פרידות וגעגוע: איתי לוי עם אלבום מרגש במיוחד. צילום מסך מיוטיוב

פרידות וגעגוע: איתי לוי עם אלבום מרגש במיוחד

איתי לוי, בין הזמרים החמים בתעשיית המוזיקה בישראל, מעלה את המורל הציבורי בימים הקשים הללו עם אלבום חדש ומפתיע איתו הוא פותח לנו את השבוע עם תקווה לבשורות טובות

אחד הזמרים האיכותיים והבולטים בתעשיית המוזיקה הישראלית, איתי לוי, משחרר הבוקר (א׳) אלבום EP חדש הכולל שבעה שירים. בין הלהיטים החדש: שיר נושא האלבום ״הולכת יחפה״ שיצא בתחילת החודש וכבר הספיק להיכנס לראשי המצעדים ולעבור את המליון צפיות ביוטיוב. אין ספק שלוי מחזק ומעודד את המורל הציבורי עקב מצב הקורונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

בנוסף, בקיץ הקרוב (בתקווה שעד אז תעלם גזירת הקורונה מעלינו) שני זמרי הענק איתי לוי ואייל גולן מעלים מופע משותף באצטדיון בלומפילד לעיני 30 אלף איש! אנחנו כבר מחכים שתגמר התקופה הקשה ומצפים למופע הענק בבלומפילד.

 

את שירי האלבום הלחינו והפיקו מספר יוצרים מוכשרים, שאף חלקם מוכרים לנו כזמרים מתעשיית המוזיקה הישראלית: דודו אהרון, נתן גושן, אבי אוחיון, דולב רם ופן חזות, אלון פרץ, אסף צרויה, אלעד טרבלסי ומתן דרור ויעקב למאי. אין ספק שכל שיר והצבע המיוחד שלו - אך הקו הבולט באלבום הם שירים על פרידה וגעגוע - מה שהתכתב עם חייו האישיים של הזמר אשר נפרד מארוסתו לפני מספר חודשים.

 

לוי בתגובה על האלבום החדש והרצון הטוב שלו לעלות את המורל ולעשות טוב על הלב לתושבי ישראל: "קהל יקר שלי, בימים קשים ומבלבלים אלו חשוב לי מכל לחזק ולתמוך באחדות העם. המוזיקה מחברת אנשים ולבבות ומרימה את מצב הרוח. לכן החלטתי להביא לכם אלבום חדש, כדי לנסות לחזק ולהרים את המורל הלאומי! מקווה שתהנו מהאזנה ושכל זה יהיה מאחורינו במהרה, ובינתיים אתם מוזמנים לשלוח לי סרטונים שלכם שרים מהמרפסות. שלכם, איתי לוי". 

 

 

 

 

תגובות