קסום: בילי אייליש בדואט עם רוסליה בספרדית. אינסטגרם @billieeilish

קסום: בילי אייליש בדואט עם רוסליה בספרדית

בילי אייליש לא מפסיקה להפתיע אותנו, והערב (ה') היא משחררת דואט עם רוסליה שהוא רובו בספרדית. אבל מה שיותר מגניב זה שהשיר הוא שיר הנושא של העונה החדשה של "אופוריה"

בילי אייליש כבר לא צריכה להוכיח לאף אחד שהיא כוכבת והיא פה כדי להישאר. כל שיר שהיא מוציאה הופך ללהיט ובכל זאת היא כל פעם משתדרגת ומוציאה משהו חדש שלא שמענו ממנה עדיין. כך הוא גם השיר החדש ששיחררה הערב (ה') "Lo Vas a Olvidar" – שיר מפתיע במיוחד שרובו בספרדית.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השיר הוא שיתוף פעולה עם רוסליה – שגם היא שייכת לקבוצה של האמנים החדשים הפופלריים ביותר. אם לא שמעתם עליה עדיין אז בואו ונספר לכם שהיא לגמרי כוכבת, לשירים שלה יש מיליארדי צפיות ביוטיוב, היא שיתפה פעולה עם ג'יי באלווין ואוזונה, ושנה שעברה היא זכתה בפרס גראמי. השיר החדש של השתיים הוא שיר רגוע אבל מה שמיוחד בו הוא השילוב קולות בין בילי לרוסליה. הקולות שלהן משתלבים בצורה כל כך מושלמת וזה הופך את השיר לקסום. 

 

השיר יהיה חלק מהפסקול של הסדרה אופוריה – שהיא עיבוד מחדש של HBO לסדרה הישראלית באותו שם. עונתה הראשונה גרמה לבאז מטורף מסביב לעולם והפכה ללהיט ואפילו הקנתה לזנדאיה פרס אמי לשחקנית הראשית הטובה ביותר בסדרת דרמה. לפני עלייתה של העונה השנייה, HBO הוציאה שני ספיישלים שהחלק השני שלו יצא ב-24 בינואר ובו יופיע הדואט של בילי לרוסליה.

 

תגובות