התגלית החדשה: הקול הנשי והייחודי של אודיה מהפנט אותנו. צילום מסך מהאינסטגרם @odeyaazoulay

התגלית החדשה: הקול הנשי והייחודי של אודיה מהפנט אותנו

היא צוברת קהל אמיתי משיר לשיר, ומסומנת כיוצרת וזמרת מרתקת. אודיה אזולאי משחררת סינגל חדש - ״מה אשיב לך״ וממשיכה לגוון ולהפתיע

היום (ד') משחררת הזמרת והיוצרת המבטיחה, אודיה אזולאי, סינגל חדש בשם "מה אשיב לך", שפשוט גורם לנו להישאר פעורי פה ולא להשיב. לאחרי מספר להיטים חזקים, אזולאי מסתמנת כיוצרת וזמרת מרתקת וייחודית. ואנחנו רק רוצים עוד מהקול שלה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אזולאי התחילה לכתוב ולהלחין בגיל 15, שם החלה לפתח את קריירת המוזיקה שלה, כשמקביל היא גם עוברת תהליך התחזקות וקרבה להקב"ה. מעבר לקריירת השירה והכתיבה הזמרת עוסקת בריקוד והתעמלות אומנותית. לבנתיים עוד לא זכינו לראות זאת, אבל אולי בהמשך. אחרי ששיחררה את הסינגלים ״האהבה שלנו״ ״רק נשאר״ ו״אור", שלושת הסינגלים הראשונים שלה, היא משחררת סינגל נוסף, שכאמור, נקרא ״מה אשיב לך״. השיר הוא שילוב פופ עם נגיעות של ים תיכוני מה שיוצר את השיר מיוחד ועכשווי. אך מה שיפה זה הוספת האלמנטיים מהמסורת היהודית ופתגמים מהתפילה. זה לגמרי ביטא את אודיה האמיתית בצורה הכי טובה שיש.

 

הקול הנשי, העכשווי והייחודי של אזולאי פשוט היפנט אותנו, ולגמרי הייתה חסרה לנו עוד זמרת מדהימה שכזו לתעשייה המקומית. ההגשה והביצוע שלה מדוייקים, והכל בצניעות ובמקצועיות. בקיצור, אין ספק שהיא השם החם הבא. 

תגובות