אליאנה תדהר: "אשחרר את השירים שלי בקרוב". מתוך אינסטגרם @elianatidhar

אליאנה תדהר: "אשחרר את השירים שלי בקרוב"

השנה החג עבר במתכונת מצומצמת, בלי המשפחה המורחבת ובצל הקורונה. כל יום עד סוף ליל הסדר זמר אחר התארח אצלנו וענה על שאלון הפסח שלנו. היום (ד'), ביום החג השני, אליאנה תדהר מסיימת את השאלון שלנו ומספרת על המוזיקה החדשה שבדרך, הכאב על הריחוק מהוריה ועל הדברים הטובים שיצאו מהקורונה

כל יום במהלך השבוע של פסח זמר אחר ענה על שאלון הפסח שלנו, היום (ד'), אליאנה תדהר היא האורחת האחרונה שלנו. כבר חודש ימים שתדהר עושה לייבים באינסטגרם עם לי בירן, בן זוגה, באופן קבוע ובשבוע שעבר הם אפילו שיחררו יחד שיר שמרים את מצב הרוח. בשאלון הפסח שלנו תדהר חושפת לנו על קריירת המוזיקה החדשה, מספרת שבליל הסדר היא בדרך כלל יושבת עם האחיינים הקטנים ומשתפת בכך שהיא רוצה שיוסיפו את "אקונה מטטה" לשירי ליל הסדר. מקורי! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

מה התפקיד שלך בליל הסדר בדרך כלל?

"לשבת ליד האחיינים הקטנים ולהיות איתם כדי שלא יהיה מלא רעש, ולהקריא איתם את ההגדה ביחד והכל. בדרך כלל אני הולכת לצד של הקטנים בשולחן".

מה את הכי אוהבת בחג הפסח?

"את המשפחתיות. בכללי כל חג הוא על טהרת המשפחה, ובעיקר פסח, שהוא חג גדול כזה. פסח וראש השנה אלה שני החגים הכי גדולים במשפחתיות שלהם, ובגלל זה זה מאוד עצוב שלא היה את זה השנה".

© צילום מסך מאינסטגרם

ליל הסדר היה השנה במתכונת מצומצמת. מי האורח מהמשפחה שהכי היית רוצה לצרף לשולחן החג?

"את ההורים שלי כי גם הם היו עצובים מאוד שהם לבד, וגם אני. אני אוהבת אותם ומתגעגעת אליהם. אני לא יכולה לראות אותם בגלל הקורונה והבידוד, זה עצוב לי".

אם היית יכולה להוסיף שיר לשירי ליל הסדר, איזה שיר זה היה?

"האקונה מטטה! זה נראה לי שיר שממש מצחיק שכל המשפחה תשיר ביחד, כל הסבים והסבתות שרים האקונה מטטה זה אדיר. אולי אחרי הראיון הזה ישקלו את זה".

 

בנקיונות - שמה שירים ברקע או שרה בעצמך?

"אני אגיד לך את האמת, אני לא ממש עושה נקיונות של פסח בדרך כלל. אני מודה שעכשיו בגלל הבידוד אני כבר חודש עושה נקיונות בלי להתכוון. אני מרגישה שאני כבר חודש שלם עושה סדר פסח. אז, אם אני מנקה אני שמה מוזיקה, אבל אם אני מסדרת את הארון או מקומות מסויימים בבית אני צריכה להתרכז ואז אני שרה, לא שמה מוזיקה. אני מאלה שלא יכולים סתם לשמוע שיר שהם מכירים אני חייבת לשיר תוך כדי".

יש משהו טוב לדעתך שיצא מתקופת הקורונה?

"ברור, יש משהו טוב בכל דבר רע. אני חושבת שזה שאנחנו רגע עוצרים את המירוץ הזה, של כל הזמן להספיק דברים, בעבודה שלנו זה עוד פרוייקט, אבל בכללי בעולם עוד כסף עוד דברים חומריים ויש פה משהו שגורם לנו לעצור. לא להתעסק בדברים חומרים כי גם אין כסף וגם לא צריך. עכשיו יש זמן איכות, זמן להיות עם המשפחה, ואני בטוחה שיש הרבה הורים שעובדים המון שעות ביום ורואים את הילדים שלהם שעה שעתיים ביום ועכשיו אפשר יותר להיות ביחד. זה נראה לי מבורך . קצת להיזכר במה חשוב" .

© צילום מסך מאינסטגרם

איזה שיר עושה אותך שמחה בתקופת הקורונה?

"שבוע שעבר הוצאנו את השיר 'לא לבד' שכתבנו ביחד, ואנחנו מתעסקים בו כבר כמה שבועות. אני חושבת שזה אחד הפרויקטים הכי מרגשים שיצא לי לקחת בהם חלק ואני מאוד גאה אז אני חושבת שהוא מרגש אותי ועושה לי נעים בלב בכל התקופה הזו".

 

סלב שהיית רוצה לבלות איתו בהסגר את חול המועד?

"נראה לי שעם פול מקרטני. נראה לי שהוא יהיה איש נחמד לבלות איתו את החג. נדבר מלא על הביטלס".

איזה שיר היית רוצה שילווה אותך בהליכה במדבר של 40 שנה?

"'פאנן', של שוטי הנבואה. הכל יהיה בסדר, הכל יהיה פאנן ברקע".

 

אם תצטרכי לנקות את מגירת השירים - מה השיר הכי משמעותי בעינייך שלא תזרקי לעולם?

"המוזיקה שלי עוד לא יצאה. היא בדרך, אוציא שירים בקרוב. אז קצת קשה לי לענות. אבל אם בכללי משהו שנמצא במגירת השירים, אף פעם לא הייתי זורקת את האלבום של הכבש השישה עשר. זה משהו שכזה שליווה אותי בילדות וגם עכשיו אנחנו בסגירת מעגל איתו".

משהו שתרצי להגיד לגולשי פרוגי?

"תיקחו את התקופה הזאת ותמצאו את הדברים שתמיד רציתם לעשות ולא היה לכם זמן אליהם. תהנו מזמן איכות עם המשפחה ותזכרו שכמו כל דבר גם התקופה הזאת תעבור ונחזור לשגרה. אני מאחלת לכולנו לקחת משהו מהשגרה הזאת שאנחנו נמצאים בה עכשיו לשגרה שנחזור אליה להיות קצת יותר צנועים וקצת יותר נוכחים בהווה ולא כל הזמן להיות במירוץ. ושנהיה בריאים הכי חשוב".

© צילום: לנס הפקות
תגובות