סיכומוזיקלי: עדן מאירי ודודו אהרון שוב משתפים פעולה. ניר עמיתי

סיכומוזיקלי: עדן מאירי ודודו אהרון שוב משתפים פעולה

שבוע נוסף הסתיים לו, וגם השבוע אספנו לכם את כל מה שחדש בעולם המוזיקה הישראלי. והשבוע: הלהיט החדש של מושיקו מור, השילוב המיוחד בין נרקיס למירי מסיקה וגם, ביצוע משותף ומהפנט של עדן מאירי ודודו אהרון

סוף השבוע כבר כאן, וכך גם הקיץ שהגיע אלינו באופן רשמי, וזה בדיוק הזמן לשמוע את כל מה שיצא השבוע בעולם המוזיקה הישראלית. אז למה אתם מחכים? שימו פליי ושתהיה לכם האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

מושיקו מור - פרמיטיבי 

האם השיר החדש של מושיקו מור שיצא השבוע מסתמן כלהיט החדש? מור עושה זאת שוב, הפעם עם השיר "פרמיטיבי", אותו כתבו תמר יהלומי ויונתן קלימי. השיר תפור בדיוק למידותיו של מור שעושה זאת מכל הלב ושר מתוך הנשמה שלו, נותן את כל כולו בשיר קליט וממכר שאי אפשר להוציא מהראש כל כך בקלות. בקיצור, מור מצליח לעשות זאת שוב כמו שרק הוא יודע.

לסיכום: להיט חדש נולד

 

נרקיס ומירי מסיקה - משה

נתחיל מהסוף - שילוב כזה לא שמענו כבר הרבה זמן. את השיר "משה" שיצא השבוע, כתבה והלחינה נרקיס, כשהשמיעה אותו למסיקה היה לשתיים ברור שזה השיר המושלם לדואט משותף של שתיהן וכך קרה. בעיבוד והפקה מוזיקלית של ניר מימון יחד עם נרקיס, השתיים מצליחות ליצור שילוב יוצא דופן. מצד אחד, נרקיס, עם קולה המיוחד והעמוק, ומצד שני מסיקה, שנחשבת לאחת הזמרות המצליחות ביותר בישראל. השתיים מצליחות ליצור שיר עוצמתי, מרגש ונוגע.

לסיכום: שילוב מושלם

נועם בנאי - אהבה זה לא מספיק

שיר נוסף שיצא השבוע שאתם חייבים לשמוע הוא השיר החדש של נועם בנאי, "אהבה זה לא מספיק". בנאי עצמו הלחין את השיר וכתב את המילים יחד עם הזמר והיוצר דודי בר דוד, בשילוב עם ההפקה המוזיקלית של גלעד שמואלי, מצליח בנאי להביא שיר מדויק מכל הבחינות, מילים שמצליחות להגיד הכל, לחן קצבי אך עם זאת מתאים מאוד למילים, יחד עם קולו המרגש של בנאי.

לסיכום: מדהים

 

אלסי דול - לבד

כוכבת הרשת אלסי דול חוזרת אלינו בסינגל חדש, "לבד", אותו כתב והלחין אושר כהן, בעיבוד והפקה מוזיקלית של אופיר מלול. דול מציגה לנו צד אחר בסגנונה המוזיקלי, צד שעוד לא יצא לנו לשמוע קודם וזה הופך את השיר כולו למעניין ומסקרן אפילו יותר. מדובר בשיר פופי וממכר מצד אחד, ומצד שני עם טקסט בעל משמעות עמוקה אפילו יותר. יש לנו תחושה שדול עוד תגיע רחוק, ועד אז - לגמרי אהבנו!

לסיכום: אהבנו!

 

אייל הר נוי - יום יפה

כחודש עבר מאז הסינגל האחרון של הזמר והיוצר אייל הר-נוי, וכבר השבוע חוזר אלינו עם סינגל חדש ואופטימי במיוחד. השיר נקרא "יום יפה" והר-נוי מוכיח לנו כל פעם מחדש כמה שהוא מוכשר, כי מעבר לעובדה שכתב והלחין את השיר, הוא גם היה אחראי על העיבוד וההפקה המוזיקלית וכמובן על השירה והקולות. מדובר בשיר שמעביר בנו גל של אנרגיה חיובית ובעיקר הרבה אופטימיות, שזה בהחלט חשוב, במיוחד בתקופה האחרונה.

לסיכום: אופטימי ויפה

 

עידן שלום - 18

תזכרו טוב את השם עידן שלום, שהוציא את שירו החדש, "18", שיר שקשה מאוד להישאר אליו אדישים. את השיר כתב והלחין שלום בעצמו. משמיעה ראשונה עולה כי מדובר בשיר קצבי מאוד, אך אם מקשיבים טוב למילים אפשר לראות סיפור שלם שעומד מאחורי כל השיר הזה. מילים אמיתיות, כנות וישירות שאין לנו ספק שמגיעות ישר מליבו של שלום, וזה מרגש מאוד לשמוע שיר כזה.

לסיכום: מרגש

איתן פלד - Where are the days

שיר חדש ונוסף הוא של האמן הצעיר איתן פלד, בשירו החדש “Where are tha days” (איפה הימים), אותו כתב והלחין, מעבר לקולו המיוחד של פלד, שהוא ללא ספק קול שלא יוצא לנו לשמוע כל יום - בשיר גם יש עניין נוסף שמושך את תשומת הלב והוא העובדה שהשיר למעשה הוא בשלוש שפות - אנגלית, עברית וערבית, מה שהופך את השיר למיוחד ויפה אפילו יותר!

לסיכום: וואו!

מאור אשכנזי - אם מחר זה סוף העולם

מאור אשכנזי, זמר צעיר ולוחם בנח"ל, שחרר את שירו החדש, "אם מחר זה סוף העולם", אותו כתב והלחין בתקופת הקורונה. אשכנזי הולך על סגנון הראפ שמתאים לו במיוחד, בשיר קצבי מאוד, והמילים שלו מצליחות להתחבר מאוד לתקופה האחרונה. השיר, שמצליח לשקף את המציאות דרך עיניו של אשכנזי, אכן נכתב במהלך התקופה האחרונה, כאמור, תקופה בה אשכנזי עצמו היה בבידוד בבסיס למשך כשלושה חודשים.

לסיכום: מתאים בול לתקופה האחרונה

שווה האזנה

עדן מאירי ודודו אהרון בביצוע לשירו של אהרון

לפני כשבועיים יצא הלהיט המשותף של עדן מאירי ודודו אהרון, "בחלומות שלנו", שזכה להצלחה רבה. השבוע, שיתף מאירי בחשבון האינסטגרם שלו סרטון הצולם במהלך צילומי הקליפ לשיר, ובו השניים מבצעים את שירו של אהרון, "אל תדאגי לגורלנו". מה עוד אפשר להוסיף? שילוב שכיף לשמוע אותו כל פעם מחדש ותמיד נותן טעם של עוד.

 

תגובות