מפתיע: טום קשתי בסינגל מלא תקווה יחד עם בת זוגו. צילום: לירוי ואביעד

מפתיע: טום קשתי בסינגל מלא תקווה יחד עם בת זוגו

כוכב "גולסטאר VIP" טום קשתי חוזר אל המוזיקה עם סיגנל חדש בשם "קצת לשכב", שבת זוגו מככבת בקליפ • הנה מה שחשבנו עליו!

את טום קשתי רובנו מכירים בעיקר בזכות הופעתו בדוקו הריאלטי "גולסטאר" שמשודר בימים אילו, וכפייניליסט לשעבר ב"מירוץ למיליון". אך מעבר לכדורגל ולריאליטי, קשתי גדל בבית מוזיקלי ומחזיק במספר סינגלים אותם הוציא בעבר. בניהם הלהיטים "אשליות""אותה נשימה". כעת, הוא חוזר אל עולם המוזיקה עם סינגל חדש - "קצת לשכב", ונראה שקשתי כבר מזמן לא רק פליט ריאליטי.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר "קצת לשכב" מגיע אלינו בדיוק בימים שכל מה שבא לנו לעשות זה רק קצת לשכב לא לעשות שום דבר ולשכוח מהכל. קשתי חוזר אלינו בשיר אמיתי וכן שמספר לנו גם על האהבה הפרטית שלו. לצידו בקליפ החדש מככבת בת זוגו, לה הוא מקדיש את השיר. הוא מציג סיפור אהבה מיוחד במינו שגורם לנו רק להתאהב בשיר (ובטום, כמובן) עוד יותר! מעבר להיותו שיר אהבה מרגש "קצת לשכב" הוא גם שיר תקווה שמזכיר לכולנו לפעמים לעצור רגע את מירוץ החיים, וזאת בהתאם למציאות החדשה.

 

קשתי מספר על החיבור לשיר: "כששמעתי את השיר מיד התחברתי אליו. זה שיר של תקווה שנכתב לבחורה, מעין מכתב אהבה שמבקש לקחת הפסקה רגע ממירוץ החיים, לנשום ולהירגע, לקבל רצון טוב ולהתחבר מחדש ממקום של אהבה אמיתית. כל אחד צריך זמן לעצמו אבל האהבה מנצחת הכל! המילים התחברו לי עם האהבה הפרטית שלי לבת הזוג שלי, שמככבת לצדי בקליפ".

 

תגובות