במקצועיות, הומור ואפילו דמעות: אבי אבורומי כובש את זאפה. צילום: אושר סיגרון

במקצועיות, הומור ואפילו דמעות: אבי אבורומי כובש את זאפה

לאחר שנה שלימה ללא הופעות, חוזר אבי אבורומי לבמות, ועושה את זה טוב יותר מאי פעם. את סבב ההופעות התחיל בתל אביב, וביום שישי, הגיע הזמר לזאפה באר שבע כדי להרים את כולם על הרגליים ולקבל את השבת - במקצועיות, בהומור, ואפילו גם מעט דמעות היו על הבמה

יום שישי, זאפה באר שבע, כולם על הרגליים, מקבלים את השבת בשמחה אינסופית, וכל זה על ידי זמר אחד, שהצליח לשגע מדינה שלימה. נגנים, שלבושים חולצות שחורות ממותגות של אבי אבורומי, פותחים את ההופעה עם כמה דקות טובות של קצב מסחרר. הזמר פוצה פה ממאחורי הקלעים, וגורם לכל הקהל להתרגש לבואו. ואז, עולה אבי אבורומי אל הבמה, כשהצרחות של הבנות בקהל כבר נשמעות ללא הפסקה, ופותח את ההופעה עם "ומה חשבת". 

עוד בערוץ המוזיקה של פרוגי:

ממשיך מיד לאחר מכן עם "האמת", כשהוא קורא לכולם לקום מן הכסאות ולהתקרב אל הבמה. בסיום השיר, החל הזמר לדבר עם הקהל, ולספר סיפור מצחיק. כזכור, אבורומי פרץ יותר השנה, בזכות פינת ההתייעצות השנונה והמצחיקה באינסטגרם שלו. הפינה שהצליחה להוציא לא מעט בדיחות וסלנגים, כמו "גנובה". אז בצורה מדוייקת ושנונה, מצליח אבורומי לשלב בהופעתו גם לא מעט הומור ובדיחות, וליצור שילוב מדהים בין מוזיקה טובה להומור משובח. 

© צילום: אושר סיגרון

את ההופעה ממשיך עם אחד השירים החזקים שלו - "הסיפור שלעולם לא נגמר", ואז עם השיר הקצבי, "מי וידה", שהצליח להרים על הרגליים גם את המעט שעוד נשארו לשבת. את "מי וידה" הוא מבצע תוך כדי ריקודים, שגורמים לנו לגלות לראשונה שהוא ניחן גם בחוש קצב לא רע. בסיום השיר השמח, הוא מספר לקהל כיצד נוצר השיר "מאמי", ורגע לפני שהוא מתחיל לשיר אותו - הוא מבקש מכל הקהל להדליק את הפלאשים ולשיר ביחד איתו. בסיום "מאמי", הוא עובר אל השיר הטרי והחדש שלו - "מכתב ללב", שגם אותו הוא מבצע בצורה מדוייקת ומרגשת. 

© דניאל כהן, באדיבות יחסי ציבור

אבורומי ידוע ככזה שאוהב לתמוך ולפרגן לאמנים צעירים, אז בשלב הזה של ההופעה - הוא מנצל את הכוח והיכולת שלו ומעלה לבמה את הזמרת הצעירה והמרעננת - אלסי דול, עם השיר החדש שלה "לבד". דול מצליחה לשיר אותו בצורה יפה במיוחד, תוך כדי שהיא רוקדת וזזה לפי הקצב, ומדברת לקהל, כאילו היא שנים על הבמות. 

דול יורדת מן הבמה, ואבורומי חוזר עם "סיבה לנשום", אחד מן הלהיטים הראשונים שלו. את "לאהובי" שנכתב לזכרו של הזמר עמית יגאל ז"ל - שר אבורומי בצורה מרגשת ומצמררת, כשברקע מופעל לזכרו של עמית קליפ עם תמונות מרגשות שלו. במעבר חד, רגע לפני שהוא בא לשיר את "בשביל מה", הוא קולט בתוך הקהל בחור מוכשר שעשה לו סרטונים מצחיקים וחיקויים לבדיחות של אבורומי מתוך פינת ההתייעצויות שלו. הוא פונה אליו ומפרגן לו על החיקויים הטובים, ואז מתחיל לשיר את "בשביל מה". 

© צילום: אושר סיגרון

אבורומי חוזר אל הז'אנר המרגש, ומתחיל לספר על אביו ז"ל שנפטר כבר כאשר היה קטן. המנגינה של השיר "אבא", שנכתב לזכרו של אביו, מתחילה להתנגן, והדמעות של אבי מתחילות לזלוג מן עיניו. כל הקהל מתרגש ביחד איתו, ואז הוא אוסף את עצמו, מתחיל לשיר את "אבא" בהתרגשות רבה, ולגרום לנו לצמרמורות בכל חלקי הגוף. הוא סיפר לאחר מכן, שהפעם זה ריגש אותו במיוחד לשיר את השיר הזה, כי שבוע לפניכן, אמו באה לבקר אותו בהופעה ברידינג בתל אביב, ולכן לשיר את השיר הזה כשהיא שם איתו גרם לו להתרגש מאוד, וכעת, כשהוא נזכר בזה, זה החזיר אותו לשם. 

© צילום: אושר סיגרון

את ההופעה ממשיך אבורומי עם "כאב נעים" ו"תקליט שבור". לאחר מכן הוא שאל אנשים מן הקהל למי יש יום הולדת והקדיש להם שיר. סיים זאת, ועבר לשיר את "אל תאמרי". לקראת סוף ההפעה - מתחיל אבורומי לשיר את הלהיט הענק והישן שלו "תדעי לך", תוך כדי שהוא יורד מן הבמה והולך אל הקהל המתרגש והצורח. את ההופעה הנהדרת הזאת הוא מסיים עם השיר האחרון והקצבי שלו - "נשבר לי", שמשאיר טעם של עוד. 

© דניאל כהן, באדיבות יחסי ציבור

זאת הייתה בין ההופעות הטובות והמוצלחות שהייתי בהם אי פעם. ההופעה כללה הכל: החל מהומור ושנינות, עד שמחה אינסופית, ריקודים וקצב, ועד התרגשות, צמרמורות ואפילו דמעות. הזמר ביצע כל שיר בצורה מדוייקת, רקד על הבמה, הרים את האווירה, פנה אל הקהל, ואפילו חשף בפנינו את הלב. במקצועיות, וכישרון רב הצליח אבורומי להרים הופעה טובה במיוחד, שהצליחה לפצות על השנה שעברה ללא הופעות.  

© צילום: אושר סיגרון
תגובות