סיכומוזיקלי: זהבה בן מרגשת ואיתי לוי ממשיך להפתיע. מקסים דינשטיין

סיכומוזיקלי: זהבה בן מרגשת ואיתי לוי ממשיך להפתיע

אנחנו הכי מתרגשים מהרשימה שיש לנו השבוע, כיוון שנמצאים בתוכה כל כך הרבה זמרים גדולים ואהובים עם סינגלים חדשים שאנחנו כבר לא מצליחים להפסיק לשמוע. והשבוע ברשימה: זהבה בן בעוד סינגל תוך כדי שהיא נמצאת בבית ״האח הגדול״, משה פרץ מרגש, אושר כהן בעוד סינגל מוצלח ועקיבא ממשיך לצמרר אותנו

גם היום יש לנו רשימה ענקית של מוזיקה חדשה וכיפית שתהפוך לכם את הסופש למתוק יותר. בין השירים החדשים שיצאו השבוע תוכלו למצוא: סינגל חדש ושונה לאושר כהן, עקיבא כמו תמיד פורט לנו על מיתרי הלב, וקוקי לבנה בשיר ממכר! 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

אושר כהן - אני אוהב אותך

מאז ששחרר את הסינגל הקודם שלו, אושר כהן כיכב אצלנו בפינת ה״סיכומוזיקלי״ דווקא בתור יוצר לאחרים. הפעם סוף סוף מככב עם סינגל משלו ששחרר השבוע בשם ״אני אוהב אותך״. את השיר כתב והלחין בעצמו והפיק יחד עם נדב נאבי אהרוני, שממש חיברו בין שני עולמות כפי שהם מספרים - היפ הופ לצד כנרים מאיסטנבול. השילוב הזה הוא כנראה באמת הסוד להצלחה, כי אנחנו לא מצליחים להפסיק להאזין לשיר! השיר הוא בכיוון שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע מהזמר בדרך כלל, ואין ספק שאנחנו מופתעים לטובה.

לסיכום: לגמרי אוהבים אותו!

 

זהבה בן - ילד שלי

אפשר להגיד בפה מלא שמדינה שלמה פשוט התאהבה בזהבה בן וגילתה אותה מחדש מאז כניסתה לבית ״האח הגדול״. לאחר ההצלחה המטורפת של הסינגל הקודם שלה, שחררה השבוע הזמרת את הסינגל ״ילד שלי״, שהוא כבר הסינגל השני שיוצא תוך כדי שהיא נמצאת סגורה בנווה אילן. את השיר יצר נתן גושן יחד עם אבי אוחיון, והפיק מוזיקלית גיא דאן. הקליפ כולו מורכב מתמונות וסרטונים של אימהות ובנים שנשלחו על ידי הקהל, מה שאפילו גורם לשיר להיות עוד יותר מרגש. אנחנו הכי שמחים בשביל זהבה בעולם שהתכנית גרמה לה להיות סוף סוף זמרת במימדים שראויים לה, ומאחלים לה את כל הטוב שאפשר. 

לסיכום: מרגשת כל כך

 

משה פרץ - עושה לי ת׳יום

השבוע שחרר הזמר משה פרץ סינגל חדש בשם ״עושה לי ת׳יום״, וזה בדיוק מה שהוא עשה לנו! את השיר כתב והלחין הזמר יחד עם ניר פרץ, אבי אוחיון, רותם כהן ומתן דרור שגם אחראי על ההפקה. השיר כולו חיוביות ואופטימיות, והוא לגמרי חוגג את החזרה לשגרה. פרץ סיפר כי הוא ״מקווה שהשיר יעזור להרים חזרה את מצב הרוח, את החיוך על פניהם של האנשים, ומאחל חזרה לשגרה שמחה לכולם״. אם ככה נראית החזרה לשגרה, אנחנו כל כך שמחים שהיא סוף סוף הגיעה! השיר פשוט גורם לנו לרקוד בלי הפסקה ואי אפשר להישאר לשבת כשהוא מתנגן ברקע.

לסיכום: עשה לנו ת׳שבוע!

 

איתי לוי - השפיות שלי

אנחנו באמת מתרגשים, כי השבוע שחרר איתי לוי סינגל ראשון מתוך אלבום חדש שלו! את השיר ״השפיות שלי״ כתב והלחין אבי אוחיון והפיק מתן דרור. כל כך התגעגענו לשמוע ממנו מוזיקה חדשה, וכרגיל לוי עושה זאת ובגדול וגורם לנו להתמכר כבר מההאזנה הראשונה. הקליפ כולו צולם בוואן שוט והוא עוזר לנו אפילו עוד יותר להיכנס לאווירה של השיר. אנחנו עדיין קצת המומים שזהו רק השיר הראשון מתוך האלבום, ופשוט לא יכולים לחכות ולשמוע לאיזה כיוון עוד יתפתח האלבום ואילו שירים עוד יכיל בתוכו.

