שמן אבל אחלה ראפר: מיליונדי שובר מוסכמות. רון (פרינגלס) חורש

שמן אבל אחלה ראפר: מיליונדי שובר מוסכמות

את כוכב הרשת מיליונדי רובכם מכירים מסדרת הולוגים שלו "משפחת המיליונרים" שצברה מאות אלפי צפיות ברבות השנים. כעת, הוא יוצא לדרך חדשה בתור ראפר. בשיחה איתו חשף לנו מה עומד מאחורי המוטו שלו, איך הוא מתמודד עם תגובות רעות והפרידה הקשה מבת זוגו ששינתה את כל מה שהכיר

התקופה האחרונה של דולב בן ה-22, המוכר בשם הבמה שלו "מיליונדי", הייתה בין המשמעותיות בחייו: סדרת הרשת שלו עברה את רף ה-300,000 צופים, הוא פתח בקריירה מוזיקלית אשר רצופה בקשיים ובמכשולים אך הוא לא מוכן להוריד את הרגל מהגז ולו לרגע. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

הוצאת לאחרונה שיר חדש, איך הייתה העבודה עליו?

"האמת שזו הייתה עבודה קשה. לקחו לנו נראה לי שלושה חודשים. אבל בסך הכל אני ממש מרוצה ממה שיצא. העבודה על הסט הייתה די כיפית, הגיעו שתי כוכבות טיקטוק ובנו את הכיריאוגרפיה. הגענו למקום נטוש ושם צילמנו בפנים מה שנתן קטע ואווירה לקליפ".

 

השיר צבר נתוני צפיה מרשימים. איך ההרגשה?

"זה ממש מטורף. הוא הופץ בהרבה מאוד מקומות. גם אצל כוכבי רשת, גם בטיקטוק. זה משהו מדהים בעיניי, שאני עושה משהו שאני אוהב ואנשים מתחברים אליו ואוהבים אותו, אפילו שכמו שאפשר לראות, הרוב לא אוהבים - אבל הכל טוב".

כן, לא טעיתם בקריאה. החלום של הראפר הצעיר גדול ועמוס בקשיים, בניהם גם התגובות והטוקבקים הרעים. כששאלנו אותו איך הוא מגיב אליהן ישר ניכר שינוי בקולו. "זה לא כל כך קל, נגיד את זה ככה. עכשיו אני מתחיל לקבל את זה בצורה שהיא קצת יותר חיובית ופורפורציונאלית אבל בהתחלה אני אשקר אם לא היו ימים שהייתי נסגר בחדר ומתבאס, וזה בלשון המעטה. זה עדיין כואב, זה כואב שאתה פותח את התגובות ביוטיוב ופתאום אתה רואה תגובות בנוסח של 'אתה שמן', 'אפס', 'מי רוצה להיות בקרבתך', 'אתה הורס את המוזיקה'. זה מאוד כואב, אתה משקיע את הנשמה שלך ובסוף רואה את זה".

© ורה ברכה

איך אתה מתמודד עם התגובות הללו?

"כמו שאמרתי, אני מתבאס אבל מנסה להבין שזה בא ממקום של קנאה או צרות עין, או שפשוט לא אהבו וזה בסדר, זו זכותם. אין מה לעשות, צריך להמשיך. גם לזמרים מאוד מצליחים יש תגובות רעות. לוקחים את זה בפרופורציה וממשיכים".

מה השאיפות שלך בתחום המוזיקה?

"לתפוס בעצם מקום. כמו שאז היה את סאבלימינל בזמנו, להגיע לרמת ההיפ-הופ הכי גדולה בארץ. שכל ילד ונער שאוהבים לשמוע, ראפ, היפ-הופ ופופ ידע את השירים שלי ויאהב אותם וכמובן להופיע על הבמות הכי גדולות בארץ".

המוטו שמוביל אותך הוא "שמן אבל אחלה ראפר". למה בחרת להתייחס דווקא למראה החיצוני שלך?

"בעיקרון יש המון סטיגמות בעיניי להמון דברים. לדוגמה, כדי להצליח אתה חייב להיות בעל מראה חיצוני מושלם. לי היה חשוב להראות שזה לא נכון. אתה יכול להצליח גם אם אתה ממש רחוק מזה, אני שוקל נכון להיום כמעט 115 ק"ג, שזה ממש רחוק מהמודל האידיאלי. גם כשהייתי בבית הספר, במקומות ציבוריים ואפילו בצבא תמיד היו מייחסים לזה איזושהי חשיבות מירבית, אפילו יותר ממש שאני הייחסתי לזה והיה נראה שאם אתה כביכול לא מרזה, אתה לא תוכל להביא דוגמניות לקליפים ואף אחד לא ירצה לשתף איתך פעולה ולפנות למישהו שמן. בסופו של דבר אני רוצה להוכיח שזה לא נכון ושאותו ילד או ילדה שרוצים להצליח פשוט צריכים לבוא כמו שהם".

© ורה ברכה

מה המסר שאתה רוצה להעביר למאזינים שלך?

"אני רוצה שאנשים יבינו שזה לא משנה איך אתה נראה או מה אתה וכמה אתה חושב שאתה טוב או לא טוב, תמיד אפשר להתפתח. התחלתי מלהקליט שירים בבית וזה לא הלך לשום מקום אבל עדיין המשכתי עם זה והגעתי לאולפנים. פשוט להמשיך ולא להפסיק, כי בסופו של דבר כשמתבגרים ומסתכלים אחורה ואומרים לנכד שלך 'רציתי להיות כוכב רשת אבל התביישתי' - זה באסה".

