סיכומוזיקלי: עומר חזן ושירה לוי חוזרים לפסטיגל. צילום מסך מהאינסטגרם

סיכומוזיקלי: עומר חזן ושירה לוי חוזרים לפסטיגל

עוד שבוע הגיע לסיומו, והפעם מדובר בשבוע מאתגר ולא פשוט שעבר על כולנו, ובדיוק בשביל זה אנחנו פה - כדי להפוך לכם את סוף השבוע להכי טוב שיכול להיות ולהעלות לכם חיוך או שניים על הפנים. גם השבוע אספנו לכם את כל מה שחדש במוזיקה הישראלית, במיוחד בשבילכם

אם הראש לכם כל היום היה עסוק בנגיף הקורונה, בואו לנקות את הראש ולשמוע איתנו את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלית. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

נאור אורמיה - רוקדת בשבת

רק לפני כשבועיים חזר אלינו והוציא את שירו החדש, "משהו אמיתי" כחלק מאלבומו החדש, וכבר שחרר נאור אורמיה סינגל חדש, שני במספר מתוך האלבום שלו, עליו עבד יחד עם המפיק המוזיקלי אייל מזיג. אורמיה מזכיר לנו כמה שהוא עושה זאת בצורה כל כך טובה, עם שיר ממכר, אחד כזה שישר הופך ללהיט, ומשאיר אחריו טעם של עוד. איפה היית כל הזמן הזה?

לסיכום: רוקדים ולא רק בשבת!

 

מארינה מקסימיליאן - תני לו לראות

אחת הזמרות והיוצרות היותר מיוחדות שיש לנו כאן בעולם המוזיקה הישראלית, אנחנו כמובן מדברים על מארינה מקסימיליאן והפעם בשיר החדש שלה, "תני לו לראות", שכתבה והלחינה. נדמה שכל שיר של מקסימיליאן עושה לנו כמו בום בלב, וגם הפעם, ומראה לנו דרך השיר שגם הצדדים שלפעמים נראים טיפה פחות מחמיאים או יותר חשופים הם הצדדים הכי יפים ואמיתיים שלנו.

לסיכום: קסום ואמיתי.

 

תום להב - מנותקים

הזמר והיוצר תום להב, שהספיק להוכיח לנו עד כמה הוא מוכשר, הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו, "מנותקים". את השיר כתב והלחין להב בעצמו. אין ספק שמדובר בשיר מוצלח ביותר. מצד אחד, המילים של השיר, שבאות ממקום אמיתי וכנה, ומדברות אלינו ישר בגובה העיניים, מצד שני, השילוב של המילים עם המוזיקה הופכת את כל השיר לעוד יותר מעניין ומסקרן, משהו שלא יוצא לנו לשמוע כל יום.

לסיכום: וואו.

 

פז פרל - שמשהו יקרה הלילה

בנוסף לקריירת הדיבוב והמשחק של פז פרל, הוא גם זמר ויוצר מוכשר מאוד. השבוע יצא שירו החדש, "שמשהו יקרה הלילה", שכתב והלחין פרל. הוא ביצע אותו עם קול כזה, שלא שומעים בכל מקום, קול ייחודי ועמוק. אפשר לשמוע שפרל שר מתוך הלב שלו כשהוא נותן את כל כולו בשיר וזה לגמרי משתלם לו, כי התוצאה פשוט מהפנטת. ואם זה לא הספיק, אז השיר מלווה בקליפ מושקע (מאוד) שצולם ביוון (!).

לסיכום: אנחנו מהופנטים.

 

חיים איפרגן - למה למה

הזמר המוכשר, חיים איפרגן, הוציא השבוע את הסינגל החדש שלו "למה למה". מדובר בשיר מקפיץ, שמח שבתוך שניות לא יוצא מהראש. את מילות השיר עצמו כתבו לידור עייש ואבירם חיים, אך הלחן הוא למעשה של היוצר SUPER SAKO, שאחראי על כמה מלהיטי הענק שכולנו מכירים וביניהם גם Mi Gana. אין ספק שזהו צעד מפתיע ומשהו שלא רואים כל יום, ואיפרגן עושה זאת בענק ומראה לנו את היכולות שלו.

לסיכום: הפתיע ובגדול.

 

מוזיקה בבידוד:

עדן מאירי בקאבר לנתן גושן

הזמר עדן מאירי העלה השבוע לעמוד האינסטגרם שלו קאבר בו הוא מבצע את שירו של נתן גושן, "אין הרבה מה לעשות", בביצוע מרגש, אמיתי ומתאים לתקופה האחרונה והלא הפשוטה שעוברת עלינו. איזה כיף שיש זמרים כמו עדן שעושים לנו כזה טוב על הלב. מודים שהתרגשנו. 

שירה לוי ועומר חזן בביצוע משותף

השבוע, השחקנית והזמרת שירה לוי, עשתה לייב בעמוד האינסטגרם שלה ובו אירחה את לא אחר מאשר עומר חזן. במהלך הלייב השניים שרו ביחד את "קירות" (שמחכה לכם בעמוד האינסטגרם שלנו) ואת "ואם תבואי אליי", של עידן רייכל - אותו גם ביצעו יחד עם משתתפי פסטיגל 2018 - "פריסטייל פסטיגל". אין ספק שלוי וחזן עשו זאת בצורה היסטרית ומדהימה!

 

 

 

לירן דנינו מפתיע בחתונה

בעקבות הקורונה בוטלו הרבה אירועים שתוכננו מראש וביניהם גם חתונות רבות. בעקבות המצב, לירן דנינו עשה מעשה מדהים והגיע לחופה מצומצמת של זוג שחתונתם המתוכננת בוטלה. הוא שימח את החתן והכלה בביצוע לשיר "אם אשכחך ירושלים", במיוחד בשביל הזוג. אשרייך!

 

 

תגובות