"המדינה בוכה, השפיות נעלמת": סינגל חדש על החיים בצל הקורונה. צילום: שי תמיר

"המדינה בוכה, השפיות נעלמת": סינגל חדש על החיים בצל הקורונה

היוצר והזמר דודי בר דוד חוזר אלינו הבוקר עם סינגל חדש, בשם "מה עכשיו", שממשיך את דרכו המקורית והבלתי מתפשרת. את השיר כתב והלחין לצד אבי אוחיון, והוא מסכם בשלוש דקות מדויקות במיוחד את המציאות שלנו

הבוקר שלנו וסוף השבוע נפתחים עם שיר חדש מהיוצר והזמר דודי בר דוד. לסינגל החדש קוראים "מה עכשיו?" והוא מדבר על המציאות הנוכחית בצל הקורונה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

השותף לכתיבת והלחנת השיר הוא אבי אוחיון, מי שאחראי על עוד הרבה להיטים ישראלים אחרים מוכרים ובין היתר כתב לעומר אדם, הראל סקעת, אגם בוחבוט ועוד. "מה עכשיו" מדבר על המציאות הקיימת, החיים לצד הקורונה שבאוויר והקשיים שכרוכים בכך. המילים בשיר זועקות לנו "מה עכשיו? השפיות שכמעט נעלמת" ומשפטים שכולנו יכולים להזדהות איתם בימים אלה. 

השיר מלווה בקליפ אנימציה מרהיב, כשהדמות תחת לחץ ומתמודדת עם קשיים, וכל זה מתועד בלייב לרשתות החברתיות. רואים את הצופים עולים ויורדים, והלייקים מגיעים. הקליפ משקף לנו שלפעמים כולנו רק סביב הרשת החברתית, וסביב כמה לייקים נקבל ומה יגידו.

 

בר דוד על הסינגל החדש: ״אני בוחר לחבק את התקופה המורכבת שעוברת על כולנו עם כל הקושי. בוחר לאסוף כוחות ולהסכים להצליח, לחיות, להתחתן, לעשות ילדים ולהמשיך את מה שאני יודע - לכתוב שירים. גם אני פוחד לחטט בפצעים אבל יש בי את החובה לשאול שאלות שלא תמיד יש לנו תשובה ברורה עליהן כי רק ככה אצליח לשמור על השפיות. אבי (אוחיון) ואני כבר שיתפנו פעולה בעבר וכתבנו כמה וכמה שירים יחד אבל בסינגל החדש שלי 'מה עכשיו' הרגשתי שחלקנו צעקה משותפת. שני יוצרים שמנגנים את הלב שלהם בתוך אולפן קטן, מודאגים מהעכשיו, מבולבלים מהמחר ועדיין אוחזים בתקווה שהטוב כמו הגשם האחרון, יגיע גם אם עדיין לא ברור בדיוק מתי הוא יתגלה״.

© צילום: שי תמיר
תגובות