כוכבת הטיקטוק מדברת על הביקורות הקשות ועל הקמפיין לצד נועה קירל. נתי גולד

כוכבת הטיקטוק מדברת על הביקורות הקשות ועל הקמפיין לצד נועה קירל

תפסנו את בר רוזנברג לראיון קצר בו היא מספרת על ההבדל בין הטיקטוק לאינסטגרם, על הביקורות הקשות שהיא סופגת, הקמפיין של Yes לצד נועה קירל, על השיר החדש והמקורי שלה ומה גרם לה להיכנס לעולם המוזיקה? • המשיכו לקרוא!

כוכבת הטיקטוק המצליחה בר רוזנברג התחילה את דרכה ברשת לפני 3 שנים, מגיל צעיר היא מנגנת על קלידים ותופים ולפני זמן קצר היא שיחררה סינגל ראשון. כיום היא לוקחת חלק בקמפיין של חברת yes ומופיעה לצד נועה קירל על שלט חוצות בקניון עזריאלי תל אביב, אך גם סופגת ביקורות קשות מאוד שהאנשים שמאחוריהן לא חוסכים במילים. תפסנו אותה לראיון בו היא פותחת את הלב ומדברת על הכל. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי: 

הוצאת את הסינגל הראשון שלך ״מרגישים ת׳וייב״. איך הייתה העבודה עליו?

״העבודה עליו הייתה חתיכת פרוייקט עבדתי עליו מעל שנה. הקליפ של השיר הוא בעצם סרטוני וידיאו של הקהל שלי. הקהל שלי לקח חלק מאוד גדול בקליפ. העלתי לסטורי סקרים, שאלות פתוחות והצבעות ובסופו של דבר עשיתי אודישינים לצופים ומתוכם בחרתי 12 צופים שהגיעו בסופו של דבר להקליט איתי את השיר באולפן. העבודה הייתה מאוד חוויתית״.

 

את בכלל עוסקת ביוטיוב ובטיקטוק. מה גרם לך להיכנס לעולם המוזיקה?

״אני מוזיקאית מגיל צעיר. אני מנגנת על קלידים ותופים וראיתי את ההצלחה ברשתות, אז  אמרתי שאולי זה טיימינג טוב להתחיל לפתח את זה מעבר לאינסטגרם. מעבר לכך שאני מעלה לסטורי סרטוני שירה עם הכלים שלי - ולכן הוצאתי שיר, כדי להתקדם עם זה״.

תרצי להמשיך עם זה בעתיד?

״כרגע אני עוד לא יודעת אם אני אמשיך עם זה בעתיד אבל ניתן לזמן לעשות את שלו ונראה לאן מתקדם. כרגע יש עוד ביקוש לעוד, אבל אני עדיין רואה איך זה מתקדם״.

איך מתמודדים עם הביקורות הרעות?

״אני מקבלת תגובות שלא כיף לקרוא אותן וסרטונים שמצלמים עליי. אני מבקשת מאותם אנשים למחוק את זה ומסבירה שזה לא בסדר לעשות את זה. בסופו של דבר הכי קל לעמוד בצד השני ולרשום דרך עמודים פקטיבים״.

כמובן שיש גם ביקורות טובות. איך התחושה כשאוהבים מה שאת עושה?

״הביקורות הטובות הם בעצם מה שגורמות לי להמשיך וליצור תוכן. ללא ספק התגובות הטובות מחזקות אותי״.

ספרי לנו על הקמפיין שלך לצד נועה קירל. 

"חברת yes יצאה לאחרונה בקמפיין חדש, בו היא מקדמת ממיר אנדרואיד שמתחבר לשירותים של חברת yes על גביי רשת האינטרנט. כחלק מהקמפיין, חברת yes העלתה אתגר טיקטוק הקורא לבצע סרטון ריאקשן לפרסומת החדשה, לתייג את ההאשטאג #4youplus והסרטונים הטובים ביותר יופיעו לצד נועה קירל על שלט חוצות בקניון עזריאלי תל אביב. הסרטון שלי היה הכי מקורי ויצירתי וזכה ל-18,000 לייקים, והוא למעשה גם הסרטון המוביל בפעילות. ובעקבות זאת נבחרתי עם הסרטון להופיע לצד נועה קירל על שלט חוצות בקניון עזריאלי תל אביב".

בנוסף ליוטיוב, את חזקה בטיקטוק. מה את חושבת על הפלטפורמה הזו?

״הטיקטוק לדעתי היא פלטפורמה מעניינת, רק צריכים לדעת להשתמש בה נכון. מבחינה שיש בה גם חסרונות, בנוסף לתגובות הרעות, כמו זה שלרוב סרטונים נהיים ויראלים במהירות. בעצם אם מצלמים ילד ועושים עליו איזו בדיחה, ומעלים את זה לטיקטוק - זה בשנייה יכול לקבל מלא צפיות וזה לדעתי חיסרון גדול בטיקטוק״..

מה את מעדיפה יותר - טיקטוק או יוטיוב?

״אין לי משהו שאני מעדיפה באמצעות טיקטוק אני יכולה לתקשר עם הקהל שלי באמצעות סרטונים וביוטיוב אני יכולה להשתמש בפוסטים״.

איפה את רואה את עצמך עוד 10 שנים?

״השאיפה שלי היא לפתוח חברת הפקה משלי שאני המפיקה ועושה דברים יחד עם החברים שלי ברמה של פרסומות״.

אז רגע לפני שנסיים, יש לך כמה טיפים לבני נוער צעירים שחולמים להגיע למקום שאת בו היום?

״פשוט להיות מקוריים ויצרתיים זה בעצם מה שהביא אותי למקום שאני נמצאת בו היום. אצלי נגיד הסרטונים מידי פעם מבוססים על סיפור אישי. אני ממליצה לנסות לח

שוב מחוץ לקופסא״.

 

תגובות