הזמר הישראלי שיופיע לצד דרולו, קאשה וצ'ארלי פות'. צילומים: גיל טרנוס, Gettyimages.IL/amie McCarthy&Amy Sussman

הזמר הישראלי שיופיע לצד דרולו, קאשה וצ'ארלי פות'

עידו דנקנר יכול לסמן "וי" נוסף בדרך לקריירה בינלאומית. בשישי הקרוב יופיע הכוכב הישראלי לצד זמרים בינלאומיים מהשורה הראשונה • כל הפרטים

הזמר עידו דנקנר רושם צעד נוסף ומרשים במיוחד אל עבר הקריירה הבינלאומית עליה עומל בשנים האחרונות. דנקנר בן ה-24, החל את דרכו המוזיקלית עם קאברים מצליחים ברשת שהגיעו אל מיליוני צפיות, המשיך אל סינגלים מקוריים באנגלית שצברו תאוצה, השתתף ב"כוכב הבא" וגם ב"אמריקן איידול" - משם החליט לפרוש בגלל החוזה הדרקוני. אך כעת, הכוכב הישראלי יופיע לצד שמות ענקיים במופע גדול.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

דנקנר, ששם הבמה שלו הוא "IDO", יופיע בשישי הקרוב ב-20:00 (שעון ניו יורק) במופע "Stay At Home Ball" של השדרן הפופולרי המצליח - אלביס דוראן. המופע יועבר בשידור חי באחת מתחנות הרדיו המוכרות בעולם - "iHeartRadio" ובערוץ היוטיוב של דוראן - גם מגזין "וראייטי" הרימו כתבה על המופע ולא שכחו להזכיר את הכוכב הישראלי שיופיע עם קאבר ועם שיר אחד מקורי מתוך EP בינלאומי עליו עומל בימים אלו. עם השיר יופיע לראשונה במסגרת המופע, כמובן הקטעים צולמו מראש בישראל.

 

 

בין השמות הבינלאומיים ניתן למצוא את ג'ייסון דרולו, קאשה, ביבי רקסה, צ'ארלי פות', מייגן טריינור ורבים נוספים. עוד תשתתף: היילי סטיינפלד. במהלך המופע יגייסו כספים עבור בתי חולים ועבור ציוד רפואי למען אלו שנזקקים לכך בעקבות המצב. 

דנקנר מסר לנו בהתרגשות: "הודיעו לי את זה לפני ארבעה ימים והייתי צריך לארגן הכל במהירות. זאת התרגשות מטורפת וכבוד ענק להופיע לצד שמות כמו מייגן טריינור שהייתי עד לא מזמן מפרסם קאברים שלה ועכשיו נחלוק את אותה הפלטרפומה. זה כבוד ענק לקחת חלק בזה ולייצג את ישראל. לא חושב שיש אמנים לא אמריקאים שמשתתפים במופע. התרגשות שיא, מת שכולם יצפו בשישי הקרוב!"

תגובות