עם קהל ושמירת מרחק: כך יתקיים אירוויזיון 2021. אלעד וייסמן

עם קהל ושמירת מרחק: כך יתקיים אירוויזיון 2021

אחרי שבוטל בשנה שעברה: איך יתנהל משדר האירוויזיון לשנת 2021? איגוד השידור האירופי הכריז רשמית על מתכונת קיום התחרות, כולל תוכנית גיבוי

איגוד השידור האירופי הודיע רשמית כי החליט לקיים את האירוויזיון לפי מתווה B (אחד מתוך ארבעה מתווים שתוכננו) ברוטרדם שבהולנד.

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:


מה זה בעצם אומר?

האירוויזיון יתקיים עם קהל ושמירת מרחק של מטר וחצי, כל תשעת המופעים יתקיימו בארנה, אך הנוכחים ישמרו על מרחק של 1.5 מטרים. המשמעות היא שהתפוסה תהיה מוגבלת על מנת לאפשר את הריחוק, ומספר הכרטיסים שיימכרו יירד.

אירוויזיון 2019
אירוויזיון 2019 © צילום: Gettyimages.IL/ Michael Campanella

ובכל מקרה: המשלחות יקליטו גיבוי מראש. כל משלחת תקליט את השיר שלה מבעוד מועד ותעביר את ההקלטה לאיגוד השידור האירופי, למקרה של עלייה בתחלואה ברגע האחרון, או זיהוי של חולים במשלחת עם ההגעה לרוטרדם.

בנוסף, לפי מתווה B שפורסם בעבר, יצומצמו אירועי האירוויזיון העירוניים ברוטרדם. לעיר יוכלו להגיע 500 עיתונאים, ועוד כ-1,000 עיתונאים ״יעבדו מרחוק״ במרכז עיתונאים וירטואלי.

2019 © צילום: אורית פניני, כאן 11

כזכור, האירוויזיון האחרון שפעל במתכונת הרגילה הוא אירוויזיון 2019 שהתקיים בישראל. בשנה שעברה הוחלט על ביטול התחרות ואת מקומו תפס משדר מיוחד באווירת האירוויזיון. השנה, כמו בשנה שעברה, הנציגה הישראלית לתחרות היא עדן אלנה שתבצע את "Set Me Free".

 
תגובות