אן בי פותחת את חודש הגאווה עם מסר חשוב. צילום מסך מהקליפ

אן בי פותחת את חודש הגאווה עם מסר חשוב

חודש יוני, שגם ידוע שבו חל חודש הגאווה, נפתח היום (ב'), ועם פתיחת החודש - משתחררים גם המון שירים חדשים בנושא. הראשון הוא של הזמרת החדשה והמבטיחה - אן בי, שמוציאה לאוויר את "10 מתוך 10" ומעבירה מסר חשוב

אן בי פותחת לנו את הבוקר ואת חודש יוני עם סינגל חדש, בו היא מעלה את המודעות לקהילת הטרנסג'נדרית ולמגדריות בכלל. הטיימינג הוא לא סתם, כי כאמור, חודש יוני גם מאופיין כחודש הגאווה, כך שאן בי היא הראשונה השנה לשחרר שיר בנושא. לסינגל קוראים "10 מתוך 10", והוא מלווה גם בקליפ מפתיע בו מככבת הזמרת הצעירה. 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

"לפני כחודש ראיתי בטלוויזיה את שופטת הכדורגל, ספיר ברמן שהודיעה כי היא יוצאת מהארון הטרנסי כאישה וביקשה שכך יתייחסו אליה. מאוד התרשמתי מהאומץ ללכת בעקבות החלום וההרגשה שלה והחלטתי להקדיש את השיר החדש שלי לקהילת הטרנסג'נדרית", סיפרה לנו אן בי על ההחלטה.

על העיסוק בנושא בגיל צעיר ענתה: "אנשים לא מבינים כי גם נערות בגילי מודעות לכל מה שקורה במדינה, אם זה מבחינה ביטחונית או מבחינה חברתית. בהחלט יש לי דעה. אני תומכת באנשים שהולכים אחרי הרגש והאמת שלהם. אני חושבת שמוזיקה היא דרך מצויינת להביע את הדעה שלך ולהעביר מסרים. למשל בשיר הקודם שלי 'תהיה אתה' נלחמתי בתופעת החרם והיחס לשונה, וכך גם כעת, בשיר '10 מתוך 10' יש מסר והוא שהחברות שלי לא מוגבלות למגדר מסויים".

אנחנו נראה מסרים נוספים בשירים הבאים שלך?

"עם כל שיר אני מתבגרת יותר, וכשאגיע לגיל המתאים אשמח לשיר על נושאים שמעסיקים נערה מתבגרת או אפילו על אהבת נעורים".

תגובות