שקט שיעשה רעש: אליעד נחום בסינגל חדש. אביב שילה

שקט שיעשה רעש: אליעד נחום בסינגל חדש

את זה שכל שיר שלו הופך ללהיט כבר הספקנו להבין מזמן, אך האם זה יקרה שוב? אליעד נחום, אחד הזמרים הכי פעילים ואהובים בתעשיית המוזיקה הישראלית, משחרר הבוקר (ה') סינגל חדש בשם ״השקט שלך״, ולנו יש תחושה שכמו כל סינגל, הוא הולך להביא איתו המון רעש. הנה כל מה שחשבנו עליו

תתכוננו להתחיל ללמוד את המילים בעל פה, כי אנחנו חותמים על זה שהשיר החדש ״השקט שלך״ של אליעד נחום ששחרר הבוקר (ה׳) הולך להיות המגה להיט החדש של המוזיקה הישראלית. את השיר כתב והלחין אליעד עצמו יחד עם רון ביטון וג׳ורדי, שאחראי גם על העיבוד וההפקה המוזיקלית. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אמנם כשחקן הכרנו אותו כשהיה עוד ילד קטן ושיחק את בר בסדרה ״שמש״, אך בתור מוזיקאי הוא נמצא בחיינו חמש שנים בהן הוא לא מפסיק לייצר לכולנו שירים שנחתמים בפסקול של המוזיקה הישראלית, ופשוט אי אפשר להפסיק להאזין להם. הבוקר (ה׳) משחרר הזמר את הסינגל ״השקט שלך״, שהוא הרביעי מתוך האלבום הרביעי של אליעד - ״מסע״, כאשר גם שלושת קודמיו (״מסע״, ״איפה את״ ו״יום הולדת״) זכו להצלחה היסטרית. השיר הוא שיר אהבה כיפי וקליל, ומלווה אליו קליפ שרוב העבודה עליו גם היא של נחום עצמו, כאשר אחראי על הבימוי, ועל התסריט והעריכה יחד עם דודו ואזנה. 

 

אחד המשפטים הכי בולטים בשיר הוא ״אחרי העצב עוד תבוא שמחה עלינו״, שבתקופה כמו עכשיו עם כל שגרת הקורונה הקשה, מקבל משמעות נוספת, ובתקופות כאלו לומדים להעריך פי כמה את הדברים הטובים ואת האנשים שיש לנו בחיים.

© צילום: אביב שילה

אין ספק שהשיר מחזק ומרים את מצב הרוח ישר, ואנחנו יותר מבטוחים שגם אתם תתאהבו בו לפחות כמו שאנחנו. אליעד ממשיך עם הקו הברור שלו ולא מפסיק להיות במגמת עליה, וכל פעם מחדש מגדיר לעצמו פסגה חדשה. שאפו ענק!

 

תגובות