פלייליסט ניקיון: המוזיקה המושלמת לנקיונות הפסח. צילום: fotolia

פלייליסט ניקיון: המוזיקה המושלמת לנקיונות הפסח

לקראת חג הפסח והניקיונות הבאים עימו אספנו עבורכם שירים שיעזרו לכם להעביר את הניקיונות בכיף ובמצב רוח טוב • קבלו את הפלייליסט המושלם לניקיון הבית שמכיל גם שירים נוסטלגים וגם להיטים עכשווים!

ערב חג הפסח יחול ממש בסוף השבוע הקרוב, ויחד עם כל ההתרגשות לחזור לחגוג ממש כמו פעם, מגיע גם החלק המבאס של ניקיון וסידור הבית. ומי מאיתנו לא אוהב לנקות לצלילי המוזיקה האהובה עליו בפול ווליום? אז הכנו פלייליסט ניקיונות מלא בשירים שיהפכו את המטלה לקצת יותר חוויתית. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

Shake It Off

אין מצב שאתם לא מכירים את השיר הזה אלא אם כן חייתם מתחת לאבן בשבע השנים האחרונות! הלהיט הזה הוא השיר המושמע ביותר של הזמרת המצליחה טיילור סוויפט ולגמרי בצדק, הוא מרים את האווירה וללא ספק יהפוך את חווית הניקיון למהנה הרבה יותר!

 

רכבת לילה לקהיר 

אם אתם מסוג האנשים שלוקחים את המגב באמצע הספונג'ה ומדמיינים שאתם בהופעה, השיר הזה חייב להיכנס לפלייליסט שלכם. קצב מרים שאי אפשר להישאר אדישים אליו שגורם לנו לרצות פשוט לשיר בפול ווליום, ותכלס הכי כיף לנקות ככה! 

 

בית משוגעים 

"בית משוגעים" הוא אולי השיר האישי ביותר שרן דנקר שיחרר במהלך הקריירה שלו. אמנם נחשפנו לשיר הזה רק לפני שלושה שבועות אבל הוא פשוט לא יוצא לנו מהראש מאז. שיר קליל ועמוק כאחד, עם קליפ מהמם שמצדנו יתנגן בלי הפסקה על מסך הטלוויזיה ויעביר לנו את הניקיון בחיוך ובכיף!

 

Watermelon Sugar

את השיר הזה היה קשה לפספס השנה, הוא כבש מצעדים והתנגן בכל מקום, ולאחרונה הארי סטיילס קיבל את פרס הגראמי הנחשק על ביצוע השיר. אבל האמת, האהדה מסביב לשיר לגמרי מובנת כי פשוט לא נמאס לשמוע אותו, המוזיקה המעולה בשילוב קולו הייחודי של סטיילס מעלה לנו חיוך כל פעם מחדש ואנחנו בטוחים שתעזור לנו לעבור את הניקיון בשלום.

 

YoungBlood 

הסינגל המעולה מתוך אלבומם השלישי של להקת הבנים "Five Seconds Of Summer" הוא כל מה שאנחנו מצפים משיר פופ טוב. קצב מעולה, הרמוניה טובה, ובעיקר שלא ימאס אחרי שמיעה אחת. השיר הזה לגמרי עומד בכל הקריטריונים ונכנס לפלייליסט שירים לנו את פסח. 

 

יהלומים 

השיר הזה שוחרר לפני פחות מחודש אבל כבר הפך ללהיט, נועה קירל ממשיכה להפציץ בשירים שאי אפשר להתעלם מהם וגורמים לנו פשוט לרצות לעזוב הכל ולרקוד. אז נכון, דואט עם המטאטא אולי יראה קצת מצחיק מהצד, אבל אולי יעזור לפתח שיטת ניקיון יעילה יותר. 

 

יהלום - אגם בוחבוט

אגם בוחבוט שינתה השנה את תדמיתה המוזיקלית ולפני כחודשיים הוציאה את השיר "יהלום" ששונה בסגננו מכל שיריה הקודמים, ואפשר לומר שהצליח לה ובענק. הסינגל הראשון בסטייל החדש מדויק לנו לפלייליסט ואנחנו כבר רואים איך הוא יגביר לנו את האנרגיה בטירוף.

 

Live While We're Young

להקת הבנים הפופולרית “One Direction” הוציאה להיטים רבים במשך תקופת פעילותה והבחירה ביניהם הייתה לא פשוטה, אבל השיר הזה תמיד מרים את האווירה ועוזר לנו להרגיש טוב יותר, אז פשוט לא יכולנו שלא להכניס אותו לפלייליסט שלנו.

 




תגובות