סיכומוזיקלי: עברי לידר ואגם רודברג בשיתוף פעולה מרגש. צילום מסך מהיוטיוב

סיכומוזיקלי: עברי לידר ואגם רודברג בשיתוף פעולה מרגש

כמו בכל סוף שבוע, גם היום הבאנו אליכם סיכומוזיקלי מרגש במיוחד של כל השירים הכי יפים שיצאו השבוע. הפעם: עברי לידר בסינגל עוצמתי וקליפ מיוחד, להקת BFF מוכיחות שעבודה קשה משתלמת ורן שפיר מרגש בקאבר לעדן בן זקן

את הסיכומוזיקלי השבוע ממש לא כדאי לכם לפספס. כל כך הרבה שירים שנגעו לנו בלב וגרמו לנו להבין שוב כמה מוזיקה היא דבר יפה וכמה אי אפשר בלעדיה. השבוע - עידן בקשי בסינגל הכי יפה ששמענו ממנו עד היום, עילי בוטנר משתף פעולה עם גיא מזיג והבת של רמי וריטה - נועם קלינשטיין, מוכיחה כי היא הכי בזכות עצמה. האזנה נעימה!

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

עברי לידר - הרגע הריק

אחד השירים היותר יפים ומרגשים ששמענו לאחרונה הוא "הרגע הריק" ששחרר השבוע הזמר והיוצר עברי לידר, שכתב והלחין בעצמו והפיק יחד עם אריאל טוכמן. לידר מספר כי השיר נולד ביום בו נכנס לנסיעה ארוכה במונית, הכניס את היד לכיס וגילה ששכח את הטלפון בבית. "הפניקה הקטנה שחוויתי וההבנה שאני לא רגיל יותר סתם לשבת באוטו להסתכל מסביב ולהיות לבד עם מחשבותיי הציקו לי. להיות עם הדברים האמיתיים, רגע פשוט, ריח של גשם, יופי של ילד". כתב בחשבון האינסטגרם שלו והוסיף - "בואו נפנה מקום בתוכנו כדי שיתמלא בדברים החשובים". בקליפ מככבת אגם רודברג המדהימה, שמוסיפה כל כך הרבה כוונה לשיר ולמילים שלו.

לסיכום: נשמע כמו קסם

 

נועם קלינשטיין - שיר ליובל

נועם קלינשטיין מוכיחה לנו בכל פעם מחדש שאין צורך להזכיר יותר את הייחוס המשפחתי המוזיקלי שלה ושהיא כאן בפני עצמה. נכון, הגנים של אמא ריטה ואבא רמי לא פסחו עליה והיא לא מהססת להפגין זאת. השבוע שחררה את הסינגל ״שיר ליובל״, השלישי מתוך אלבום הבכורה שלה. את השיר כתבה והלחינה בעצמה (עיבדה יחד עם תומר בירן) ביום בו נפרדה מהאהבה הראשונה שלה. "כשכותבים שיר בתוך רגע כזה לא משנה כמה זמן עבר, הוא נשמר כמו בקפסולה קטנה של אהבה שתישאר לתמיד", סיפרה לקהל. השיר כל כך פשוט ומרגש, ונוגע לנו בדיוק את הנקודות הנכונות שבלב. חסרים עוד שירים כאלו ואיזה מזל שיש את נועם קלינשטיין בשביל למלא לנו את החסר.

לסיכום: נמסנו

 

עילי בוטנר עם גיא מזיג - עוד אחד ששר לך

כמה שאנחנו אוהבים את המוזיקה של עילי בוטנר, אחד היוצרים האהובים עלינו. השבוע שחרר בוטנר סינגל חדש שכתב והלחין בביצועו של גיא מזיג המוכשר, בהפקה של אורן DEGO עמנואל. השיר נקרא ״עוד אחד ששר לך״ ומצורף אליו גם קליפ באווירת ה-'אייטיז והניינטיז'. הקשר בין השניים החל לפני למעלה מעשרים שנה, כאשר בוטנר אהב ללכת להופעות של "הדורבנים", להקה בה היה חבר גיא מזיג בעבר. גם אחרי שהלהקה התפרקה בוטנר המשיך לעקוב אחר פועלו של מזיג וכאשר סיים לכתוב את "עוד אחד ששר לך", הרגיש צורך לשלוח סקיצה שלו לגיא. איזה כיף שהחיבור קרה ואיזה כיף שבעקבותו זכינו לשמוע את השיר המקסים הזה.

