בית משוגעים: רן דנקר וג'ורדי בשילוב מנצח. אור דנון

בית משוגעים: רן דנקר וג'ורדי בשילוב מנצח

בשבוע האחרון פרסם רן דנקר בחשבון האינסטגרם שלו שלל ציטוטים ואמירות, שאף אחד לא הבין מהם ולמה דנקר מפרסם אותם. הבוקר (ד׳) התברר כי מדובר בציטוטים מתוך השיר החדש שלו "בית משוגעים", בו הוא מדבר על נינט, היציאה מהארון ועל חתונה

את רן דנקר אנחנו כבר מכירים שנים, וכבר יודעים בעל פה את כל השירים שהוא הוציא עד היום. אבל אנחנו יכולים להבטיח לכם שהשיר החדש שיצא הבוקר (ד') שונה הפעם מכל מה שהיה עד היום. שיר חושפני, עמוק, אישי, שנכנס ממש לחיים הפרטיים שלו וגורם לנו להכיר אותו יותר.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

לסינגל החדש קוראים "בית משוגעים" והוא בהפקתו של ג'ורדי (ונכתב על ידי דנקר עצמו, יחד עם ג'ורדי ורון ביטון). השיר, ברובו, מציף שאלות שכל הזמן שואלים את דנקר בחוץ. הזמר מדבר על זה שכל העולם הזה הוא כמו בית משוגעים אחד גדול, על זה שחיים רק פעם אחת ושצריך להנות מהחיים האלו. תכל'ס? הוא לגמרי צודק! 

 

כמו כן, הסינגל מלווה בקליפ שמי שביים אותו הוא עומר טובי, שעשה עבודה מצויינת עם קליפ מרשים. הקליפ צולם במוזיאון הטבע בתל אביב, והוא לגמרי השתלב עם מילות השיר והתאים במדוייק.  

זכינו בשיר הזה להחשף לרן חדש, להכיר פן אחר, אישי ומיוחד בו. הוא הכניס אותנו אל חייו, חשף את כל החומות, וסיכם בשיר אחד את כל חייו. וזה לגמרי הדבר הכי מדוייק, חשוף ואישי שיצא לנו לשמוע לאחרונה. וכל העומק הזה בא דווקא עם לחן קצבי, ולא כשיר שקט ורגוע. 

© אור דנון
תגובות