כפי שכבר נאמר קודם לכן, פרט לקריירה המוזיקלית שלו, הוא מטפח גם ערוץ יוטיוב מצליח במיוחד בו עלתה סדרת הרשת שלו "משפחת המיליונרים" אשר הגיעה לנתוני צפייה וחשיפה מרשימים ובקרוב תעלה סדרה חדשה - "החיים ע"פ מיליונדי". 

איך אתה משלב בין הקריירה המוזיקלית לבין היותך כוכב רשת?

 "הסדרה החדשה שלי שתעלה בקרוב 'החיים ע"פ מיליונדי' תמנה 7 פרקים בהם אני גם פותח את הלב ומדבר על התגובות לגבי הקריירה. לגבי איך אני משלב בין השניים? יותר חשוב לי זה המוזיקה, אבל אני ממש דואג שלא יהיה רגע דל בערוץ מה שנקרא. כל הזמן ליצור תוכן, שיזכרו את השם שאני אהיה בתודעה. כשאני לא באולפן אני עושה סרטונים".

ואיזה עולם אתה יותר אוהב? עולם הוולוגים או עולם המוזיקה?

"מוזיקה". משיב נחרצות. "זה משהו בלב שאני לא יודע איך להסביר. אני פשוט כותב שיר שמוקדש למישהי או למשהו ששקרה ואז אתה שומע אותו ואתה יכול להתחיל לבכות ממנו, ברמה כזאתי. יש נגיד שירים של 'האולטראס' שאתה שומע שורות שלהם ואתה פשוט 'וואו, זה מושלם'".

© ורה ברכה

כמו שכבר ניתן לשים לב, הוא לא מפחד לפתוח את הלב ולהביע את רגשותיו, גם כשזה מגיע לנושאים יותר אישיים, כמו הפרידה מבת הזוג האחרונה, שנגמרה באור שלילי.

"כתבתי לה בזמנו שיר אהבה שממש בא להסביר ולהביע את הרגשות והכל וכשבאתי להשמיע לה התגובה שלה הייתה לצחוק לי בפנים ולומר לי שאני לא אצליח 'תפרוש, תלך ללמוד לרפואה' היא אמרה, כי החלום שלי הוא יום אחד ללכת ללמוד רפואה. היא פשוט אמרה לי תוותר על זה, לך תעשה משהו אחר אתה לא תצליח בזה. עדיין המשכתי, ויש לי חצי מיליון צפיות על השיר, אז נראה לי שזו הצלחה, לפחות בעיני".

והשיר המדובר, קרה לפני או אחרי הפרידה?

"השיר קרה לפני הפרידה ואפשר לומר שהוא מה שהוביל אליה. לא יצאתי בשיא שלי מה שנקרא".

זה שינה משהו בתפיסה שלך?

"זה שינה בי כמה דברים. בתפיסה שלי כלפי עצמי זה ביאס אותי, כמה ימים שממש הוריד אותי, חשבתי לעצמי שאולי היא צודקת ועדיף שאני אלך ללמוד, יש לי 700 בפסיכומטריה מה אני עושה פה. אבל יצאתי מזה, בסופו של דבר שאתה אוהב משהו אי אפשר לוותר על זה באמת. לגבי התפיסה שלי על זוגיות - הבנתי שאני צריך מישהי שלא תנסה להוריד, תנסה להבין. אולי אפילו מישהי מהעולם זה, לא בהכרח שתהיה כוכבת רשת אלא שתבין שאני רוצה את זה ותקבל אותי בצורה אוהבת ואמיתית".

איך הפרידה השפיעה על הקריירה שלך?

"כמו שאמרתי, הייתה תקופה קצרה שזה מאוד ביאס אבל לא נתתי לזה להשפיע יותר מדי. האמת שעכשיו אני גם עובד על משהו, שקשור למישהי. זה שיר שמספר על הפרידה והיא לא רוצה שזה יעלה, אבל זה יעלה בכל זאת".

© ורה ברכה

מי המודל שלך לחיקוי בתחום?

"אני חושב שבן זיני. הוא בן אדם שהרבה הרימו גבה כלפיו בהתחלה וחשבו שלא יצליח וצחקו עליו. קראתי פעם כמות תגובות קשות כלפיו שזה היה הזוי. אם לי יש הרבה לו יש אפילו פי מיליון ולמרות זאת בסופו של דבר הוא עושה מה שהוא אוהב, ועדיין מצליח. הוא פשוט מטורף. כיף לראות את זה".

© עומר ברזילי

מה הטיפ הכי חשוב שאתה יכול לתת לקוראים שלנו?

"בעצם לבטל רעשי רקע מה שנקרא. לעשות את מה שאתה אוהב ופשוט להתמיד. נורא קל לאבד מומנטום במהירות שבא צצים כוכבי רשת היום אז אפילו אם זה תוכן קטן - תיצרו".

איפה אתה רואה את עצמך עוד עשר שנים מהיום?

"מניח שעל הבמות הכי גדולות שאני שר ועומד על הבמה וכולם מכירים אותי ואת השירים שלי".

אילו חלומות יש לך בנוסף למוזיקה?

"רפואה. אני רוצה להוכיח שאפשר לשלב עם כמה שזה נשמע מוזר ולא אמין, אפשר לשלב".

ולסיום, משהו שאתה רוצה להוסיף?

"תזכרו את השם, אני הולך להצליח".

תגובות