לסיכום: ככה פותחים אלבום!

 

קוקי לבנה - זמן לחשוב (רק את מבינה אותי)

סינגל חדש לקוקי לבנה תמיד הופך לנו את השבוע לטוב יותר! השבוע שחרר הזמר את השיר ״זמן לחשוב (רק את מבינה אותי)״, אותו כתב והלחין, והפיק יחד עם HOOX (דור דקל וגיא קחלון). קובי מספר כי השיר נכתב במהלך שנת 2020. ״בתקופה של חוסר ודאות מצאתי את השפיות ברגעים הקטנים, רגעים שכנראה לא הייתי חווה לולא הקורונה״. עוד הוסיף כי ״הקורונה הכריחה אותנו לצאת מהשגרה וללמוד ליהנות ולהעריך את הדברים הפשוטים, שבדרך כלל לא היינו מצליחים להנות מהם בחיי היום יום שלנו״. השיר הזה הוא ללא ספק עוד אחד מהדברים החיוביים שיצאו מהקורונה, והוא מתנגן אצלנו בלופים מתחילת השבוע!

לסיכום: כישרון ענק

 

עקיבא - אתה הולך איתי

כל שיר שלו גורר אחריו מאות אלפי ואף מיליוני צפיות ותגובות חיוביות, ובשקט בשקט וכמעט בלי לשים לב, הפך עקיבא לאחד הזמרים החזקים והבולטים במוזיקה הישראלית. את השיר כתב תורג׳מן יחד עם אבי אוחיון ונתן גושן, וגם הלחין יחד עם אבי אוחיון ומתן דרור, שאחראי על ההפקה. עקיבא מספר על השיר: ״האהבה שאני מתפלל עליה היא כזו שמחבקת את כל החלקים שבחיים. אהבה ששמחה ברגע הזה ולא מפחדת מהקמטים שהזמן עוד יביא. כזו שמסתכלת לאתגרים בלבן של העיניים. שמרגישים בה בבית, כזו שמביאה נחמה אמיתית״. בכל פעם שעקיבא שר הלב שלנו נפתח ומתרחב, ואנחנו פשוט אוהבים אותו.

לסיכום: אמן מדהים ומרגש

 

קונדה ולהאור - ענני נא

צמד בני הדודים המוזיקליים ולגמרי הכי מגניבים שראינו בזמן האחרון הם קונדה ולהאור. השניים שחררו השבוע סינגל שני בשם ״ענני נא״, אותו כתבו והלחינו יחד עם שאנן סטריט, והפיק עידו מימון. השיר הוא מעין סוג של תפילה קדומה מעומק הלב, וכמו שהם מתארים - חאפלת היפ-הופ ים-תיכוני בועט. דווקא השילוב המעניין הזה בין הסגנונות יוצר שיר שפשוט מעיף אותנו! השילוב בין העברית לאנגלית יחד עם הקצב המגניב והמיוחד, ובתקופה בה המון שירים פשוט נשמעים אותו הדבר, קונדה ולהאור מצליחים לשמור על יחודיות ומביאים איתם משהו שאי אפשר להתעלם ממנו.

לסיכום: הכי טובים השניים מן האחד!

 

אייל שרז - שימי ראש

הכירו את אייל שרז, תלמיד תיכון בן 17 אך גם זמר ויוצר. השבוע שחרר שרז סינגל ראשון מתוך אלבום ה-EP החדש שלו, בשם ״שימי ראש״, שכמובן כתב והלחין בעצמו. השיר מביא איתו וייב אחר ומגניב שאנחנו לגמרי אוהבים, ואנחנו יותר מבטוחים שהילד הזה הולך להצליח ובגדול. השיר יצא רק ביום שני, וכבר לא מפסיק לגרור אחריו עשרות אלפי צפיות ועשרות תגובות חיוביות. תעשיית המוזיקה הישראלית - תתכונני לכוכב על חדש.

לסיכום: צופים לו עתיד ענק

 

שי עקיבא - מתבייש

זמר חדש ומוכשר מאוד בתעשייה הוא שי עקיבא, ששחרר השבוע את סינגל הבכורה שלו מתוך אלבומו הראשון - ״מתבייש״, שכתב והלחין הוא עצמו, והפיק רומן גרינבלט. עקיבא מביא איתו קצב מגניב לגמרי, שעושה לנו חשק פשוט לשים אוזניות, להגביר עד הסוף, ולשמוע את השיר שוב ושוב לאורך כל סוף השבוע. אנחנו עפים עליו וצופים לו עתיד מזהיר! בקיצור - תזכרו את השם, כי יש לנו תחושה שאנחנו הולכים לשמוע עליו עוד המון.

לסיכום: איפה היית עד עכשיו?!

 

 

תגובות