיקים ידיים ורצים יחד בשדות הפתוחים, וצילום נוסף בסטודיו לצילום, אשר גם שם היו צמודים זה לזה. נזכיר רק כי זה לא מעיד על שום דבר רומנטי בין השניים, ושהכל בגדר עבודה. אדם מנהל מערכת יחסים עם הדוגמנית הצעירה משדרות הדרומית, נועם בוהדנה (כן, דודה של...) ובוחבוט כבר בזוגיות כמה חודשים עם הבן של המנהל שלה - אליאור זנדני. נסכם שאהבנו את שילוב הכוחות ושללא ספק צלח לשניים. מצפים לשיתוף פעולה נוסף!

תגובות