שלום על לחם: השירים שגרמו לנו להתגעגע לחמץ. צילום מסך מיוטיוב

שלום על לחם: השירים שגרמו לנו להתגעגע לחמץ

גם אתם חשבתם השבוע רק על חמץ? אתם לגמרי לא היחידים. רביד פלוטניק התגעגע לשווארמה, ואיתו גם קייטי פרי , נטע ברזילי ומגוון אמנים נוספים שלא יכלו בלי החמץ! אז עכשיו כשנגמר פסח והשירים האלה לא יגרו אותנו יותר - אספנו בשבילכם את כל השירים שהכי עשו לנו חשק לחמץ

השבוע האחרון היה קשה במיוחד. היינו צריכים לשמור שלא לגעת בחמץ. מצות בכל פינה. והמוזיקה לא תמיד הקלה עלינו. אספנו בשבילכם את השירים שהכי עושים חשק לחמץ ולגמרי הקשו עלינו ב.תקופה האחרונה.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

כלום לא טעים - קרן פלס

למרות שהשיר הוא שיר שמדבר על אהבה נכזבת, אין שיר שיותר מתאים מזה. כי בואו נהיה מציאותיים, מעטים הדברים שטעימים וגם כשל"פ. השיר "כלום לא טעים" הוא בלתי נשכח עבורינו מאז העונה האחרונה של "הכוכב הבא", בה השיר בוצע על ידי אלדד כהן באחד האודישנים ולאחר מכן גם קיבל גרסה משלו. אז שחושבים על שיר שמתאר את פסח - "כלום לא טעים" הוא הבחירה הנכונה. קבלו את הגרסה המדהימה של כהן, שגרמה לנו להתגעגע לבצקים האהובים עלינו עוד ועוד!

 

שווארמה - רביד פלוטניק

כי בעצם אין מאכל שאנחנו מתגעגעים אליו יותר מפיתה או לאפה, שווארמה. השיר "שווארמה" לגמרי הקשה עלינו במהלך השבוע הזה וגרם לנו להתגעגע. אם כבר אין מימונה כי אנחנו במתכונת מצומצמת - אנחנו יודעים מה להזמין.

 

בון אפטיט - קייטי פרי

ועכשיו, אם לא התרכזתם רק במילות השיר - בשנים האחרונות יוצאים המון קליפים ליוטיוב שהפכו לחלק בלתי נפרד מהשיר. הקליפ הבלתי נשכח של קייטי פרי מלא כולו בלא אחר מקמח ובצקים. אמאל'ה!!!

 

ריקי לייק - נטע ברזילי

אם כבר דיברנו על קליפים שעושים לנו חשק לחמץ, הקליפ של נטע ברזילי לגמרי עושה את העבודה! דונאטסים, פיצות והמון בצקים מלווים את הקליפ המדובר ולגמרי גורמים לבטן שלנו לקרקר! כמה חיכינו לפיצה מושחתת!

 

לנו יש פלאפל - ניסים גרמה

בתקופת הקורונה הזאת הישראלים צריכים להיות מאוחדים ואין דבר שיותר מאחד אותנו מאשר פלאפל, אבל גם הוא חמץ, ואין משהו שהיה לנו יותר חשק אליו מאשר לפלאפל. ממליצים לכם לנצל את הבידוד ולהכין פלאפל לכל המשפחה. וואללה, נאמץ את הרעיון גם אנחנו!

 

cake by the ocean - DNCE

כשחושבים על זה, הקליפ לשיר cake by the ocean מציג בעצם את כל מה שהיה אסור לנו לפני יום: עוגה וים. הקליפ המצולם בים גורם לנו להתגעגע לימים בהם יכולנו לצאת מהבית וליהנות מהים ומעונת הרחצה שהייתה אמורה להתחיל בתחילת החודש אך נדחתה בעקבות הקורונה. אז אמנם לים עדיין אסור לנו לצאת, אבל פסח נגמר ועוגה מותר! מה בא לכם - עוגת שמרים, שוקולד או בכלל עוגת גבינה? אנחנו רוצים הכל!

 

שלום עליכם

הבנתם, כאילו שלום על לחם?! - עזבו, בידוד הקורונה שיבש אותנו. הבאנו לכם את "שלום עליכם" בגרסת עידן יניב האחד והיחיד! אז כל שנותר לנו זה לאחל לכם בריאות, שתהנו מהחמץ, ושלום על לחם!

 

 

 

תגובות