למה לבכות? בן זיני בחידוש ל"הלילה יעבור". צילום מסך מהקליפ

למה לבכות? בן זיני בחידוש ל"הלילה יעבור"

אחרי שיתוף פעולה עם אדיר גץ - בן זיני שחרר הבוקר (ב׳) חידוש ללהיט הישן "הלילה יעבור" של יפתי. הסינגל מדבר על אהבות ופרידות, אך אין קשר למי שאתם חושבים, כך מדגיש. בנוסף - זיני חלק סצינות רומנטיות עם הדוגמנית אלה איילון

הזמר, השחקן, כוכב הרשת, הנינג'ה (טוב נו, אין צורך שנמשיך נכון?) לא נח לרגע וממשיך להוכיח כמה המוזיקה חשובה לו. חודשיים לאחר הסינגל המשותף עם אדיר גץ, שחרר הבוקר (ב׳) סינגל חדש-ישן בשם "הלילה יעבור", עם קליפ בו מככבת אלה איילון (וכמובן נשיקה שאי אפשר לפספס).

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אין ספק שבן זיני הוא אחד האנשים הכי מדוברים בחודשים האחרונים ובכלל. מאז הפרידה המתוקשרת מהאקסית טיילור מלכוב, מקבל על כל שיר שלו תגובות על כך שהשירים נכתבים עליה. הפעם היה חשוב לזיני שיבינו שאמנם השיר מדבר על אהבה ועל פרידה, אך הוא לא נכתב על מלכוב ובעצם נכתב לפני יותר מעשור (למעט חלקים חדשים אשר נוספו לשיר - שגם עליהם מודגש כי אין קשר לפרידה).

 

את הסינגל החדש "הלילה יעבור" עשה זיני בשיתוף עם הזמר יפתי (יפתח קרזנר). לפני קצת יותר מעשור היה יפתי אחד הכוכבים הכי גדולים במדינה כאשר שימש כמנחה בערוץ הילדים וכמוזיקאי מצליח, וכן גם כיכב בעצמו במדורי הרכילות לאור זוגיות עם דון לני גבאי. כחלק מהקריירה המוזיקלית שלו, שחרר בשנת 2007 את השיר "הלילה יעבור״, שהפך מהר מאוד ללהיט היסטרי שזכור ואהוב עד היום. כעת זיני מחיה את השיר מחדש ומזכיר לנו כמה השיר הזה עוצמתי.

צמודים © צילום מסך מהקליפ

יפתי וזיני החליטו לחדש את השיר, ועם כמה שאנחנו מתים על הגרסה המקורית והטובה, חייבים להגיד שפשוט וואו וזה לגמרי לא מבייש את העבר! השיר מקבל זווית מעניינת מפיו של זיני ותמיד כיף לשמוע שירים ישנים שמתעוררים לחיים מחדש. לשיר מצורף גם קליפ בו הכוכבת הראשית היא הדוגמנית (הבינלאומית כמובן) אלה איילון. אנחנו רגילים לראות בלונד ליד זיני, אך אלה איילון היא בחירה מרעננת שאנו בטוחים שתוביל לגל שמועות נוספות רכילותיות בהקשרו של הכוכב, במיוחד לאור הנשיקה הלוהטת של השניים בקליפ.

© יונתן סיקלאי

בקיצור, אנחנו מתים על "הלילה יעבור" גרסת 2020, וכרגיל בן זיני יודע לספק טוב טוב את הסחורה. אנחנו כבר התמכרנו רשמית.

 

תגובות