לסיכום: שני אמנים מדהימים

 

עידן בקשי - אהבה מפלסטיק

שיר מיוחד ופשוט מקסים שנתקלנו בו השבוע הוא הסינגל החדש של עידן בקשי - ״אהבה מפלסטיק״. את הסינגל הלחינה אוריאן רקיה המוכשרת וכתבה יחד עם אלעד טרבלסי, בעיבוד של אסף צרויה. השיר ישר נכנס לנו עמוק ללב, הקול המרגש של בקשי יחד עם הטקסט החזק והלחן המדויק, פשוט לא השאירו אותנו אדישים. מאז ששמענו אותו בפעם הראשונה אנחנו שומעים אותו שוב ושוב ושוב, והוא הפך להיות השיר הכי מושמע אצלנו השבוע.

לסיכום: ישר לפלייליסט!

 

ליאור נרקיס - חלקת אלוהים (השיר של אופיר) 

יריית הפתיחה של פרויקט חדש בשם ״השיר של אופיר״ של המוזיקאי אופיר כהן הוא השיר החדש של ליאור נרקיס. את השיר ״חלקת אלוהים״ כתב כאמור אופיר כהן, וגם הלחין יחד עם נרקיס עצמו ואלון פרץ (שגם עיבד והפיק את השיר יחד איתו). כהן כתב כי אם יש משהו שהרווחנו מהתקופה המשוגעת הזו היא חלקת האלוהים שלנו, המשפחה, הבית. אנחנו כבר שנים עפים על הקול של ליאור נרקיס, והשיר הזה מדגיש אפילו יותר את היכולות המוזיקליות שיש לו וגם את היכולות שלו פשוט לרגש. אנחנו מחכים כבר לשמוע את השירים הבאים מתוך הפרויקט של אופיר.

לסיכום: אחד השירים היפים ששמענו.

 

מיכל רפאל - מחר תתקשר

מיכל רפאל, שם די חדש בתעשיית המוזיקה אך נשמע כאילו היא לגמרי הדבר הבא. עם קול מיוחד ונוגע שחררה השבוע סינגל בשם ״מחר תתקשר״ אותו כתב והלחינה יחד עם אריאל ואופיר מלול (שגם אחראי על ההפקה המוזיקלית). השיר נכנס לנו לראש וללב מהשניה הראשונה ששמענו אותו, ומאז אנחנו פשוט לא מצליחים להפסיק להאזין לו. כנראה שמיכל יודעת בדיוק מה היא עושה, ועושה זאת בגדול וכמו שצריך. בקצב הזה, נראה כי היא בדיוק בדרך הנכונה.

לסיכום: הלב שלנו לגמרי השתגע!

 

להקת BFF - בדרך שלי

להקת הבנות הצעירות BFF לא מפסיקות לשחרר שירים ולהוכיח שגם בגיל צעיר אפשר לעשות את זה ובענק. השבוע יצא השיר ״בדרך שלי״, אותו כתבה מאי ספדיה יחד עם ידעאל חזן, וגם הלחינה והפיקה את השיר. זהו השיר הראשון שמשחררת הלהקה מאז עזיבתה של נויה שרם, אך הבנות מראות שגם בהרכב החדש לכל אחת יש נוכחות גדולה שמצליחה למלא את החסר. רואים כמה הבנות האלו עובדות קשה, והתוצאות לגמרי מדברות בעד עצמן. השיר סחף אחריו כבר עשרות אלפי צפיות ומאות תגובות. נראה כי זה לא הולך להפסיק לעלות בקרוב.

לסיכום: אפשר שתהיו ה-BFF של פרוגה?

 

קריזמו - שברים

אבירן חיים (המוכר בתור ״קריזמו״) שחרר השבוע סינגל בשם ״שברים״, אותו כתב יחד עם אור רומנו ועיבד עם ליאור מויאל. קריזמו חושף צד הרבה יותר חשוף ורגיש ממה שיצא לנו לראות ממנו עד היום. בשיר הוא פותח צלקות ומתאר מערכת יחסים שנגמרת למרות כל האהבה, כזו שרוצים לוותר עליה אך מנגד להילחם עליה בקרב אבוד מראש, ורק כאשר מגיעים לסופה מבינים את הכוח של לחיות בלעדיה. קריזמו מספר כי בתקופה הזו של הקורונה השיר קיבל עבורו משמעות נוספת וחזקה, הצורך להתחבר לרגשות ולהבין שלפעמים סוף עצוב הוא לפעמים התחלה שמחה וחדשה. אנחנו לגמרי אוהבים את הצד הזה של קריזמו, ומקווים שנשמע ממנו עוד שירים בסגנון הזה.

לסיכום: ריגש אותנו!

 

שווה האזנה

רן שפיר בקאבר לעדן בן זקן 

הזמר המוכשר רן שפיר פרסם השבוע קאבר לשיר ״געגועים״ של עדן בן זקן. רן לקח את השיר למקום שלו, והפך אותו ממש לשיר חדש ומיוחד משל עצמו. אם כבר לעשות קאבר - אז בדיוק ככה. אהבנו ממש ואנחנו נהנים לשמוע את הקול המרגש והעוצמתי שלו בכל פעם מחדש.

 

 

 

תגובות